Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • CATALINA13

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am facut un test la baterie si au ieșit valori mai mari decât normal: 15.03 -15.04.
Mi s-a spus de la test ca trebuie schimbat alternatorul si bateria...dar ca pentru tremuratul de motor si faptul ca merge întrerupt nu stiu ce sa imi spunã.
Cum nu sunt in țara nu au nici cum sa știe codul de la alternator pentru a mi-l comanda.
Ma poate ajuta cineva cu un cod pentru alternator de Opel Astra J 1.4 Ecotec benzina de 100CP?
A mai avut cineva problema asta?
Se poate sa ramân fãrã baterie din cauza supraîncãrcãrii?
Ce consecințe poate avea dacã nu le schimb la timp?
Mulțumesc anticipat!
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
CATALINA13 a scris:
Ma gandesc si eu la toate posibilitatile...
Ma indoiesc de faptul ca ai sti macar citeva posibilitati...,dar sa te gindesti "la toate",mi se pare imposibil! Verificari de aceasta natura,cer experienta si ceva cunostinte... De dorit ar fi,sa se descurce toata lumea,dar am indoieli mari...! La alternator,trebuie inlocuit doar releul regulator de tensiune,iar bateria va fi folosita pina da semne de imbatrinire,epuizare. De curiozitate,merita incercata inlocuirea bateriei(de proba),cu alta cit mai recent fabricata,incarcata 100% si e posibil ca valoarea tensiunii de incarcare sa revina la normal,alternator OK... Tensiunea mare din circuitul electric poate fi o consecinta a ECM(calculatorul motor) si nicidecum a releului de tensiune propriu-zis... E o speta interesanta! Nu uita de consumul in stand-by!


Ultima modificare facuta de big_electro61 la Lun 07 Mar, 2016 4:49 pm, modificat de 2 ori in total
  • CATALINA13

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2016

  • Mesaj Privat
big_electro61... Era un fel de-a spune. Nu ma pricep la reparații mașini si încercam sa scriu tot ce imi trecea prin cap. Plus ca mai se aduna si stresul, ținând cont de problemele depistate.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
CATALINA13 a scris:Am facut un test la baterie si au ieșit valori mai mari decât normal: 15.03 -15.04.
Mi s-a spus de la test ca trebuie schimbat alternatorul si bateria...dar ca pentru tremuratul de motor si faptul ca merge întrerupt nu stiu ce sa imi spunã.
Cum nu sunt in țara nu au nici cum sa știe codul de la alternator pentru a mi-l comanda.
Ma poate ajuta cineva cu un cod pentru alternator de Opel Astra J 1.4 Ecotec benzina de 100CP?
A mai avut cineva problema asta?
Se poate sa ramân fãrã baterie din cauza supraîncãrcãrii?
Ce consecințe poate avea dacã nu le schimb la timp?
Mulțumesc anticipat!
piesele se comanda in functie de seria de sasiu... deci oriunde ai fi in europa, un service ar trebui sa stie sa comande o piesa pentru opel.

eu as zice ca nu e de la alternator ci e bateria cu probleme (nu mai tine curent) sau ai un consumator permanent care-ti consuma tot din baterie.
urmeaza cele 2 teste descrise de mine pe pagina anterioara ca sa vezi cine e de vina.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Noile alternatoare au comanda data de ECU sau alte calculatoare, daca este necesara incarcare atunci baga si 15V, daca nu este necesara da si 12,5V, daca ai consumatori mari gen pompa servo sau EPS iar baga maxim.
De baterie nu scapi, pune una de proba, nu mai exista cele care tineau 6-10 ani, DA zece ani.
  • CATALINA13

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Va multumesc frumos pentru raspunsuri.
Voi face testele si apoi voi reveni cu detalii sau cu intrebari.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:nu mai exista cele care tineau 6-10 ani, DA zece ani.
true...

totusi as incerca sa verific prezenta vreunui consumator care sa suga curentul peste noapte...
daca pui baterie noua si ai consumator permenent, e posibil ca in 1 saptamana sa ajungi in aceeasi situatie...
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare colegii,am o problema care nu îi dau de cap și se pare fãrã rezolvare. Am probleme cu încãrcarea și anume: bateria rombat premier a avut 6 ani, nimic dubios pana cand alternatorul vara trecuta nu putea sa încarce decât 13.5V cel mai mult fãrã consumatori, în momentul când aveam consumatori tensiunea scadea pana la 12.9-13.1V iar uneori rãmânea la 12.1-12.2V adicã pe baterie fãrã sa încarce. Am dat vina pe baterie ca e veche dar în scurt timp sa ars puntea de diode de pe alternator, am cumpãrat punte și releu încãrcare noi, le-am schimbat, am schimbat și bateria cu una noua și totul pãrea ok adicã 14.1-14.2V încãrcare fara consumatori, cu consumatori dezaburire ventilație și faza scurta aceeași problema cu încãrcare de 13.1V sau 12.1-12.2V fãrã sa încarce reloc. Nu știu care e cauza ținând cont ca am înlocuit releu punte diode și baterie. Cablurile duc corect curentul de la alternator la baterie, de ce îmi scade tensiunea atât de mult chiar și fãrã încãrcare la fel ca și înainte? . Mulțumesc
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Dezaburirea lunetei e un consumator destu de mare.
Alternatorul compenseaza o parte din consumatori dar nu poate compensa chiar tot...
Poate sa fie si alternatorul cu probleme din nou (si acum sa fie la inceput).
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Și care sa fie problema alternatorului, atâta timp cât am schimbat piesele care erau vinovate plus bateria. El baga curent de 14.1-14.2V fãrã consumatori adicã foarte bine dar când sunt consumatori scade foarte mult, uneori scade la 12.1-12.2V adicã nu încarcã câteva secunde, asta o face mai ales când motorul e rece. Mai aștept pãreri. Mulțumesc
  • manghel

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Ce amperaj poate da maxim alternatorul? Aveti cumva lumini modificate sau becuri de putere mai mare decat cele standard? Verificati si curatati punctele de masa precum si bornele de la baterie sa fie curate si stranse bine!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nelu.1270 a scris:Și care sa fie problema alternatorului, atâta timp cât am schimbat piesele care erau vinovate plus bateria. El baga curent de 14.1-14.2V fãrã consumatori adicã foarte bine dar când sunt consumatori scade foarte mult, uneori scade la 12.1-12.2V adicã nu încarcã câteva secunde, asta o face mai ales când motorul e rece. Mai aștept pãreri. Mulțumesc
problema poate fi ca piesele sa nu fie de calitate...
eu cu toate luminile aprinse, ventolatoare date la maxim, dezaburire luneta nu scad sub 13 V
la tine la 12,1V e mult sub tensiunea minima permisa si risti sa descarci bateria decat sa o incarci...
Skip ads

  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
manghel a scris:Ce amperaj poate da maxim alternatorul? Aveti cumva lumini modificate sau becuri de putere mai mare decat cele standard? Verificati si curatati punctele de masa precum si bornele de la baterie sa fie curate si stranse bine!
Are 100A,nu am lumini sau cosumatori pusi sau modificati de mine,masina e cu dotarile normale,problema e ca a facut inainte cu tensiunea asta si dupa schimbarea componentelor defecte cu unele noi,de o caliatate medie,sa faca tot la fel?Imi puteti spune traseul cablului de masa de la alternator la baterie? multumesc
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:
nelu.1270 a scris:Și care sa fie problema alternatorului, atâta timp cât am schimbat piesele care erau vinovate plus bateria. El baga curent de 14.1-14.2V fãrã consumatori adicã foarte bine dar când sunt consumatori scade foarte mult, uneori scade la 12.1-12.2V adicã nu încarcã câteva secunde, asta o face mai ales când motorul e rece. Mai aștept pãreri. Mulțumesc
problema poate fi ca piesele sa nu fie de calitate...
eu cu toate luminile aprinse, ventolatoare date la maxim, dezaburire luneta nu scad sub 13 V
la tine la 12,1V e mult sub tensiunea minima permisa si risti sa descarci bateria decat sa o incarci...
Cu bateria veche si cu asta noua cateva secunde bune in mers alternatorul (releul de incarcare)nu genereaza curent deloc si ramane doar pe baterie,dupa care isi revine la un 13-13.1V cu consumatori,inainte cand sa ars puntea de diode am si simtit miros de ars fiindca eu turam motorul sa urce tensiunea de incarcare macar pana la 13V si nu urca.Am zis ca si releul de incarcare e dus,dar acum cu unul nou face identic.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu stiu cum e la astra g, dar la mine la vectra c se comporta cam la fel...
dupa vreo 2-3 secunde de la pornirea motorului imi trece incarcarea de 13,8.
nu stiu daca e comportament normal pentru ca nu am urmarit cum era treaba inainte de a reconditiona alternatorul.
dar cred ca e ceva normal.

ideal ar fi sa nu pornesti motorul cu prea multi consumatori porniti...
adica, fara lumini, fara dezaburire, fara ventilator la maxim, etc.
prelungesti viata bateriei si a alternatorului.
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu folosesc consumatorii imediat cand pornesc masina,ma feresc sa omor alternatorul,fara consumatori imi arata 14,1-14,2V dupa ce bag faza scurta,dezaburire,si ventilatie atunci coboara la 13,1V si incearca in timp sa creasca,dar mergand in trafic vad pe luminile din bord ca scade intensitatea dar si motorul se aude altfel...cand ma uit la tensiune imi arata 12,2V clar ca nu mai incarca deloc pt cateva secunde bune,accelerez si isi revine,daca nu acelerez scot un consumator si la fel isi revine la 13,5V,aici ma gandesc de ce face la fel ca si prima data cu bateria veche dar si cu asta noua cu piesele noi schimbate? Piesele din alternator au fost puse in fata mea cumparate de mine .multumesc
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic, dar am impresia ca la 12,2 V bateria se cam descarca...
  • manghel

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Sub 12,6V deja se consuma din baterie! Eu zic ca electronica care se ocupa de stabilizarea tensiuni data de alternator (releul de incarcare) are probleme! Sau mai pot fi si contactele slabe, rugina etc...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Comoditatea...! Cind ai probleme pe incarcare,verifici tensiunea la sursa,adica la alternator,in diferite regimuri.Foarte putini au scris ce tensiune au masurat la iesire din alternator...,asta e! Cind te maninca la frunte,nu te scarpini in talpi! Culmea comoditatii o afiseaza cei ce scriu valori citite in meniuri ascunse.Sunt situatii cind sunt "reparate",alternatoare bune si apoi se mira proprietarii de ce se comporta alternatorul reparat,la fel ca si inainte,cind era defect... Domnia si ...,se platesc scump! Viata e dura si nu toti oamenii sunt corecti...!
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
big_electro61 Comoditatea? Gresit.Eu vorbesc aici dupa o perioada lunga de teste si intrebari,e adevarat ca nu am spus tot ce am facut dar,acest forum e facut pt.persoane care o iau din aproape in aproape sau cand au facut cam tot si nu mai au solutii.Pentru tine special pot sa iti spun ca am masurat toate tensiunile la borna in toate regimurile si pozitiile pe masina,iar dupa asta si la banc unde masori Voltajul,Amperajul in rotatie.Toate astea m-au costat timp,piese,manopera plus baterie...adica 700-800 lei si nu prea a fost comod.Mai nou am habar de electica/electonica(cu diploma)si poate mai putin de comentarii inutile.Cu cuvintele tale :Domnia si ...,se platesc scump! De vorbe si aroganta sunt satul,daca vrei sa ajuti pe cineva cu ceva te rog sa o faci mai ales ca esti un big_electro61 specialist.O zi buna!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR