Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • DB09RGD

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2014

  • Mesaj Privat
ok.
mai am o intrebare, pana la urma pe unde imi recomandati sa il bag pe cel nou?
Skip ads

  • DB09RGD

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Se pare ca trebuie sa desfac suportul care fixeaza motorul si se baga prin dreptul rotii.
Daca cineva stie de varianta asta am rugamintea sa confirme.
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu l-am scos prin dreptul rotii dreapta. Am desfacut fulia de la arborele cotit. si o bucatica mica de la scut si roata. La mine a iesit asa,
  • DB09RGD

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am fost azi la service cu alternatorul si au zis ca merge reparat (se cumpara altul nou doar in cazul deterirarii bobinajului sau fisurarii carcasei), costa 250 lei si mi-au confirmat ca se baga la loc prin ridicarea motorului (aproximativ 5cm) si introducerea lui prin dreptul rotii.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Si unul nou cat costa?
Eu am dat pe al meu la reconditionat ~ 450 de lei unul nou costa 550...
Imi pare rau ca nu am luat nou, reconditionat nu e ca nou, poate sa pice oricand...
  • DB09RGD

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Nou costa 1000lei, reconditionat 600lei si sh 350
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca asa e diferenta nu se merita.
Mie mi-au zis inainte de demontare ca e cam 300 de lei, dupa demontare 450 ca mai trebuia lipit nu stiu ce...
Daca stiam il luam nou...
  • DB09RGD

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Da. Mai vin cu ceva informatii. Rola intinzatoare curea accersorii pentru motorul z16xep este asta

cheia pentru detensionare este asemanatoare cu asta (am impresia ca este de 20, o sa revin maine cu informatia exacta)


si din ce mi-a zis mecanicul se potriveste si cheie tubulara dublu hexagon


Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic ca acolo merge o inelara cu cot...
La cum arata tubulara aia e cam ca o inelara...
  • DB09RGD

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Da, merge si o inelara dublu hexagon cotita.
  • DB09RGD

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata. Am montat alternatorul, totul este ok. Daca aveti nelamuriri va pot ajuta (pentru motorul z16xep).
Mutumesc tuturor pentru informatiile furnizate.
  • valix5

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
In urma cu 1 an si jumatate am schimbat puntea de diode si releul de incarcare, ambele mobiletron. Am alternator Denso de 105A si dupa schimbare aveam 14,2 - 14,3 V incarcarea fara consumatori si cu consumatori in jur de 14 - 14,1 V. Acum, de vreo 3 saptamani am 14,0V incarcare fara consumatori si 13,8 - 13,9 V cu consumatori porniti. Ar trebui sa imi fac probleme sau inca este in parametri? Bateria este Varta BlueDynamic 74Ah si are 4 ani si ceva. Masina este Astra H 1.9 cdti.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu zic ca incarcarea e in parametri...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Inlocuieste bateria,cu una imprumutata de la un prieten,relativ noua(aproximativ 1 an) si incarcata 100%.Fa masuratorile in aceste conditii si e posibil ca valorile sa revina in domeniul 14-14,4v,indiferent de regimul de functionare...
  • valix5

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
@big_electro61, o sa incerc si aceasta varianta, sa vad cine are o baterie relativ noua. dar dc as incerca sa o incarc pe a mea pe redresor ( am unul inteligent care incarca si prin impulsuri pana ajunge la 100%) ar merge? sau avand in vedere ca bateria are peste 4 ani, nu mai retine curentul si nu voi obtine rezultatele asteptate
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Spre partea finala a vietii,o baterie isi modifica esential parametrii tehnici,nemaifiind,ce a fost...
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Vin si eu cu o problema urgenta...

Vineri m=a lasat alternatorul( vectra b 1.8 125 cai combi 2001) bun, il schimb cu altul nou vineri seara, ma tine pana azi dimineata...
Azi dimineata o pornesc, o las 10 secunde aprind farurile si gata..se aprinde martorul abs, airbag cad acele s-a prit muzica...

Ma duc scot borna baterie, masina se opreste...a picat iar alternatorul?
A mai patit cineva asa ceva?
Mai sunt alte piese infara de alternator ce tin de treaba asta?

Multumesc anticipat
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu e recomandat sa scoti borna de la masina cu motorul pornit.
nu e dacia 1300 (si nici la aia nu era sigur sa faci chestia asta).

daca motorul moare fara baterie cel mai probabil incarcarea nu e suficienta (sau nu e).
cel mai bine verifici cu un voltmetru...
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Dimineata la 6 alta metoda sa vad daca a crapat alternatorul iar nu am gasit...oricum nu pateste masina absolut nimic...
Cert este ca alternatorul nu face nimic iar, nu incarca nimic ca oricat de putin ar incarca ar fi fost in stare sa tina macar masina pornita( nici turata nu face nimic..
Deci mai sunt si alte piese inafara de ce contine alternatorul care ar putea fi defecte?( ce tin de incarcare)?
  • Bradu06

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Am o Meriva Z17DTH la care a inceput sa se aprinda martorul de la baterie. Sub 2000 rpm permanent aprins, peste se stinge. Totodata am observat o accelerare a motorului la relanti, de la vreo 800 la 1000, chiar putin peste. Porneste bine. La ce sa ma astept, ce ar putea duce la accelerarea motorului? Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR