- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
CezForce
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 w0l0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2014
- Mesaj Privat
CezForce
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 w0l0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2014
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
CezForce
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 w0l0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2014
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
CezForce a scris:Salutare e bine sa imi arate asa
"mode PWM U-Term30:13,3V
input 100,0% U-Reference : 13,5V
chart 63,9%LED/LCD Temp :22'C
leds 71,8% Brightness : 0000
delayA 0000m DelayB 0000m "
"mode PWM U-Term30:13,3V
input 100,0% U-Reference : 13,5V
chart 63,9%LED/LCD Temp :22'C
leds 71,8% Brightness : 0000
delayA 0000m DelayB 0000m "
Ai o diferenta de 0.2V intre comanda si executie. Care pot fi din cauza conexiunilor, cablurilor, nu e o problema imediata. Comanda de incarcare nu era 100%, cred ca asta indica PWM (Pulse Width Modulation).
- kratt
- **
- 149 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Astra 2002 y17dt
- Dambovita
kratt
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ciotic
- **
- 253 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
am si eu o intrebare; inca nu am gasit nimic asemanator: la pornirea motorului tensiunea sta undeva in jurul a 12.5v iar dupa aproximativ 40 secunde ajunge la tensiunea normala de 14-14.1v; este vorba de un astra h cu motor z17dtl. am sesizat acest lucru de vreo cateva saptamani si am presupus ca este datorata frigului. daca stie cineva daca este normal va rog sa imi raspundeti. multumesc
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- mocca
- ***
- 512 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Iasi
mocca
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salutare... am un Opel Vectra A motor C18NZ si am o problema: in urma cu 3-4 zile cand porneam masina trebuia sa turez un pic motorul ca sa se stinga becul de la baterie care era aprins foarte vag si primul martor din stanga jos...stateau aprinsi amandoi iar dupa ce acceleram un picutz se stingeau. Azi dimineata am pornit masina, am accelerat sa se stinga ...iar pe drum cand urcam un pod am vazut ca ceva nu era in regula cand acceleram mergea un picut in hopuri.Am ajuns la servici am parcat masina, am pus contact pentru a porni si martorii 1 si bateria nu se mai aprindeau deloc , in schimb s-a aprins martorul de eroare, si a stat aprins cand am pornit masina .Seara cand am plecat de la servici aceeasi poveste numai ca cel de eroare nu s-a mai aprins, iar pe drum masina nu era in "apele ei" am ajuns acasa am facut testul agrafa si absolut nimic. am scos borna de la baterie am verificat cablurile care vin la baterie si alternator,panoul de sigurante si relee dar degeaba aceleasi simptome.Bateria are 3 ani Ce credeti ca ar putea fi ?
martorul 1 e cel rosu, rotungul cu semnul exclamarii inauntru
Eu cred ca e puntea de diode sau releul de incarcare...dar mai sigur puntea de diode
martorul 1 e cel rosu, rotungul cu semnul exclamarii inauntru
Eu cred ca e puntea de diode sau releul de incarcare...dar mai sigur puntea de diode
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mocca
- ***
- 512 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Iasi
mocca
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
mocca a scris:Salutare... am un Opel Vectra A motor C18NZ si am o problema: in urma cu 3-4 zile cand porneam masina trebuia sa turez un pic motorul ca sa se stinga becul de la baterie care era aprins foarte vag si primul martor din stanga jos...stateau aprinsi amandoi iar dupa ce acceleram un picutz se stingeau. Azi dimineata am pornit masina, am accelerat sa se stinga ...iar pe drum cand urcam un pod am vazut ca ceva nu era in regula cand acceleram mergea un picut in hopuri.Am ajuns la servici am parcat masina, am pus contact pentru a porni si martorii 1 si bateria nu se mai aprindeau deloc , in schimb s-a aprins martorul de eroare, si a stat aprins cand am pornit masina .Seara cand am plecat de la servici aceeasi poveste numai ca cel de eroare nu s-a mai aprins, iar pe drum masina nu era in "apele ei" am ajuns acasa am facut testul agrafa si absolut nimic. am scos borna de la baterie am verificat cablurile care vin la baterie si alternator,panoul de sigurante si relee dar degeaba aceleasi simptome.Bateria are 3 ani Ce credeti ca ar putea fi ?
martorul 1 e cel rosu, rotungul cu semnul exclamarii inauntru
Eu cred ca e puntea de diode sau releul de incarcare...dar mai sigur puntea de diode
martorul 1 e cel rosu, rotungul cu semnul exclamarii inauntru
Eu cred ca e puntea de diode sau releul de incarcare...dar mai sigur puntea de diode
PROBLEMA REZOLVATA
una din litele de la bobina din alternator ..cele care vin la contactele pentru carbuni era dezlipita rezolvat cu un letcon si putin fludor + pus bateria pe redresor
- kostellyno_85
- **
- 99 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Vectra 1998 X2ODTH
- Teleorman
kostellyno_85
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1998 X2ODTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
va salut colegilor,am schimbat de curand carbunii si colectorul (unul din carbuni se tocise prea mult iar colectorul avea santuri prea mari) si nu imi mai incarca deloc,leam inlocuit ambele au costat 21 lei carbunii 6 lei iar colectorul 15, am montat si un voltmetru in masina sa vad tensiuneain orice moment,dar cand pun frana scade undeva pe la 13,7. in rest sta undeva pe la 14.2 cu clima si cd-playerul pornite, cateodata urca si la 14,4 scade si la 14,dar ce ma framanta ,este ca in momentul cand pun frana si se aprinde becurile scade la 13,7. care sa fie cauza?
- petricavlad37
- ***
- 553 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 553
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
- kostellyno_85
- **
- 99 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Vectra 1998 X2ODTH
- Teleorman
kostellyno_85
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1998 X2ODTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
kostellyno_85 a scris:va salut colegilor,am schimbat de curand carbunii si colectorul (unul din carbuni se tocise prea mult iar colectorul avea santuri prea mari) si nu imi mai incarca deloc,leam inlocuit ambele au costat 21 lei carbunii 6 lei iar colectorul 15, am montat si un voltmetru in masina sa vad tensiuneain orice moment,dar cand pun frana scade undeva pe la 13,7. in rest sta undeva pe la 14.2 cu clima si cd-playerul pornite, cateodata urca si la 14,4 scade si la 14,dar ce ma framanta ,este ca in momentul cand pun frana si se aprinde becurile scade la 13,7. care sa fie cauza?
Eu stiu ca in timpul functionarii alternatorului,bateria este un consumator ca oricare altul.Verifica valoarea tensiunii de incarcare la iesire din alternator(cu masa de pe alternator),doar acolo fiind cea adevarata.Verificarea se va face cu si fara consumatori la o turatie medie(2500 rot/min).Doar o baterie excesiv de descarcata(insumat cu o serie de consumatori puternici) poate poate afecta valoarea tensiunii de incarcare,acest lucru evidentiindu-se printr-o incalzire,de multe ori periculoasa a alternatorului
gigy
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 1996 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2009
- Mesaj Privat
- petricavlad37
- ***
- 553 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 553
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat