Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • marianos

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri deja i am contactat pe cei de la serviceopel si astept un raspuns de la ei
Skip ads

  • OpelDriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2003 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Masina in cauza un vectra b 96, x20xev.Dupa maxim 2 luni a nenorocit o baterie noua de 75 A, de pornit porneste impinsa in maxim 2m, am observat mici fluctuatii ale farurilor.Merg cu ea 5-10 km, degeaba, presupun ca si in cei 10 km ar incarca cat de cat, o las 10-15 minute, incerc sa ii dau cheie si moare instant.Nu se aprindea becul de la baterie decat cand puneam contactul, pornea masina se stingea becul asta pana acum 2-3 zile cand a golit bateria de tot.Odata pornita am curent, nu am aparat de masura la indemana sa masor exact cat imi da pe borne fara baterie.Deci, alternator nou?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu.
Aparat de masura...
Poate e bateria cu defect de fabricatie...
Poate e starterul nasol...
  • OpelDriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2003 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Ce starter, porneste la sfert de cheie cu baterie ok.In ianuarie 2014 am cumparat o baterie varta noua, masina de pe 20 martie a stat parcata pana in septembrie, cand a fost pornita era moarta bateria dar si-a revenit fara nici o incarcare pe redresor, in decembrie a murit complet, am luat alta in decembrie, a murit si aia acum 3 zile.Consumatori nu imi pot explica unde, verificat portbagaj, torpedou, casetofonul nu are cat sa traga cu fata data jos, nu sta nimic aprins.In mers am observat ca imi fluctua lumina de la far cand m-am apropiat de masina din fata mea.In afara de asta sa spart si conducta de presiune inalta de la servo si in uk nu gasesc pentru opel.In principiu vreau sa mai trag de ea pana la sfarsitul anului dupa care o dau.Deja am investit prea multi bani intr-o rabla de 20 de ani si in fiecare luna incearca sa mai imi manance nitel din suflet si nitel mai mult din farfurie.Cunosti masina daca nu ma insel.

L.E. Pe autodata imi arata ca incarca undeva la 13. ceva, nu mai retin exact cat.Asta cu ea pornita imi arata ca ar baga atat in baterie, nu prea sunt sigur.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
vezi ca in uk sunt multimetre la preturi decente...
10 lire...
http://www.maplin.co.uk/c/c...sters/multimeters \
http://www.maplin.co.uk/p/m...-multimeter-n20ax
astea le-am gasit la o cautare rapida...
asta daca nu gasesti pe la vreun coleg de munca, amic, etc...

verifica intai incarcarea, vezi exact cat incarca.
daca e sub 13.8 atunci e posibil sa fie de la alternator

daca e peste 13.8 atinci e posibil sa ai un consumator pe undeva care descarca bateria.
asta o poti verifica altfel, pui bateria la incarcat, o montezi pe masina si o lasi cateva zile, daca porneste masina normal atunci nu ai consumatori care sa o descarce.
daca nu porneste inseamna ca ori bateria e cu probleme si nu tine curent ori ai un consumator care o descarca...

astea le poti face fara sa cumperi un alternator si sa-l montezi pe masina (care zic ca te-ar ajunge destul de mult)...

ideea mea e sa mergi din pas in pas, sa fii sigur cand dai banii pe ceva...
  • OpelDriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2003 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Alternator am gasit la 80 de lire nou, nu stiu marca, 100A.Second am gasit de la 24 de lire la vreo 130 de lire.Daca nu ma insel am sub cei 13.8.Am si statie cu subwoofer dar am buton pt ea.Nu am condensator, dar le am de 3 ani in masina, prima baterie ma tinut 2 ani, in romania sa zicem ca e normal ca o baterie sa tina 2 ani, am vazut baterie bosch pusa pe un seat ibiza care a tinut doar 2 ani, fara nebunii pe ea, fara statii si alti consumatori, stoc.Teoretic daca masina este pornita si incarca cat trebuie nu ar trebuii sa ai fluctuatii de tensiune pe martorii din bord, eu cu statia pornita aveam, cu statia oprita observam cum fluctueaza puntin lumina farurilor in masina din fata mea.Oricum aveam candva in plan sa schimb si alternatorul pentru ca stiam ca nu incarca cat trebuie dar au fost altele inaintea alternatorului....

Cat de corect iti afiseaza curentul dat de alternator op-com-ul?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,468
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu te chinui cu op-com. Un multimetru te edifica complet si corect.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
op-com indica ceea ce are ECU in el.
e posibil sa indice foarte bine sau sa nu indice deloc bine...
Skip ads

  • OpelDriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2003 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Indica bine, 13.8 - 14.1, acum, este posibil ca el sa dea curent bine si in acelas timp sa nu incarce bateria?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
poate daca e vreun fir care nu face contact cum trebuie, oxidat, etc.
ma gandesc totusi ca e bateria de vina si nu mai tine curent...
sau vreun consumator...
  • OpelDriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2003 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Amandou sa fie cu probleme mai rar.Nu sunt eu asa de norocos sa prind 2 baterii defecte.Am verificat si parasolarele sa nu fie 1 dintre ele pornite....
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cel mai simplu verifici direct cu aparatul de masura pe bornele masinii si atunci poti afla daca nu este cumva vreun fir care nu face bine contact si daca incarca bine alternatorul...
Skip ads

  • OpelDriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2003 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Sa verificat cu aparat de masura, fara nici un consumator undeva la 13.9-14.1, cand porneste ventilatorul de la radiator undeva la 13.5v, aeroterma pornita, faza lunga si scurta ajunge undeva la 13v.Cu bornele scoase de pe baterie undeva la 14,7v.Am curatat bornele pe interior cu smilgher.O sa imi fac timp sa mut casetofonul pe contact.
Azi a prornit la cheie, sa chinuit putin din cauza curentului dar a pornit.
Astept pareri.


L.E.Sa fie ceva legat de amperaj?Sa nu mai dea amperajul corect?Degeaba ai 14 v daca amperaj nu ai.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
daca nu ai amperajul corect garantat nu vei avea peste 13.5 V.
deci parerea mea e sa cauti buba ori la baterie ori la consumatorii in plus de pe masina (statie, cdplayer, etc).
  • OpelDriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2003 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
dvd trebuie sa vad cat papa oprit, teoretic doar memoria nu are cat sa manance, statia este oprita, are buton, cand comut butonul se opreste deci nu trece curent la statie, cand merg cu ea pornita se da rau de tot la curent, ajung undeva aproape de 12v.O sa merg cateva zile fara bum-bum sa vedem daca este vreo diferenta.
  • Acekine

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Am patit "ceva" nou cu masina azi ... Mi sa aprins martorul ABS, apoi dupa 5 secunde mi sa stins casetofonul, apoi dupa alte 5 secunde sa aprins martorul de la baterie si am ramas si fara servo. Sa fie alternatorul ? Mi-a mai cazut el acum 2 ani dar tin minte ca singurul lucru care s-a intamplat a fost martorul de la baterie aprins si automat am ramas fara servo. Ceva opinii ?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Acekine, in cazul tau sigur e ceva pe la alternator...
  • Acekine

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Ma gandeam eu. Mersi. Bafta
  • OpelDriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2003 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Dupa 3 zile de mers fara ascultat muzica in masina pot sa zic ca buba este ca amplificarea care trage mai mult curent decat poate sa imi dea alternatorul pentru toti consumatorii de ii am + nenorocirea de statie care suge destul de mult.Dupa cele 3 zile masina porneste la sfert de cheie si la temperaturi sub 0 grade.Urmatorul pas, poate o baterie speciala pt statie si un condensator de minim 3 farazi.Multumesc pentru sfaturile voaste.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pai si bateria aia speciala de unde o incarci?
O duci in casa si o pui pe redresor?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR