Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
incarcarea e U-Term30 adica13,3V
e cam mica...
ce consumatori aveai?
Skip ads

  • CezForce

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 w0l0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2014

  • Mesaj Privat
era dat pe Auto,Faza scurta si atata
  • CezForce

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 w0l0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2014

  • Mesaj Privat
ca sa imi pot da seama daca incarca trebuie sa inchid totul ?
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
trebuie sa stea peste 14 v si cu faza scurta aprinsa.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cu faza scurta pornita, radio, ac, ventilator, ar trebui sa ai minim 13.8.
13.3 e cam putin.
  • CezForce

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 w0l0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Da,aveam,radio,pornit,ac,ventilatorul,acum dupa ce am mers cu ea imi arata U-Term30 adica13,7V..apoi la Mode-None
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
CezForce a scris:Salutare e bine sa imi arate asa

"mode PWM U-Term30:13,3V
input 100,0% U-Reference : 13,5V
chart 63,9%LED/LCD Temp :22'C
leds 71,8% Brightness : 0000
delayA 0000m DelayB 0000m "


Ai o diferenta de 0.2V intre comanda si executie. Care pot fi din cauza conexiunilor, cablurilor, nu e o problema imediata. Comanda de incarcare nu era 100%, cred ca asta indica PWM (Pulse Width Modulation).
  • kratt

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
o intrebare am si eu... se poate schimba colectorul la un alternator pentru y17dt? am incercat cu functia cautare,fara succes insa,va rog nu ma urechiati daca este specificat pe undeva. daca se poate si ceva coduri pentru rulmenti si colector...
Skip ads

  • ciotic

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare; inca nu am gasit nimic asemanator: la pornirea motorului tensiunea sta undeva in jurul a 12.5v iar dupa aproximativ 40 secunde ajunge la tensiunea normala de 14-14.1v; este vorba de un astra h cu motor z17dtl. am sesizat acest lucru de vreo cateva saptamani si am presupus ca este datorata frigului. daca stie cineva daca este normal va rog sa imi raspundeti. multumesc
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
asa face si la mine, dureaza pana se stabilizeaza la 14.x
  • mocca

  • Mesaje scrise: 512
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare... am un Opel Vectra A motor C18NZ si am o problema: in urma cu 3-4 zile cand porneam masina trebuia sa turez un pic motorul ca sa se stinga becul de la baterie care era aprins foarte vag si primul martor din stanga jos...stateau aprinsi amandoi iar dupa ce acceleram un picutz se stingeau. Azi dimineata am pornit masina, am accelerat sa se stinga ...iar pe drum cand urcam un pod am vazut ca ceva nu era in regula cand acceleram mergea un picut in hopuri.Am ajuns la servici am parcat masina, am pus contact pentru a porni si martorii 1 si bateria nu se mai aprindeau deloc , in schimb s-a aprins martorul de eroare, si a stat aprins cand am pornit masina .Seara cand am plecat de la servici aceeasi poveste numai ca cel de eroare nu s-a mai aprins, iar pe drum masina nu era in "apele ei" am ajuns acasa am facut testul agrafa si absolut nimic. am scos borna de la baterie am verificat cablurile care vin la baterie si alternator,panoul de sigurante si relee dar degeaba aceleasi simptome.Bateria are 3 ani Ce credeti ca ar putea fi ?

martorul 1 e cel rosu, rotungul cu semnul exclamarii inauntru

Eu cred ca e puntea de diode sau releul de incarcare...dar mai sigur puntea de diode



  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ca sa verifici daca incarcarea sau batreria sunt bune pune un voltmetru.
Incarcarea buna nu trebuie sa scada sub 13,8.
Skip ads

  • mocca

  • Mesaje scrise: 512
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mocca a scris:Salutare... am un Opel Vectra A motor C18NZ si am o problema: in urma cu 3-4 zile cand porneam masina trebuia sa turez un pic motorul ca sa se stinga becul de la baterie care era aprins foarte vag si primul martor din stanga jos...stateau aprinsi amandoi iar dupa ce acceleram un picutz se stingeau. Azi dimineata am pornit masina, am accelerat sa se stinga ...iar pe drum cand urcam un pod am vazut ca ceva nu era in regula cand acceleram mergea un picut in hopuri.Am ajuns la servici am parcat masina, am pus contact pentru a porni si martorii 1 si bateria nu se mai aprindeau deloc , in schimb s-a aprins martorul de eroare, si a stat aprins cand am pornit masina .Seara cand am plecat de la servici aceeasi poveste numai ca cel de eroare nu s-a mai aprins, iar pe drum masina nu era in "apele ei" am ajuns acasa am facut testul agrafa si absolut nimic. am scos borna de la baterie am verificat cablurile care vin la baterie si alternator,panoul de sigurante si relee dar degeaba aceleasi simptome.Bateria are 3 ani Ce credeti ca ar putea fi ?

martorul 1 e cel rosu, rotungul cu semnul exclamarii inauntru

Eu cred ca e puntea de diode sau releul de incarcare...dar mai sigur puntea de diode




PROBLEMA REZOLVATA

una din litele de la bobina din alternator ..cele care vin la contactele pentru carbuni era dezlipita rezolvat cu un letcon si putin fludor + pus bateria pe redresor
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
va salut colegilor,am schimbat de curand carbunii si colectorul (unul din carbuni se tocise prea mult iar colectorul avea santuri prea mari) si nu imi mai incarca deloc,leam inlocuit ambele au costat 21 lei carbunii 6 lei iar colectorul 15, am montat si un voltmetru in masina sa vad tensiuneain orice moment,dar cand pun frana scade undeva pe la 13,7. in rest sta undeva pe la 14.2 cu clima si cd-playerul pornite, cateodata urca si la 14,4 scade si la 14,dar ce ma framanta ,este ca in momentul cand pun frana si se aprinde becurile scade la 13,7. care sa fie cauza?
  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
sal.Dac ai avut probleme cu incarcarea poate ca ai bateria un pic obosita si
nu stocheaza destul curent .
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
bateria am cumparato in noiembrie 2013 este in garantie,posibil sa se fi distrus? ce ar trebui sa fac ? sa merg la service sa pun un tester pe baterie?
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
mergi cu bateria la service si pune.i sa.ti masoare amperii din baterie, ex daca bateria are 800 a curent la pornire ar trebui sa ai aproape de 800 eu aveam 741 amperi din 800... Numai un service care se respecta au un asemenea aparat deoarece e scump.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
kostellyno_85 a scris:va salut colegilor,am schimbat de curand carbunii si colectorul (unul din carbuni se tocise prea mult iar colectorul avea santuri prea mari) si nu imi mai incarca deloc,leam inlocuit ambele au costat 21 lei carbunii 6 lei iar colectorul 15, am montat si un voltmetru in masina sa vad tensiuneain orice moment,dar cand pun frana scade undeva pe la 13,7. in rest sta undeva pe la 14.2 cu clima si cd-playerul pornite, cateodata urca si la 14,4 scade si la 14,dar ce ma framanta ,este ca in momentul cand pun frana si se aprinde becurile scade la 13,7. care sa fie cauza?
Eu stiu ca in timpul functionarii alternatorului,bateria este un consumator ca oricare altul.Verifica valoarea tensiunii de incarcare la iesire din alternator(cu masa de pe alternator),doar acolo fiind cea adevarata.Verificarea se va face cu si fara consumatori la o turatie medie(2500 rot/min).Doar o baterie excesiv de descarcata(insumat cu o serie de consumatori puternici) poate poate afecta valoarea tensiunii de incarcare,acest lucru evidentiindu-se printr-o incalzire,de multe ori periculoasa a alternatorului
  • gigy

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1996 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2009

  • Mesaj Privat
este normal un alternator sa incarce 14,9 cu consumatori 14,6?mentionez ca este delco remy pe astra f.
  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
sal.Nu prea este bine,o incarcare optima este la 14.2V
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR