Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nici la dacia 1300 nu costa atat de puțin...
Skip ads

  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Mergeți domniile voastre la un magazin de piese și puneți o intrebare.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu mai continuati cu preturi ca nu o scoatem la capat.
Normal ca la un motor vechi piesele sunt mai ieftine, mai conteaza si producatorul, puterea, daca este sau nu cu controlul incarcarii. Nici manopera nu este la fel, depinde cat are de desfacut pana ajunge la alternator, daca o face Nea Vasile sau un service, cata meserie stie, de locatie etc.
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutari am reusit sa il desfac pe al meu , nu l-am dus la reparat pt ca am constatat ca is foarte negre firele de cupru si de aici am dedus ca sa o ars bobinajul , poate e doar mizerie , nu stiu , si nici nu ma intereseaza prea tare deoarece am gasit pe acelasi cod alternator cu 150 de lei si in opinia mea nu merita dus la facut. L-am descfacut personal a fost destul de usor , mai mult a durat pana am gasit cheile pt lucrare Smile).
Am o intrebare ... daca pun un alternator de 120 A sau 140 A afecteaza cu ceva ? Mai jos is pozele cu alternatorul meu desfacut.

Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Una este desfacut bucatele... si una este demontat de pe masina.
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Da asa este doar l-am dat jos de pe masina , parerea mea este ca nu merita sa il duc la reparat pt. 150 de lei i-au altul din dezmembrari si e si la 10 min de mine.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu as cumpara altul chiar si sh si cand as da de bani l-as reconditiona si pe asta sa fie de rezerva..
ala sh nu ai nici o garantie ca te tine 1 an pe cand cel reconditionat poate sa te tina mult si bine...
evident ca se poate si invers, cel reconditionat sa se strice la 1 saptamana dupa reconditionare si cel sh sa te tina 10 ani...
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Mi-am luat deja de pe un astra h din 2008 si am si 3 luni garantie pe 150 de lei , pe la 5 ma duc sa il montez.
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Eu am cumparat acum 2-3 luni un alternator de la dezmembrari dar a fost loterie curata. Stiam doar ca-mi trebuie un alternator de 100A sa-l pun pe tractor.
Si vine baiatu de la dezmembrari si ma duce dupa el la un munte de alternatoare acoprit cu o prelata. Mai avea si o duba plina cu alternatoare pe care dupa ce mi-a deschis-o, mi-a spus sec - alegeti!
Noroc ca pe fiecare era scris cu vopsea de pe ce masina provenea. Am stat o ora si jumate sa gasesc unul cat de cat. Ori huruiau rulmentii, ori erau gripati ori era inecat in jeg si ulei. In final am gasit unul cat de cat ok de vectra b, 2000, 100 A. Cu promisiunea ca mi-l schimba daca nu-i bun am negociat de la 150 lei la 110 lei. Am avut noroc, l-am nimerit ok.
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am reusit sa il schimb , incarcare la relantiu 14.02 , cu faza lunga cd+clima 13.85. Sper sa tina Very Happy, si mai in plus un alternator (care o sa il duc intr-o zi sa vad ce are si poate il fac).
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cine stie unde este legatura la masa de la alternator la omega b y22dth.
am constatat ca nu are fir de masa. nu are decit 2 fire,12v si excitatia iar masa o face cred prin suruburile de prindere.
am probleme cu incarcarea (la inceput am 13.6v apoi la introducerea consumatorilor scade la 12.7v . nu se aprinde bec de avertizare deci nu pare a fi o dioda dusa.
se incinge foarte tare( borna +) de prindere la baterie. deci pana sa schimb si modulul de diode la alternator (regulatorul l-am schimbat deja ) caut eventuale contacte oxidate.
nu vad in schemele de TIS 2000 punctele de masa.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
alternatoarele au masa pe surubul de prindere,daca nu au fir de masa
daca se incinge firu de plus de la baterie,este oxidat firu in borna pe prindere ,se taie borna si se monteaza alta sau inlocuiesti tot firu de plus,de la baterie la electromotor si alternator,cu altu de la dezmembrari
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
da asta o sa fac si eu cu borna dar daca tot umblu pe acolo ma gindesc sa curat si masa la caroserie. nu vad legatura de la motor cu caroseria.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Am plecat la un drum de 50km la tara cu Corsa si mi s-a aprins becul la baterie cand am vrut sa o bag in curte. Problema e ca pe aici nu e nici un mecanic si nici piese nu gasesc. E vreo problema daca plec asa cu ea 50km fara incarcare? Merg fara faruri si orice alt consumator.
Motorul e z12xe
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Riscant...
Benzinarele au nevoie de curent mai mult decat diesel-ul...
Pune bateria pe redresor si scoate siguranta de la servodirectie (care daca e electrica e pe departe cel mai mare consumator)...
Mergi cu mare grija si ai grija sa nu opresti motorul...
Nu ar fi rau sa ai o pereche de cabluri de pornire si inca o baterie de rezerva...
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Cu o baterie nouã, montatã pe un matiz, fãrã servo, am mers cca 10-15 km în buc, apoi a murit motorul. Nu știam ca alternatorul nu mai bãga. Deci nu știu dacã vei reuși sã mergi 50 km fãrã alternator. Doamne-ajutã!
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Mai de graba cauti un alternator nou sau SH, care se potriveste la motorul tau, si il aduci la masina si il montezi.

Asa cu plimbatul nu suna bine - eventual tractata si cu grija.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Dupa ce am lasat-o cateva ore nu mai sta becul aprins, cel putin in turatie, se aprinde in decelerari sau la relanti. Maine imi incerc norocul si plec cu ea asa, deja am vorbit cu platforma Smile.
Am sunat diferiti prieteni si mi-au zis ca e fie puntea de diode fie releul de incarcare. Nu ma pricep asa de bine , dar piese pt alternator am gasit doar regulator. Include ambele componente(punte si releu)?
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Si iata ca am ajuns cu masina pe roti la Craiova. Dupa consultari si 2-3 batai in alternator becul s-a stins iar acum sta aprins doar cand o pornesc insa daca accelerez se stinge si nu se mai aprinde.
Din ce am putut sa aflu doar ochiometric este din cauza carbunilor de la alternator care nu mai cad pe rotor(nu stiu daca sunt termenii potriviti) si maine o sa mearga la mecanic sa il curete.
Va multumesc tuturor pentru sfaturile si timpul acordat.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Poate sa schimbe carbuni, sa vada si starea rotorului (zona unde merg carbuni-perile, sa nu fie santul prea adanc (uzat).
Eu il desfaceam singur si ii faceam o constatare ce este dus in el. - nu este mare filozofie desfacerea lui. - ne grabeste cineva?

Sau are altceva, punte diode sau regulator tensiune. | - dar din ce spui s-ar putea sa fie carbuni, si vazut starea rotorului.
Sau altul nou sau SH...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR