Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Din ce am vazut si eu la cei care testeteaza incarcarea....se face verificarea cu marii consumatori porniti!
Skip ads

  • Frij Lucian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Am verificat cu mari consumatori pormiti(AC, dezaburire, ventilatia, faza lunga) si imi afiseaza cu aproape o unitate mai putin si la baterie si la alternator
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Cum adica...cu o unitate mai putin?Eu zic sa mergi la un electrician!1Un post mai sus scriai ca ai facut verificarea cu toti marii consumatori opriti....pina la urma cum ai facut verificarea incarcarii?
  • Frij Lucian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2016

  • Mesaj Privat
dupa prima ta postare am facut verificare si cu toti consumatori porniti. Cu o unitate mai putin ar veni de la 13.9 la 12.9 la alternator sau de la 12.4 la 11.5 la borne
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
vezi ca ai contact imperfect intre alternator si baterie...
nu trebuie sa fie nici o diferenta intre ele...
  • adrianvlad1979

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2007 z19dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Bunã ziua, vin și eu cu o problemã, cãreia nu i-am gãsit rezolvarea pânã în prezent. Am citit tot topicul și nu am gãsit o explicație sau mod de rezolvare.La astra h-ul pe care îl dețin, 1.9, 74kw, de câteva zile, am observat cum în mers, mi se tãia servodirecția, geamurile electrice nu mai funcționau, luminile, precum și eroare la senzorul de temperaturã exterioarã. Ulterior, intrând în meniul ascuns, am observat, cã tensiunea încãrcare oscila între 14,5 pânã la 17 volți. Luminile bordului au început sã clipeascã, dispãrând kilometrajul. ÃŽn ralanti, tensiunea mergea între 15,5-16 volți. Am consultat un electrician, care mi-a indicat cã releul de încãrcare ar fi de vinã.L-am schimbat cu unul marca Mobiletron. A durat cam circa 5 km, ca povestea sã reînceapã cu aceleași simptome. Acum dupã ce am citit forumul, am presupus cã ar putea fi ceva legãturi imperfecte. M-am reîntors la electrician, care a fãcut o verificare a cablajelor, inclusiv a firului de masã la caroserie, dupã care la urmãtoarea probã, povestea se repetã.Ceea ce am observat atât eu cât și electricianul, tensiunea crește pe mãsurã ce temperatura motorului crește. Meseriașul meu mi-a spus sã achiziționez, un alt alternator, deoarece ceva se întâmplã cu el. Nu știu dacã asta este soluția, a mai pãțit cineva, așa ceva. Aș fi recunoscãtor, pentru o soluție, pentru cã am nevoie de mașinã, și nu pot circula în condițiile astea, cu riscul de a mai strica și altele.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am schimbat astazi platoul ce contine releul regulator si puntea de diode la a mea Astra 1.7 dti la un service ce repara alternatoare si electromotoare din zona Vitan(bulevardul Energeticienilor) si m-a costat 150 lei manopera(demontat alternator,reparat si pus inapoi pe masina).Piesele le-am avut eu,am pus Mobiletron.Acum sa vedem cat tin..Incaracarea de 14.4 V fara consumatori si 14.1 V cu toti consumatorii porniti.Baietii de la service mi s-au parut profesionisti,totul a fost gata intr-o ora jumate.Daca aveti nevoie de nr lor de tel,va rog sa-mi spuneti.Nu vreau sa fac publicitate,doar o recomandare pentru cei ce au probleme cu alternatorul si stau prin zona.
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:"Unde credeți cã ar fi problema? "... Comunica valorile tensiunii la bornele bateriei si la iesire din alternator,in momentele critice(se pot simula),conditii in care vom putea "crede",in cunostinta de cauza,unde ar fi problema... Computerul de bord va ofera o informatie,dar aveti obligatia sa o verificati daca e reala sau alterata de starea instalatiei electrice...


Salut.
Am reușit sã mãsor valorile de încãrcare:
-13,9 la alternator - 13,9 la baterie, fãrã consumatori.
-13,8-13,9 alternator - 13,8-13,9 baterie cu consumatori (faruri fazã lungã, aeroterma la maxim, dezaburire)
-12,7-13 alternator - 12,7-13 baterie cu aerul condiționat pornit (compresor climã în funcțiune).
Mãsurãtorile fizice confirmã ceea ce aratã computerul de bord.
Sã fie o problemã la compresorul de climã și sã fure curent?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Compresorul AC nu are decat bobina de cuplare a ambreiajului electrica.
Ventilatorul AC este singurul consumator asociat.
Daca turezi la 2500-3000rpm se schimba valoarea tensiunii?
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
cam aceleasi valori le am si eu:
- fara consumatori mari:14-14.1
se schimba situatia in momentul in care pornesc AC:
- incepe sa scada initial pe la 13,7-13,8 dupa cateva minute ajunge pe la 13,4-13,5...iar cand porneste ventilatorul la turatie maxima scade pana la 13,1-13,2...

ceva pare ciudat in comportamentul alternatorului...daca sunt in afara localitatii, deci am un flux de aer pe radiator, tensiunea este pe undeva la 13,6
  • adrianvlad1979

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2007 z19dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2011

  • Mesaj Privat
ÃŽn sfârșit mi-am remediat, problema,adicã am cumpãrat un alt alternator sh, de pe o Vectra de Anglia, l-am montat și acum sunt și eu în rândul lumii, adicã 14 v fãrã consumatori și 13,6 - 13,8 cu consumatori. Cred și sper sã meargã tot așa în continuare.
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
catastefan a scris:Compresorul AC nu are decat bobina de cuplare a ambreiajului electrica.
Ventilatorul AC este singurul consumator asociat.
Daca turezi la 2500-3000rpm se schimba valoarea tensiunii?


Se schimbã foarte puțin în sensul cã urcã maxim pânã la 13,2 volți.
Skip ads

  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Am mai vazut la cineva chestia asta:
- 14.1v cu cd30mp3 pornit
- 14v cu faza scurta +cdmp3 pornit
- 13.2-13.5v cu clima pornita si cele de mai sus.
Acum nu stiu daca e bine sau rau. Respectivul prieten mi-a spus ca totul e ok si ca a schimbat inclusiv diodele.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
depinde foarte mult ce intelegi prin "clima pornita" (turatia ventilatorului).
si depinde si de masina (tipul incarcarii)
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
N ar trebui sa ai 13.2V chiar si cu ambele ventilatoare pornite..Am patit si eu acelasi lucru si la mine a fost de la borna minus a bateriei,acolo unde e sertizata pe cablu.Se incingea tare cand porneam ac-ul,si din cauza asta mi s-a ars si alternatorul.Verifica si chestia asta!
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Masina este o Astra H din 2006, z19dt. Iar clima am setat-o amandoi pe 21 grade, ventilator interior max. 7-8, faza scurta si radio. Tind sa cred ca e normal pentru ca ventilatoarele de la radiator si aeroterma consuma destul de mult.
  • alecsionut

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2015

  • Mesaj Privat
dan cristi cum ai rezolvat ca si borna mea de minus se incalzeste si la baterie am 13.2V si pe alternator 14.2V.ce ar trebuii sa caut?multumesc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cumperi o borna noua si resertizezi cablul dupa ce ai taiat si curatat zona oxidata a lui.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
e normal cand ai consumatori mari...
si eu la vectra c am 14.2 fara consumatori (ma rog, aeroterma care nu se opreste niciodata, din cauza ca controlul de la ac are switch-ul de viteza "0" busit)...
cand pornesc ac + ventilator la treapta 3-4 + dezaburire + faza scurta si mai trag si de volan scade sub 13 v...
alternatorul compenseaza dar nu poate compensa sa fie fix 14.2v in permanenta pentru ca e limitat...
atat timp cat tensiunea depaseste 13V eu sunt de parere ca nu mergi pe baterie ci pe incarcare...
nu e incarcarea optima (13.8-14.2V) dar nici nu mergi "pe baterie"...
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Alecsionut,colegul nostru ti a scris rezolvarea mai sus!Asa am facut si eu si totul e ok acum.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR