Parola noua?


Asa mi se pare si mie.
Evident sunt pareri pro si contra.Eu nu`mi laud xenoanele ca as fi un imbecil sa laud o investie de 5 mil.Dar banuiesc ca la deranjarea participantilor in trafic contribuie si calitatea becului si a farului.Am vazut pe masini cu geam striat si intr adevar lumina in toate directiile.Mie unu lumina mi o intinde pe toata strada si nu mi sare lumea in cap pentru asta.Poate sa fiu eu mai norocos ca mi`am ales instalatie philips si nu "power flower super hid".Oricum in planul meu urmeaza un set faruri cu lupa simple fara angel eyes si fara dayline.Bafta tuturor
Anrei... nu exista Philips. Toate sunt chinezarii.
Pana acum cateva luni, si eu eram impotriva xenoanelor pe faruri normale. Parerea mi s-a schimbat cand am citit povestea lui ICE (pe astraclub), legata de asigurare.Daca ai Angel eyes,sau orice alte faruri cu lupa, si te trozneste vreunul,asigurarea nu iti pune ce ai pe masina,ci ce ai din fabrica.Asadar o sa ai un angel si un stock.Si cine este nebun,sa mai cumpere un set la 8-9 mil si sa isi puna inapoi angel-urile. Ca mai poti face manarii si sa rezolvi cumva,e alta mancare de peste.Nu peste tot functioneaza.Asadar,am inceput sa ma interresez cum arata pe far normal.Am vazut un rover75,am vazut alte F-uri...pareau ok.Si mi-am incecat norocul.Mi-am luat H4 Bi-Xenon de 5000k,35w.Le-am montat singurel in vreo 2 ore,le-am gasit locul potrivit balasturilor,si m-am dus la un nene electrician sa mi le regleze cu aparatul.Nereglate,bateau intr-adevar in pomi.Le-a reglat frumos si pot spune ca merg cu reglajul la 0 si nu primesc flash-uri.am facut si un drum la TM cu 5 oameni si bagaje la bord,reglate la 2.Pe portiuni de drum,am vrut sa vad daca pot orbi cumva si le-am ridicat la 1.Nici atunci nu am primit flash-uri.Pe lungime bat ok,ceva mai mult decat cele stock,sau poate tot atat si nu stiam eu ca bat asa departe din cauza ca erau chioare.Sa nu mai zic de loganurile cu halogene,car bat oriunde numai pe sosea,sau mai precis cand stau in spatele meu,exact in oglinda centrala.Sambata seara am avut mirarea sa vad un porsche cayenne(parca asa se scrie) care era pe banda 2(eu pe banda 1) la vreo 20m in spatele meu si farul lui din dreapta batea in oglinda mea.Mai mult ca sigur avea si lupe.De ala ce mai ziceti?Care e criminal?eu cu far stock si bine-reglat?Sau ala cu lupe si tot tacamul si care bat si orbesc?Oricum,urmatoarele as vrea sa le iau de 4300.Pt cei din Bucuresti si care sunteti contra xenoanelor pe faruri stock,voi veni joi la polivalenta si veti vedea cum bat.toate cele bune..


Ultima modificare facuta de catre synapse la Mar 18 Mai, 2010 1:14 pm, modificat 1 data in total
Adic,a in traducere libera, tu ti-ai luat xenoane "flower power super hid" cu eticheta philips.... Smile
xcuseme a scris: Anrei... nu exista Philips. Toate sunt chinezarii.

nu te contrazic.asa scria pe cutia mea.nu mi pare rau daca am platit in + pentru un logo dar sunt multumit de eficienta lor si ca nu deranjez lumea in trafic.cat despre titlul topicului e clar ca asa ceva este ilegal dar pana acum n am avut pb cu politia si sper sa nu am nici de acum inainte.
App: un prieten cu seat toledo din 2003 a facut itp-ul de curand si a fost taxat ca s-a dus cu xenoanele pe masina(puse de el).eu cand voi face itp-ul le voi da jos(cred).
synapse a scris: App: un prieten cu seat toledo din 2003 a facut itp-ul de curand si a fost taxat ca s-a dus cu xenoanele pe masina(puse de el).eu cand voi face itp-ul le voi da jos(cred).


cat te murdaresti sa montezi vechile becuri o bagi pe aia de 50 de lei in actiune si ai scapat de treaba.
s-ar putea sa mai bag 50 de lei si pt astea

100 lei atentia + 130 lei itp ul.te ai scos fara batai de cap si alte probleme.Pe mine unu decat sa ma frece fane dulgheru din deal cu legea lui prefer sa l atentionez :d
În concluzie:
Nu dați banii pe prostii; luați csenoane la copii (că și eu am luat/căpătat mulțumecs Embarassed ). Despre legalitatea lor, nu poate contesta nimeni că sunt cât se poate de ilegale. De văzut văd mult mai bine șoseaua cu ele, din păcate farurile cu angelize de F se reglează foarte foarte greu, și mai trebuie să le mai ridic cu 5 metri Embarassed De deranjat nu cred că deranjez pe nimeni cu ele, soția mi-a confirmat că (de la volanul mașinii pe care o conduce ea) nu sunt deranjante nici în oglinda retrovizoare când mă apropii din spate, nici pentru traficul care vine din față.
Recomand cu căldură, însă, 4300K. Eu am 6000K și noaptea e cam albastru pe lângă mine, pentru gusturile mele actuale. Inițial am vrut "să se vadă că am xenon" - atitudine tipică de rumân care-și instalează becuri de-astea, însă acum parcă aș vrea să nu mai fie atât de evident. Lupele fac toți banii, ce-i drept.
Nu știți de unde aș putea procura niște duze spălător far la un preț bun ? Eventual și pompa de mare presiune ?
jE a scris: Ori, daca farurile sunt diferite, nu o fi conformatia oglinzilor diferita?

Din cate stiu eu, farurile sunt identice. Am un prieten cu Fiat Stilo, a montat xenon aftermarket la reprezentanta Fiat, cei de-acolo au pus balastii in locurile special destinate din far, si cand i-a intrebat de faruri, au zis ca sunt aceleasi si la halogen si la xenon.
O sa ma interesez si la Subaru, am un prieten care cu Subaru se ocupa. Dar sunt convins ca sunt aceleasi.

E evident ca e mult mai bine cu lupe, lupele "imprastie" lumina frumos si uniform, cu Vectra e o placere sa conduc noaptea, dar sa-mi cumpar faruri originale cu lupe pentr Astra ar fi mult prea scump, iar in cele aftermarket nu prea am incredere, fie ele Dectane sau orice.
Cu siguranță sistemele optice sunt radical diferite ! Doar pentru că amândouă arată la fel, nu înseamnă că reflectoarele (sau chiar lupele, for that matter) sunt identice. O lectură foarte-foarte interesantă, pe care v-o recomand cu căldură o găsiți aici. Dați click și vedeți ce zice domnul acela, că știe el despre ce e vorba.
Foarte bun articolul, exact la subiect. Iar fraza asta spune totul:


The most dangerous part of the attempt to "retrofit" Xenon headlamps is that sometimes you get a deceptive and illusory "improvement" in the performance of the headlamp. The performance of the headlamp is perceived to be "better" because of the much higher level of foreground lighting (on the road immediately in front of the car). However, the beam patterns produced by this kind of "conversion" virtually always give less distance light, and often an alarming lack of light where there's meant to be a relative maximum in light intensity. The result is the illusion that you can see better than you actually can, and that's not safe.

Exact ce ziceam si eu... ai lumina mult mai buna imediat in fata, dar fascicolul nu bate mai departe decat unele normale cu halogen.
Legat de xenon de fabrica pe faruri fara lupa, am mai spus-o si pe alte threaduri, o mai spun o data. Pe langa forma si pozitionarea diferita a oglinzilor se folosesc si becuri speciale "reflective" (D1R, D2R) care ajuta la focalizarea corecta a luminii. Aviz celor care au sau vor sa isi puna xenon pe faruri normale, daca tot le puneti, folositi macar becuri reflective (se gasesc la cei care comercializeaza instalatii xenon, H7R de exemplu). Diferenta pt ceilalti participanti la trafic va fi foarte mare.. Poza a doua arata cum focalizeaza un H7R pe o Astra H cu faruri fara lupa.. (threadul original il gasiti aici: http://www.astraownersnetwo...hread.php?t=54417 ).


Aceasta poza a fost micsorata



Aceasta poza a fost micsorata
Astazi am fost fericitul participant auto tras pe dreapta de catre ARR si Politia rutiera.Domnii de la arr au fost foarte nerabdatori sa`mi umple cearceaful de controale neconforme dar marea lor surpriza a fost ca totul la masina mea e facut cu bun simt si nu prea incalca regulile lor in totalitate.Si ca tot vorbeam de legalitatea xenonului after market vreau sa va spun ca nu au avut absolut nimic de obiectat la adresa farurilor de 6000k.Mi au raspuns ca deranjate la vedere si care incalca legea sunt cele de la 6000k in sus adica cele cu o tenta foarte albastra.Cu arr a fost totul ok dar oamenii legii n au ratat ocazia sa ma curenteze cu o amenda pt nepurtarea centurii.Va dau un sfat primitor.Aveti mare grija la foliile de pe geamurile din fata.Sunt foarte pusi pe treaba la suspendat de taloane.Bafta tuturor
Asta da veste buna...deci am scapat de grija xenoanelor...trebuie doar sa camuflez goarnele pe undeva Very Happy
Andrei WPX a scris: .Va dau un sfat primitor.Aveti mare grija la foliile de pe geamurile din fata.Sunt foarte pusi pe treaba la suspendat de taloane.Bafta tuturor


Daaaa, sa stiti ca mai ales pe aia cu audi si vw de la MAI si de la senat. Cool Pe aia ii vad ei mai repede ca sunt la ei in ograda. Mie cand mi-au suspendat talonul pt cele de pe fata i-am intrebat pe garciosi daca era un audi din ala de la ei aveau curaj sa ii ia talonul? Ca ma luasera ca de asa e regulamentar. Le-am zis : -daca il vedeti ca vine va intoarceti cu spatele nici nu aveti curaj sa il opriti (corectii draq). Imi spune: pai ce ati vazut dvs astfel de masini la noi? -da, Pai faceti dvs o sesizare (nu stiu unde la ei acolo).
Si ma gandeam sa le fac poze sau chiar sa fac sesizari la ei, dupa nr de inmatriculare, ca daca e lege pt toti....
La cat le au taiat din salarii sunt in stare sa imparta amenzi si pt cauciucuri murdare.pe viitor n am sa mai opresc la semnalul agentului trag mai in fata pe dreapta las masina acolo si astept acasa amenda pt ne oprire la semnalul agentului GIGI saracu Smile
Inca o chestie interesanta:
We reveal how drivers are dazzling fellow motorists – and putting lives at risk – by illegally fitting HID bulbs in normal headlamps



http://www.autoexpress.co.u...2/xenon_test.html

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou