Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Singurul loc unde putea sa faca scurt este deasupra unitatii radio-cd.
Daca ai turnat solutie prea multa se scurge . Eu am patit asta si mi-a aparut protect pe radio. Abia dupa cateva ore am putut reseta. Cred ca intre timp s-a uscat.
Skip ads

  • rusu84

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu mie mi- a intrat in panou de sigurante ca mam uitat si erau unele fierbinti releu albastru si cel cafeniu cand le-am dat jos aveau solutie inauntru.Acuma ce sa fac sa dau cu aer cu un compresor sau sa dau tot panou cu sigurante jos?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Scoate borna minus si lasi sa se usuce sau sufli cu aer daca ai de unde.
Daca scoti borna atentie la codul radio. Il ai?
Verifici apoi fiecare releu in parte daca are contacte oxidate.
  • rusu84

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2013

  • Mesaj Privat
am verificat er aniste mazga am curatat cu o sol speciala le-am uscat am pust totul la loc dar tot se incalzesc 2 unu de la ventilatoru de aer si unu de la incalzirea lunetei
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu e o problema ca se incalzesc.
  • rusu84

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2013

  • Mesaj Privat
eu am crezut ca se incalzesc cai e vreun scurt ceva ca se incalzesc cam tare
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
La scurt se ard sigurantele. Asta e rolul lor.
Releele se incalzesc datorita curentului mare.
  • rusu84

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2013

  • Mesaj Privat
mersi colegu de rasp.
Skip ads

  • rusu84

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai nu ar trebui sa se incalzeasca toate releele mie doar 2 restu vad ca nau treaba si unu mi s-a ars azi.
  • sergiu03

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Gata, am rezolvat problema, nu o sa va vina sa credeti de la ce anume era Smile) ... de la alarma! Smile) Am dat-o jos si brusc au disparut toate problemele. Explicatia era ca la cutiuta aceea de alarma se oxidasera multe contacte care imi furau curent la pornire. Si in plus, din cate am inteles, la CIMul de pe modelul meu de astra cica exista o singura intrare pentru toate contactele, senzori, etc. pe care CIMul le decodifica in functie de voltajul pe care il primeste pe acea singura intrare. Si cum mie imi fura curent nenorocirea aia de alarma de pe celelalte contacte, CIMul era pierdut si nu mai stia cine, ce, cum face. Am dat de tot alarma jos de pe masina (care era aftermarket apropo - Viper) si acum totul s-a intors la normal. Doamne ajuta, ca daca nu sigur bagam o gramada de bani in masina pana cand isi dadea careva seama de unde venea problema Smile
Si o data cu demontarea alarmei, si-a revenit si alternatorul, incarca la relanti 13.9 - 14.1 si in mers urca si pana la 14.4V
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
@sergiu03,comunicarea CAN din alarma,avea momente cind se scurtcircuita(comunicare zero),afectind si CIM-ul,inclusiv comunicarea dintre CIM si calculatorul motorului.Incaodata s-a dovedit ca nu-i suficient sa cureti o componenta de 10 ori,necesar fiind sa gasesti cauza reala.Din ce imi amintesc,a existat o avertizare(eroare) de lipsa comunicare intre CIM si calculatorul motorului,ce ar fi trebuit verificata.Totul e bine, cind se termina cu bine...!
  • shabazxz

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze daca nu citesc toate postarile. Azi am plecat la servici, masina a pornit fara probleme in schimb am observat ca motorul statea turat pe la 1100-1200 rpm. Am oprit masina la un magazin, cand sa plec a pornit mai greu si s-au stans becurile prin bord. Am intrat in meniul ascuns si incarca cu 11.3v oricat as fi accelerat. Am ajuns la servici si nu a mai pornit. Prima data am zis ca e bateria, am schimbat-o, am masurat incarcarea 11.4v. Am dat alternatorul jos si acum trebuie sa il verific. La punerea contactului se aprindea martorul baterie, dupa pornirea motorului se stingea. Din cate am citit pot fi arse diodele.
Va rog dati-mi cateva sfaturi cu ce e mai bine si mai bun de inlocuit, Am gasit punte diode Mobiletron sau Huco.
Va multumesc.
Am un signum 1.9cdti 110kw z19dth.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
gresit sa zici ca incarca...
nu incarca deloc...
tu stateai pe baterie...

ca sa zici ca incarca trebuie sa ai minim 13.8 V
  • shabazxz

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Daca nu incarca, de ce nu era aprins becul in bord? Adevarat ca ianinte arata 13.8-13.5
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu-s de dorit,dar exista situatii cind ,cu motor pornit,nici nu se aprinde becul,nici nu incarca...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Chiar nu e relevant becul...
Relevanta e tensiunea raportata, care imi indica ca nu ai deloc incarcare...
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Schimba puntea de diode....tu ai vazut vreodata becul aprins?Esti sigur ca acel bec functioneaza daca nu ai avut probleme pina acum?Dupa ce schimbi puntea sa vezi ce bine incarca!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu de exemplu nu mai aveam deloc incarcare si bateria era in moarte clinica
si becul nu se aprindea
deci e irelevant acel bec din punctul meu de vedere...
  • [cj]sharky

  • Mesaje scrise: 277
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
O intrebare la subiect.
Am masurat intre plusul alternatorului si borna bateriei cam 1.2V cand dau drumul tuturor consumatorilor (faruri, aeroterma, dezaburire luneta).
Fara sarcina am 14.2V constant indiferent de turatie, in sarcina scade la 13V.
Conectand un alt cablu difrenta este mult mai mica, tensiunea pastrandu-se peste 13.8V in regim de consum si 14.4 in gol.

Intrebarea mea ar fi: e ok procedeul asta sau risc sa ard ceva. A mai facut cineva asta?
E drept ca acei 1.2-1.5V nu reprezinta o crestere spectaculoasa pt alternator, dar totusi... poate limitarea aceea era facuta cu un scop.
Motor c16nz vectra 92. Bateria e noua dar la fel facea si cu cea veche care a tinut 5.5 ani. Alternator cu rulmentii si releul schimbati de subsemnatul, puntea verificata ok, cureaua nu patineaza.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Se curata foarte bine papucii si bornele de la alternator si cele de la baterie.
Se verifica FOARTE ATENT si eventual se schimba papucii le la cablurile alternatorului. Se slabesc in timp si oxideaza inauntru introducand in circuit o rezistenta....de unde si caderea de tensiune.
Acolo apare problema deobicei.
Nu e normal sa ai cadere de tensiune deloc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR