- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Frij Lucian
- *
- 6 mesaje
- din 20 Jan 2016
- Astra 2001
- Iasi
Frij Lucian
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2016
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Frij Lucian
- *
- 6 mesaje
- din 20 Jan 2016
- Astra 2001
- Iasi
Frij Lucian
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- adrianvlad1979
- *
- 32 mesaje
- din 05 Mar 2011
- Astra 2007 z19dtl
- Ialomita
adrianvlad1979
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2007 z19dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
Bunã ziua, vin și eu cu o problemã, cãreia nu i-am gãsit rezolvarea pânã în prezent. Am citit tot topicul și nu am gãsit o explicație sau mod de rezolvare.La astra h-ul pe care îl dețin, 1.9, 74kw, de câteva zile, am observat cum în mers, mi se tãia servodirecția, geamurile electrice nu mai funcționau, luminile, precum și eroare la senzorul de temperaturã exterioarã. Ulterior, intrând în meniul ascuns, am observat, cã tensiunea încãrcare oscila între 14,5 pânã la 17 volți. Luminile bordului au început sã clipeascã, dispãrând kilometrajul. ÃŽn ralanti, tensiunea mergea între 15,5-16 volți. Am consultat un electrician, care mi-a indicat cã releul de încãrcare ar fi de vinã.L-am schimbat cu unul marca Mobiletron. A durat cam circa 5 km, ca povestea sã reînceapã cu aceleași simptome. Acum dupã ce am citit forumul, am presupus cã ar putea fi ceva legãturi imperfecte. M-am reîntors la electrician, care a fãcut o verificare a cablajelor, inclusiv a firului de masã la caroserie, dupã care la urmãtoarea probã, povestea se repetã.Ceea ce am observat atât eu cât și electricianul, tensiunea crește pe mãsurã ce temperatura motorului crește. Meseriașul meu mi-a spus sã achiziționez, un alt alternator, deoarece ceva se întâmplã cu el. Nu știu dacã asta este soluția, a mai pãțit cineva, așa ceva. Aș fi recunoscãtor, pentru o soluție, pentru cã am nevoie de mașinã, și nu pot circula în condițiile astea, cu riscul de a mai strica și altele.
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
Am schimbat astazi platoul ce contine releul regulator si puntea de diode la a mea Astra 1.7 dti la un service ce repara alternatoare si electromotoare din zona Vitan(bulevardul Energeticienilor) si m-a costat 150 lei manopera(demontat alternator,reparat si pus inapoi pe masina).Piesele le-am avut eu,am pus Mobiletron.Acum sa vedem cat tin..Incaracarea de 14.4 V fara consumatori si 14.1 V cu toti consumatorii porniti.Baietii de la service mi s-au parut profesionisti,totul a fost gata intr-o ora jumate.Daca aveti nevoie de nr lor de tel,va rog sa-mi spuneti.Nu vreau sa fac publicitate,doar o recomandare pentru cei ce au probleme cu alternatorul si stau prin zona.
- ammazon
- **
- 249 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
big_electro61 a scris:"Unde credeți cã ar fi problema? "... Comunica valorile tensiunii la bornele bateriei si la iesire din alternator,in momentele critice(se pot simula),conditii in care vom putea "crede",in cunostinta de cauza,unde ar fi problema... Computerul de bord va ofera o informatie,dar aveti obligatia sa o verificati daca e reala sau alterata de starea instalatiei electrice...
Salut.
Am reușit sã mãsor valorile de încãrcare:
-13,9 la alternator - 13,9 la baterie, fãrã consumatori.
-13,8-13,9 alternator - 13,8-13,9 baterie cu consumatori (faruri fazã lungã, aeroterma la maxim, dezaburire)
-12,7-13 alternator - 12,7-13 baterie cu aerul condiționat pornit (compresor climã în funcțiune).
Mãsurãtorile fizice confirmã ceea ce aratã computerul de bord.
Sã fie o problemã la compresorul de climã și sã fure curent?
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- ciotic
- **
- 253 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
cam aceleasi valori le am si eu:
- fara consumatori mari:14-14.1
se schimba situatia in momentul in care pornesc AC:
- incepe sa scada initial pe la 13,7-13,8 dupa cateva minute ajunge pe la 13,4-13,5...iar cand porneste ventilatorul la turatie maxima scade pana la 13,1-13,2...
ceva pare ciudat in comportamentul alternatorului...daca sunt in afara localitatii, deci am un flux de aer pe radiator, tensiunea este pe undeva la 13,6
- fara consumatori mari:14-14.1
se schimba situatia in momentul in care pornesc AC:
- incepe sa scada initial pe la 13,7-13,8 dupa cateva minute ajunge pe la 13,4-13,5...iar cand porneste ventilatorul la turatie maxima scade pana la 13,1-13,2...
ceva pare ciudat in comportamentul alternatorului...daca sunt in afara localitatii, deci am un flux de aer pe radiator, tensiunea este pe undeva la 13,6
- adrianvlad1979
- *
- 32 mesaje
- din 05 Mar 2011
- Astra 2007 z19dtl
- Ialomita
adrianvlad1979
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2007 z19dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
- ammazon
- **
- 249 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
- alecsionut
- **
- 71 mesaje
- din 09 Mai 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
alecsionut
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
e normal cand ai consumatori mari...
si eu la vectra c am 14.2 fara consumatori (ma rog, aeroterma care nu se opreste niciodata, din cauza ca controlul de la ac are switch-ul de viteza "0" busit)...
cand pornesc ac + ventilator la treapta 3-4 + dezaburire + faza scurta si mai trag si de volan scade sub 13 v...
alternatorul compenseaza dar nu poate compensa sa fie fix 14.2v in permanenta pentru ca e limitat...
atat timp cat tensiunea depaseste 13V eu sunt de parere ca nu mergi pe baterie ci pe incarcare...
nu e incarcarea optima (13.8-14.2V) dar nici nu mergi "pe baterie"...
si eu la vectra c am 14.2 fara consumatori (ma rog, aeroterma care nu se opreste niciodata, din cauza ca controlul de la ac are switch-ul de viteza "0" busit)...
cand pornesc ac + ventilator la treapta 3-4 + dezaburire + faza scurta si mai trag si de volan scade sub 13 v...
alternatorul compenseaza dar nu poate compensa sa fie fix 14.2v in permanenta pentru ca e limitat...
atat timp cat tensiunea depaseste 13V eu sunt de parere ca nu mergi pe baterie ci pe incarcare...
nu e incarcarea optima (13.8-14.2V) dar nici nu mergi "pe baterie"...
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat