Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Masoara bateria si ce tensiune ai la Ia incarcare.
Skip ads

  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Ma vad nevoit sa scriu si eu la acest topic,ca doar am Opel..La bornele bateriei am 13,7V indiferent de turatie,dar fara consumatori.Cu toti consumatorii cuplati(ac,dezaburire,faza lunga si aeroterma pe tr 4) am 13.0-13.1V.Nu am masurat tensiunea direct pe alternator,dar o voi face..Cand cuplez ac-ul mi se incinge destul de tare borna minus a bateriei,in 10 min nu mai poti tine mana pe ea.Fara ac cuplat bornele raman amandoua reci.Nu mi s-a aprins martorul rosu al bateriei sau abs si nici nu am probleme cu servodirectia.Deocamdata..Cred ca ma paste un schimb de punte redresoare+releu regulator.Ce credeti?Am Astra G y17dt.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ai contact imperfect la borna bateriei sau un papucul bornei.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu cred ca si incarcarea e oarecum cu probleme...
13.7 e cam putin...
Skip ads

  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
O sa verific bornele sa faca contact cum trebuie,chiar o sa mai trag un fir suplimentar pt minus,dar zilele viitoare,ca e vremea urata rau..Asta e,ca nici fara consumatori nu incarca cum trebuie!O sa ma lamuresc exact ce tensiune am direct pe alternator.Merci pentru raspuns!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca masori incarcarea direct pe bornele alternatorului te lamuresti scurt si la obiect unde este buba....
Daca acolo e OK ramane de verificat cablurile, papucii si bornele.
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
releu de încãrcare și punte de diode ,
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Bradu06 a scris:Salut! Am o Meriva Z17DTH la care a inceput sa se aprinda martorul de la baterie. Sub 2000 rpm permanent aprins, peste se stinge. Totodata am observat o accelerare a motorului la relanti, de la vreo 800 la 1000, chiar putin peste. Porneste bine. La ce sa ma astept, ce ar putea duce la accelerarea motorului? Multumesc
Calculatorul vede ca tensiunea in instalatie,este neconforma,si tureaza motorul,considerind ca alternatorul nu ar avea turatie suficienta pentru o incarcare corecta.De fapt,e posibil sa mergi cu masina fara incarcare corecta(alternator defect),lucru ce va duce la descarcarea bateriei si in ultima instanta,la imposibilitatea porniri motorului.Remediaza problema,inainte de a avea surprize neplacute...
Skip ads

  • Bradu06

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Bradu06 a scris:Salut! Am o Meriva Z17DTH la care a inceput sa se aprinda martorul de la baterie. Sub 2000 rpm permanent aprins, peste se stinge. Totodata am observat o accelerare a motorului la relanti, de la vreo 800 la 1000, chiar putin peste. Porneste bine. La ce sa ma astept, ce ar putea duce la accelerarea motorului? Multumesc


Rezultatul a fost urmatorul: tensiune masurata 12,2 V. Inlocuit platou alternator, punte, releu si un semering de pe motor. Motorul si-a revenit la turatie. Total distractie 360 ron.
  • shabazxz

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am un Signum 1.9 CDTI. De cand am luat masina am vazut ca lumina la faza scurta "flambeaza" Dupa un an m-a lasat alternatorul (diode arse). Le-am schimbat dar fara sa schimb si releul.Electricianul a zis ca, carbunii sunt buni. Acum imi arata la incarcare 13.6-13.7 dar si 12.9-13.1 . Ca si referinta imi arata 13.5 dar toata lumea imi zice minim 14V . Am masurat si cu aparatul de masura dar doar la borne 13.6. E normal sau trebuie sa fie 14? Citind printre pagini, am sa masor si tensiune alternatorului. Daca intradevar are o problema, sa incerc sa schimb si releul sau alternatorul? Multumesc!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
unde iti arata referinta asta?
pe meniul ascuns al GID?
asa imi arata si mie
la mine incarcarea e 14v +-0.1 (in functie probabil de consumatorii porniti la anumite momente)...
  • shabazxz

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
In meniul ascuns. Imi arata si 12 virgula ....Dar si 13 virgula. 14 nu prea mai vad.In majoritatea timpului imi arata 13.6 .
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu sunt de parere ca ori alternatorul incepe sa se duca ori ca sunt probleme pe la borne oxidate, etc...
  • shabazxz

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Posibil sa fie de la baterie?. Am cumparat masina acu 2 ani jumatate si nu am schimbat-o.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
posibil sa fie si asta.
mie de exemplu la bateria veche (72A) incarcarea era pe la 13.7 V.
dupa ce am pus baterie noua de 85 A incarcarea graviteaza pe la 14 V...
insa mie cu bateria veche nu-mi mai pornea peste noapte (nu mai tinea curent).
cu asta noua nu am avut niciodata probleme la pornire nici macar a -20 de grade...
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
schimba releul de incarcare +punte de diode sa fiie de aceeasi firma ambele ..
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Verificati atent si inlocuiti doar ce trebuie... Sunt meseriasi care inlocuiesc componente bune(in special relee de tensiune),deoarece nu stiu sa le verifice...
  • rkO.MihaiL

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Am un Astra G Z16XEP si aseara cand am vrut sa plec din parcare, surpriza, nu mai functiona nimic, niciun bec nu se mai aprindea nici pe bord nici in masina, era ca si cum as invarti cheia in aer. Dimineata a mers totul perfect, la munca in parcare a stat aproximativ 9-10 ore, apoi am plecat la fotbal, pana aici era totul bine, Dupa o ora de fotbal masina a stat in parcare si cand sa plec a aparut surpriza. Cand incercam sa pornesc se auzea ceva in spate (cred ca in portbagaj) ca si cum incerca sa cupleze ceva, un ticait, un clant. Am reusit pana la urma sa o pornesc de la un nene cu taxi care a oprit. Am incercat cu cablurile dar degeaba, singura diferenta era ca mi se aprindeau becurile in bord cand aveam contact, cand incercam sa o pornesc se stingeau toate, asta dupa vreo 5-10 min in care am lasat sa se incarce. Intr-un final am schimbat bateriile, si am pornit cu bateria lui de la prima cheie. A doua zi dimineata a functionat perfect. Bateria este noua, are 3 luni.
Ce problema as putea sa am, este posibil sa fie aceiasi problema alternator, diode, releu?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Posibil pe undeva sa ai si vreun contact imperfect.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Pai masoara tensiunea la bornele bateriei cu motorul pornit.Initial fara consumatori,apoi pornesti toti consumatorii importanti(faza lunga,aeroterma,dezaburire luneta,aer conditionat) si masori iar tensiunea.Sune-ne valorile si apoi vedem incotro sapam..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR