Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e prea dificil
Sper sa te ajute, sunt Instrucțiunile din manualul tehnic.. Nu am avut probleme cu becurile pana acum, doar cu cel de la proiectorul din partea stânga, si e destul de accesibil...
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cu farul demontat de pe masina, cred si eu ca este usor... Wink
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Mãcar are idee de cum se procedeazã , bagi mana intre far si furtune rotești de acel capac apoi desfaci acea clema de susținere, scoți becul si aoi il înlocuiești ( ce simpla e teoria) Smile)
  • Radu25

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salutare ,ma scuzati de deranj , cat ar costa manopera la Reprezentanta Opel pentru schimb volanta + intreg kit de ambreaj ? Volanta masa dubla , disc de ambreaj + placa si rulment le-am achizitionat din alta parte pentru ca la ei este exagerat de scump.
Skip ads

  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Ideal ar fi sa cauți un mecanic bun, reprezentanta e mult prea scumpã la manopera si nu are rost, cautã un service bun care sa dea si garanție pe lucrare si sigur te ajunge mai ieftin , colegii ar trebuie sa aibe idee , eu la indicațiile lor am schimbat turbina si sunt mulțumit , ca idee eu trebuia sa schimb doar volanta si ma ajungea 1130€ cu tot cu manopera la reprezentanta din italia , dar nu o mai schimb pentru ca mai am putin si schimb masina cu totul. Pãrerea mea de neștiutor al prețurilor mai mult de 6 700ron nu ar trebui sa ia ..si încã e mult
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Trebuie vazut in TIS care e timpul normat pentru asta (labour time), din ce imi aduc aminte ar trebui sa fie cam 6-7 ore, inmultit cu tariful care e cam 120lei/h, e cam 7-800lei.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat kitul complet de ambreiaj la un service si manopera a fost 450 de Lei. La reprezentanta e mult mai scump.
  • ciprinho

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2015

  • Mesaj Privat
ciprinho a scris:
ciprinho a scris:Cooling level low e antigel sau freon? Chiar acum mi-a aparut mesajul




Revin din nou cu aceeasi problema.

Am fost in weekend pe transfagarasan (Timisoara-Sibiu-Curtea de Arges).
Partea de drum european si autostrada(TM-SB) a decurs ok fara mesaje, dar dupa urcarile si coborarile de prin transfagarasan am primit mesajul Coolant level low din nou.

Am verificat o data ajuns la destinatie si antigelul era foarte putin in vas.
Spre norocul meu aveam o rezerva in portbagaj si am completat , nu pana la nivel cat sa dispara mesajul, dar am pus si nu a mai scazut chiar si dupa ce am strabatut toata transalpina.
Acum nedumerirea mea este ce a putut cauza evaporarea antigelului?
Acum 4 luni cand am luat masina l-am schimbat si am pe factura 2 l de antigel. Sa fi fost indoit cu foarte multa apa si s-a evaporat din cauza temperaturilor mari de afara si a solicitarii intensive a motorului pe urcari si coborari?




Problema era radiator spart...
solutia serviceului: inlocuire.


Astept oferta lor acum. Stie cineva la ce costuri sa ma astept pt operatiunea asta?
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
E aprx. 650 lei un radiator pe HELLA, iar pe Valeo aprx. 900 lei. Manopera depinde de service, sau daca accepta sau nu sa mergi tu cu piesa. Bafta.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Trebuie vazut in TIS care e timpul normat pentru asta (labour time), din ce imi aduc aminte ar trebui sa fie cam 6-7 ore, inmultit cu tariful care e cam 120lei/h, e cam 7-800lei.

E cam ce am zis: 6.1h inlocuit ambreiaj + 0.2h inlocuit volanta + 0.2h inlocuit cilindru ambreiaj = 6.5h
  • FlorinStoica

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Apropo de volanta, la a mea A20DTC 2009 nu am niciun semn care sa ma faca sa ma gandesc la asa ceva deocamdata, insa cand am fost sa fac revizia la reprezentanta mi-au spus ca ar trebui sa iau in calcul in viitor schimbul volantei+kit ambreiaj pt ca deja s-a intarit pedala de ambreiaj. "Poftim?"
Da si probeaza daca am zgomot la rece, calca ambreiajul usor, nu se aude absolut nimic si nu mi se pare sincer ca pedala ar fi "tare". Oare ala sa fie "mama omida" sau atat de specialist incat sa prevada ca volanta e pe duca dupa taria ambreiajului?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pedala nu se intareste de la volanta...niciodata Smile Aia bate si da vibratii. Pedala devine mai tare de la placa de presiune, de la rulment, de la cilindru receptor sau de la pompa.
Skip ads

  • FlorinStoica

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Tocmai de asta spun ca am tot verificat batai, trepidatii.... nimic. Doar ca i s-a parut lui ca pedala de ambreiaj e cam tare. OK, stiu ca volanta este "buba" pe la modelele din care face parte si a mea dar totusi sa iti dai seama de volanta doar din asta mi se pare prea de tot.
  • Radu25

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri baieti , clau70 , ionut ciobanu , nete_20. Revin cu detalii exacte dupa ce o sa fac schimbul ei.

Numai bine!
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Bafta si km multi fara probleme. Si apropo de probleme stie cineva daca pot gasi doar tripoda la planetara de pe dreapta ca are joc si de aici am o trepidatie in toata masina( am postat si in subiectele dedicate problemei pe forum) si am gasit in Bacaudoar planetara care e 3600 de lei si sincer nu dau banii astia pe ea.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am vazut planetara pe net la aprx. 700 lei pe Spidan.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
la 700 lei este doar capul de planetara!
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nup, planetara in sine.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
FlorinStoica a scris:Tocmai de asta spun ca am tot verificat batai, trepidatii.... nimic. Doar ca i s-a parut lui ca pedala de ambreiaj e cam tare. OK, stiu ca volanta este "buba" pe la modelele din care face parte si a mea dar totusi sa iti dai seama de volanta doar din asta mi se pare prea de tot.
mi se pare o mare tâmpenie ca din cauza ca pedala e tare sa "arunce" cu diagnosticul "VOLANTA", la mine ambreajul abea daca l simt cand il calc, si asta dupa ce am schimbat Chitul (fara volanta),inițial m am speriat si m am întors la reprezentanta , mi au spus ca o sa ma o obișnuiesc si ca nu i problema insa de volanta m au avertizat ca e la limita , bate o idee la relanti , bãtaia dispare odatã ce apeși pedala , plus ca simți o trepidații la maneta , dar faptul ca e pedala tare(sau moale) nu are nici o treaba , e ca si cum ti ar spune ca "nu ti arde becul pe faza scurta trebuie sa schimbi motorasul de orientare a Farului".. , numai ca sa ii pui la treaba adicã sa faca bani.....sa nu te gândesti sa schimbi volanta atâta timp cat nu bate sau trepideazã , e vorba de o grãmada de bani cand vine vorba de volanta mai ales ca e si cu masa dubla ....
  • FlorinStoica

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Nete, si asta s-a intamplat in reprezentanta...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR