Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Are si Insignia senzor de nivel, am pus o poza, e fixat pe fundul baii. Ala de mesaj cand nivelul de ulei scade cu ceva sub minumum de pe joja. Nu stiu exact cati litri mai trebuie sa fie in baie cand da mesajul, dar o sa caut.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Merci......oricum ar fi, nu e ok sa lubrifiezi, sa cureti si sa racesti un motor diesel de 2l cu 3.5l, chiar si daca e vorba de doar 1k km! Clau_70, nu mai compara o masina luata de noua, cu una calarita de neamt in schimb LL cu trompeta de ulei GM, care nu duce mai mult de 5k km! Nu vreau sa poluam si topicul asta cu uleiul, o putem face in topicul dedicat cu cea mai mare placere,
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai daca neamtu zice ca uleiul trebuie sa fie intre 3.5-4.5 litri, inseamna ca merge. Prea o dai in extreme ca nu trebuie sa mergi nici 1km, cu toate ca tu ai facut-o. Ca nu e bine, asta e altceva.
Eu ti-am spus cat am mers cu trompeta de GM, ala "care nu duce mai mult de 5k km" referitor la afirmatia ta ca Valvo a "rezistat eroic" 11000km., nu am poluat.
Acum sunt off-topic un pic, daca la motor uleiul GM e trompeta, la cutie manuala/automata ce ulei recomanzi?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@borsy....nu te contrazic in ceea ce relatezi despre performantele tehnice ale uleiurilor (teoretic)...dar practic, tare as dori sa ne intalnim cand am facut schimbul sa vezi cum se prezinta un ulei (Castrol EDGE 5W-30 FST Formula) dupa 17.000 km, "frecat" si in regim de oras si de autostrada, si la viteza mica dar si viteza mare zic eu(200 km/h)....Daca ma intrebi de ce am schimbat marca si am trecut pe Motul(asta in caz ca ai citit acum ceva vreme discutiile din rubrica destinata uleiurilor), iti raspund direct: toti m-au speriat ca uleiul Castrol este cel mai contrafacut. Acest lucru + modul in care sunt sigilate bidoanele(exact ca o sticla de apa plata) si faptul ca pe bidon scrie doar "manufactured", m-au facut sa trec pe Motul. Din start a prezentat mai multa incredere: pe bidon scrie clar made in France si este sigilat si parasigilat, iar cat priveste partea tehnica....pana acum sunt multumit de el. La -20 C, masina a porint foarte bine iar motorul nu a scos sunete ciudate.

P.S.: cred mai mai bine este sa continuam discutia despre uleiuri la sectiunea dedicata lor!
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ok!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai vezi, borsy...! Citesti mult despre uleiuri, dar nu prea despre motoarele in care lucreaza uleiul, parti constructive, componente, principii de functionare... Cum naiba sa nu iti dai seama de nivelul uleiului nici de pe joja, dar ne spargi molecula in atomi Very Happy !
Ceea ce mi se pare mie ciudat e ca astia de la GM, care au in general motoare solide (nu neaparat si rafinate), isi bat joc de ele cu uleiul pe care il pun. Cred ca daca ar fi facut invers, adica motoare slabe (costuri mici) si lubrifianti buni (preturi mari), motorul ar fi mers la fel, dar ar fi castigat mai mult pana la iesirea din garantie dar si dupa.
Sa inteleg pana la urma ca singurul fluid cu care au dat-o in bara e uleiul GM de motor, GM de cutie e recomandat de toata lumea, la fel si antigelul si lichidul de frana GM Shocked. Am terminat, stiu ca sunt Esti OFF TOPIC , dar... ne mutam.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am raspuns in celalat topic. Ma opresc aici cu off topic.
  • yoan

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Rezolvat problema SVS, schimbat bujie cu senzor (80 lei/tester, 330 lei/ bujie, 50 lei/manopera, desurubat bujie defecta, insurubat bujie noua, Auto Aiss Focsani).
Skip ads

  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
salut, Yoan spune-mi te rog ce model de insignia ai de ai inlocuit bujia cu senzor ? Este ecoflex cumva ?
Te intreb ca in cazul meu nu stiu ce bujii am nevoie. Am Insignia din 2011 2.0 cdti 160 cp AF 40, merci
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Despre ce garnitura de la pompa de ulei vorbiti? Eu am schimbat o pompa de ulei ,caci sub 0 grade se dezamorseaza. Ce e drept am facut o prostie si am pus una S.H si face tot la fel. Fostul sef de la reprezentanta Opel care a fost in Bacau mi-a spus din prima ca este pompa de ulei. El la Insignia lui a pus una noua si nu mai are probleme. Acum ma gandeam sa iau o pompa noua sau sa incerc sa o decapsulez pe cea care am dat-o jos si sa rodez o bila noua si sa pun un arc nou. Deci va rog sa imi spuneti despre ce garnitura e vorba. Si apropo de ulei. El foloseste G.M si il schimba dupa 10 mii si nu are probleme, deci presiunea nu e de la ulei, ci de la pompa, care la frig se dezamorseaza.
  • marti

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am si eu doua mici probleme la al meu sports tourer diesel 2010:

1. Manerul exterior al usii dreapta fata ramane cateodata blocat in afara dupa ce tragi portiera pentru a intra in masina. Trebuie uns manerul respectiv, cu ce? Am WD40, ar rezolva problema?
2. Haionul (actionat electric) nu se deschide la 3/4 chiar daca este butonul haionului setat corect in portiera soferului. Ceva solutii in cazul asta?

Multumesc!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Marti la prima problema o fi intrat ceva mizerie, incerci sa ungi daca nu desfaci ..etc nu mi se pare cine stie ce.
La a doua problema poate fi scump.
Citeste aici ..iti pun link. Stiu ca esti nou dar data viitoare cauta inainte sa postezi.
Deci linkul https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=128955
Skip ads

  • marti

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut alre!

Multumesc pentru raspuns si pentru link.
Linkul acela il vazusem dar consider ca problema mea este de alta natura. Poate nu m-am exprimat suficient de clar in postarea anterioara, asa ca reiau problema cu haionul meu.
Haionul actionat electric raspunde la toate comenzile atat din telecomanda cat si din usa soferului si din butonul de inchis/deschis al haionului. Haionul se deschide complet, se inchide complet.
Problema mea am sesizat-o cand am fost in parcare la Sanador si am setat butonul din usa soferului astfel incat haionul sa se deschida doar trei sferturi. Haionul, desi butonul din usa soferului era asezat corect in pozitia 3/4, a dat sa se deschida maxim. Nororc ca aveam cheia in mana si l-am oprit altfel atingeam tavanul parcarii si zgariam vopseaua haionului sau mai stiu io ce iesea din chestia asta.
Poate ca de data asta am fost mai clar in exprimare Smile. Eu nu am observat nimic in neregula cu pistoanele de la haionul meu (pana acum), d-asta consider ca problema mea ar putea fi de alta natura.

Multumesc!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sigur nu te-ai jucat tu inainte la el si nu mai stie ce inseamna 3/4? Ma gandesc sa o reinveti care-i treaba.
Ai citit in manual
Keys, doors and windows
31
Adjust reduced opening height in
intermediate mode
1. Turn operation mode switch to
3/4.
2. Open power tailgate with any
operation switch.
3. Stop movement at the desired
height by pressing any operation
switch. If required, manually move
the stopped tailgate to the desired
position.
4. Press and hold the button on the
inside of the open tailgate for
3 seconds.
Note
Adjusting opening height should be
programmed at ground level.
A chime sound indicates the new
setting and the outer rear lights will
flash if the tailgate is below an
opening angel of 30°.
When turning the adjuster wheel in
the driver's door to intermediate mode
3/4, the power tailgate will stop
opening at the newly set position.
The tailgate can only be held open if
a minimum height is exceeded
(minimum opening angle from 30°).
The opening height cannot be
programmed below that height.
  • marti

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Superb!

Multumesc de raspuns. Am sa incerc si revin aici.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
marti a scris:Salut alre!

Multumesc pentru raspuns si pentru link.
Linkul acela il vazusem dar consider ca problema mea este de alta natura. Poate nu m-am exprimat suficient de clar in postarea anterioara, asa ca reiau problema cu haionul meu.
Haionul actionat electric raspunde la toate comenzile atat din telecomanda cat si din usa soferului si din butonul de inchis/deschis al haionului. Haionul se deschide complet, se inchide complet.
Problema mea am sesizat-o cand am fost in parcare la Sanador si am setat butonul din usa soferului astfel incat haionul sa se deschida doar trei sferturi. Haionul, desi butonul din usa soferului era asezat corect in pozitia 3/4, a dat sa se deschida maxim. Nororc ca aveam cheia in mana si l-am oprit altfel atingeam tavanul parcarii si zgariam vopseaua haionului sau mai stiu io ce iesea din chestia asta.
Poate ca de data asta am fost mai clar in exprimare Smile. Eu nu am observat nimic in neregula cu pistoanele de la haionul meu (pana acum), d-asta consider ca problema mea ar putea fi de alta natura.

Multumesc!

Haionul se regleaza foarte usor prin setarea pe care o doresti. Setezi pozitia maxima la deschidere. La unghiul dorit in timp ce se deschide apesi butonul sa se opreasca al haionului. Dupa oprire reapesi si tii apasat 3 sau 5 secunde butonul din portbagaj , ti se confirma comanda si atat se va deschide data viitoare la 3/4. Usor ?
  • razvy66

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am si eu o intrebare de ce imi scade temperatura la apa la 80 cand este masina la relati, cand este accelerata ramane normal la 90. Multumesc
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
HELP !Nu mai pot scoate cheia din contact, este o cutie automata AF 40 de 2.0 cdti 160 cp
Atunci cand opresc motorul cheia nu revine in pozitia de iesire, ramane un rand inainte, contactul pus etc
Scot cheia cu ajutorul batului de plastic din torpedo introdus sub contact, altfel nu iese.

Cutia indica pozitia parking......si totusi nu iese

Multumiri pentru ajutor
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
E normal. Motoarele astea se racesc in relanti. Daca in mers nu se ridica la 90 de grade atunci ramane deschis termostatul.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:HELP !Nu mai pot scoate cheia din contact, este o cutie automata AF 40 de 2.0 cdti 160 cp
Atunci cand opresc motorul cheia nu revine in pozitia de iesire, ramane un rand inainte, contactul pus etc
Scot cheia cu ajutorul batului de plastic din torpedo introdus sub contact, altfel nu iese.

Cutia indica pozitia parking......si totusi nu iese

Multumiri pentru ajutor


Nu stiu daca la insignia e ca la alte masini. Primul lucru de verificat switch-ul de la frana. Apoi la masinile mai vechi era un cablu intre levierul de la cutie si contact. cred ca la insignia e totul electronic nu mecanic.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR