Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
n-are treaba calculatoru cu incarcarea si alternatorul si de ce masina vb? probabil e dus releul de incarcare,grupul de diode sau chiar tot alternatorul.
Skip ads

  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Citeste regulamentul, completeaza profilul, pune ceva in garaj, foleseste search, iar apoi pui intrebari.
Eu merg la ghicitoare in stele acum sa vad ce motor ai, pentru ca nu ai completat profilul si nu te pot ajuta daca nu stiu ce motor ai.
Vezi ca e un ditamai threadul despre alternatoare, baterii, incarcare, etc.
  • tisi

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am un opel astra H 2005 1.7 cdti motor DTL
am fost la electrician si asa a spus ca nu comunica alternatorul cu calculatorul
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Inseamna ca ai fost la nea Vasile...
Skip ads

  • tisi

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
da dar a scimbat releul, diodele si tot asa face.
mi-a tras un fir in tabloul de sigurante si acum incarca dar nu stiu cat o sa dureze.
am fost la servis si au spus ca alternatorul nu comunica cu calculatorul de la un microcip (poate) si ca nu este de ei .
au pus testerul pe masina si degeaba.
acum vreau sa merg undeva unde sa o pot face ca inainte
  • raduovidiu

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Ti-a tras un fir de plus la alternator adica curent de excitatie.
Dar care sunt valorile tensiunii pe baterie cu motorul pornit cind este fara firul legat la tabloul de sigurante si cind il legi la tablou?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
citit tot pe forum ca la vectra c alternatorul se programeaza pe motor.posibil si la astra h.
a mai citit cineva sau am visat eu?
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Si pentru cei care nu au mai desfacut niciodata trebuie mentionat ca nu poate fi scos de la pozitie decat dupa demontarea clansoanelor ier daca ai scut de plastic(ca majoritatea )nu trebuie desfacut in totalitate ci numai in partea in care lucrezi pt ca la montaj e mult mai usor
Skip ads

  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
tisi a scris:mi-a tras un fir in tabloul de sigurante si acum incarca dar nu stiu cat o sa dureze.


Vezi sa nu iei foc.
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
du-te la un service serios !
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sa nu uiti sa ne spui si noua deznodamantul.
  • nelu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Sunteti niste valorosi.
foarte bune indicatiile multumesc mult
Skip ads

  • ITA

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
tisi a scris:am un opel astra H 2005 1.7 cdti motor DTL
am fost la electrician si asa a spus ca nu comunica alternatorul cu calculatorul


Are dreptate mecanicul. Eu am avut probleme cu alternatorul la o Vectra C 1.9 CDTI unde mi s-a ars puntea de diode. In prima faza nu am gasit-o separat si am luat un alt alternator de la cineva si surpriza: pe bancul de probe functiona, iar pe masina nu. Rapunsul a fost ca alternatoarele de pe CDTI trebuiesc personalizate in ECU, caci din fabrica asa vin, deoarece daca ECU nu-l recunoaste, masina nu porneste. In final am gasit puntea de diode separat. Oricum bafta.
  • sirblue

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema, am alternator Hitachi pe masina, am cumparat releu regulator de tensiune si punte redresoare de diode (220 RON)+manopera 100 RON si totul e in regula.
  • sirblue

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am aflat ca am alternator Hitachi 100A pe masina.
  • tisi

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am fost la gtt si a reprogramat instalatia electrica si gata totul functioneaza perfect.
am platit testerul 80 lei.
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
interesanta chestie cu alternatorul asta ! ma bucur ca ti-ai rezolvat problema! bafta si multi km fara probleme!
  • adi_osk

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Slatina
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL 1,7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salutare. Am avut aceleasi probleme ca voi acumulator/alternator/becuri bord. Am remediat problema, dar:
1- a ramas aprins la bord becul galben cu imaginea motorasului ( am inteles ca dupa cateva porniri se va stinge)
2- dupa demontare-montare borne acumulator, a aparut problema la ridicarea-coborarea geamurilo electrice, in sensul ca trebuie sa tin degetul tot timpul pe buton pentru ca geamurile sa-si faca cursa completa. Inainte tineam degetul 2-3 secunde si geamurile se ridicau sau coborau complet singure. Un sfat ceva? Multumesc anticipat
  • adi_osk

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Slatina
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL 1,7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Revin. Problema rezolvata. Martorul s-a stins singur dupa cateva porniri, iar ridicarea geamurilor se face cu contactul pus, se ridica geamul si se mentine apasat butonul pentru inca minim 5 secunde. Se repeta operatiunea pentru fiecare geam in parte. S-a auzim numai de bine!
  • lexuu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut baieti am si eu o problema ,am cumparat un opel din `95.Si dupa 3 zile m-a trezit ca nu mai am luminii in bord,faruri etc.foarte slabe si apoi au cedat` de tot .Masina nu mai pornea .Ma gandesc ca este alternatorul .. dar nush ce sa fie la el releul numai ?
Si inca ceva cand iau un viraj se aude un scartait ce sa fie .Multumesc anticipat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR