Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • GheXghe

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Incepatorii sunt naivi, cel putin eu, daca am vazut GM am crezut ca intradevar e produsa de GM.
Multumesc pentru precizari.
Skip ads

  • rubin

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z 17 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Atentie chiar pentru Varta sa nu fie prea veche !
Undeva scrie si data fabricatiei si cred ca nu e bine sa aiba mai mult de 1-2 ani !
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Pe una dintre borne e pansonata saptamana si anul fabricatiei.
De ex a mea are inscriptionat 1206 (saptamana 12, anul 2006)
Varta recomanda un timp de "pastrare pe raft" de max 18luni
  • GheXghe

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am reusit sa-mi cumpar o baterie noua , varta 74 Ap Blue Dinamic dar am observat o problema: de cate ori am dat bateria veche jos si am repus-o inapoi acul de la motorina era pe zero si-mi clipea becul. Am zis ca o fi de vina faptul ca am dat jos bateria si nu mai stie calculatorul (sau altceva) cata motorina mai am si se va rezolva cand voi pune bateria noua. Am pus-o pe cea noua dar sunt acelasi simptome ( desi azi am pornit motorul de cateva ori) iar motorina stiu sgur ca mai am cam 5L in rezervor.
Skip ads

  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Cu 5L in rezervor e normal sa arate aproape 0 si sa clipeasca.
  • dumy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
salutare baieti! am si eu o mare problema cu alternatorul la un astra h din 2004 101 cp 1,7 cdti. M-a lasat alternatorul (nu mai incarca) si dupa o citire pe forum am vazut ca ar putea fi 2 probleme des intalnite: releu incarcare sau diode. Ca sa elim orci sansa am schimbat ambele componente, precizez ca au fost luate noi facute de aceeasi firma "unipoint" sau ceva in genul asta. Dupa inlocuirea pieselor si montarea alternatorului la loc... stupoare in meniul ascuns si cu aparatul de masura alternatorul incarca 13.5-13.6 in loc de 14 si ceva, si inca ceva frige extraordinar de tare alternatorul dupa 3 min de functionare. Care sa fie problema...? a-ti mai intalnit asa ceva?
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Incearca sa faci masuratoarea cu o alta baterie care e incarcata sau pune-o pe a ta pe redresor. E posibil sa fie descarcata si din acest motiv alternatorul sa chinuie sa dea curent si se incinge asa de tare. Cu bateria incarcata n-ar trebuii sa-ti incarce in ralanti mai putin de 14.1 - 14.2 V fara consumatori porniti.
  • dumy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Da... se pare ca nu a mai fost intalnita problema aceasta. Intre timp am dat din nou alternatorul jos de pe masina... am verificat din nou statorul, rotorul, am demontat puntea de diode sa vad daca s-a impuscat vreo dioda, dar totul e in regula. Am montat din nou alternatorul si tot aceleasi simptome. Dupa remontare pe masina cu bateria masinii incarcata alternatorul incarca 13.7-13.8 fara nici un consumator pornit, cu toti consumatorii porniti 12.5, si la fel in 3 min alternatorul firigea de nu puteai sa tii mana pe el. Ca si cauze posibile, din ce am ma auzit, ar putea fi statorul intrerupt, sau o dioda care sa intre in scurt doar in sarcina (ceea ce nu prea cred). Daca vede vreoun super meserias mesajur mi-ar prinde bine un sfat. Multumesc anticipat
Skip ads

  • maky

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2007

  • Mesaj Privat
colegul mai sus ti-a dat un raspuns bun...incearca cu o alta baterie se poate ca bateria ta sa fie prea descarcata si sa solicite foarte mult alternatorul...odata ce becul din bord la baterie e stins si servodirectia merge bine,nu ai probleme pe alternator,sfetul meu e sa incerci cu alta baterie incarcata
  • dumy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
multumesc @tiaz, @maky, pentru informatii, am incercat si tot nimic. Am pus alternatorul pe un stand... si mi-a zis ca functioneza in parametri normali si ca ar trbui sa fie de la baterie si de la becul martor din bod. Am verificat bateria la un centru specializat si mi-au zis ca e buna, iar martorul din bord functioneza. Am ramas fara solutii... cred ca o sa imi caut un alternator sh.. nici nu stiu ce sa mai fac.
  • maky

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mai incearca si alta varianta....da drumul la consumatori si dupa un minut pune degetele pe bornele le baterie acolo unde sunt ambutisate din fabrica.....vezi daca nu se incalzeste acolo.....daca se incalzesc inseamna ca pe acolo pierzi curent.....sau alta varianta ....cu aparartul de masura inteapa cablu gros care intra in borna la baterie (inainte de ambutisare)si vezi ce tensiune iti da atunci,si pe urma masori direct pe bornele la baterie,daca nu e diferenta de tensiune inseamna ca e bun....am mai patit la opel ca in acele ambutisari de fabrica sa se mai piarda curent.....astept un raspuns si mai discutam pe urma....
  • dumy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
am montat din nou alternatorul de masina, am pornit-o si aceea si chestie cu incalzitul.... dar m-am mai linistit putin (pt. ca nu stiam cum se incalzea inainte de schimbaea diodelor si regulatorului de tensiune) si pt. ca alternatorul la cealalta masina un vw touran din 2004 se incalzeste la fel de tare in sarcina ca si a mea... si aia nu a avut probleme asa ca o sa mai merg asa o perioada in probe si mai vad dupa asta, oricum sunt dotat cu stingator in caz de ceva rau... dar sper sa nu si sa fie asa normal. Cat despre bornele bateriei nu se incalzesc deloc, in afara de asta am incercat si cu alta baterie si aceleasi simptome, o sa merg maine si la un meserias sa-i cer un sfat. Smile
Skip ads

  • dumy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
cat despre curent in meniul ascuns incarca 13.8 la relanti si cu absolut tot consumatorii porniti + clima 13.0 tot la relanti
  • maky

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2007

  • Mesaj Privat
e normal sa se incalzeasca alternatorul...cat despre curent la opel putin turata ar trebui sa ajunga la un 14.2.....13.8 e cam minim...dar la ce tensiuni ai data acolo ar trebui sa fie bine
  • sisi2000

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Please Help. Am cumparat un Astra H CDTI, de 80 de cai, din 2004, cu 140 mii de km la bord. Cand am facut testul agrafa imi arata doua erori 062201 si 062101. Din ce am citit pe forum este vorba de alternator. Unde as putea sa il repar. Va rog recomandati-mi un service sau electrician bun in Bucuresti. Multumesc
  • HeaDsHoTT

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2005 Y17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Service foarte Bun in Bucuresti este cel de pe Bulevardul Theodor Pallady. Mai multe detalii aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462. Si eu am avut probleme cu alternatorul si m-au rezolvat cei de la EDS.
  • pefo

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2008

  • Mesaj Privat
astrah 1.3 cdti 80 caluti?..(of)i..

Cavad Prod Impex Srl, Marian Smochina, Str. Dornei, 117, Sector 1, Intersectia Grivita cu 1 Mai, Piata Chibrit
Bucuresti, tel. 0722395710

...recomand..am trimis alternatorul de la iasi..omul cinstit mi-a spus ca nu imi poate lua bani pentru ca alternatorul e bun doar periile uzate..putea sa zica ca trebe schimbate toate alea..
  • alx_alin

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 44e4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
salut tuturor ...problema mea ii depaseste pe toti electricienii si toate garajele din oras...de 2 luni am schimbat vreo 3 relee,de 3 ori puntea de diode ,,un rotor,,am schimbat chiar si alternatorul cu totul si problema persista ,,nu stiu dc se ard si nimeni nu poate sa imi depisteze problema ,,daca ati avut vreo problema cu alternatorul asemanatoare va rog sa imi scrieti..ciao
  • bodyn

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2008

  • Mesaj Privat
si pe mine m-a lasat alternatorul ieri,s-a aprins bateria si mi-am dat seama ca nu ma duce mult,m-am hotarat sa cumpar alt alternator deoarece este a 2 oara in 1 an la diferenta de 10 luni cand se defecteaza,din cate am auzit asta este problema la opel....Sad
  • Danutza_2007

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2008

  • Mesaj Privat
alx_alin a scris:salut tuturor ...problema mea ii depaseste pe toti electricienii si toate garajele din oras...de 2 luni am schimbat vreo 3 relee,de 3 ori puntea de diode ,,un rotor,,am schimbat chiar si alternatorul cu totul si problema persista ,,nu stiu dc se ard si nimeni nu poate sa imi depisteze problema ,,daca ati avut vreo problema cu alternatorul asemanatoare va rog sa imi scrieti..ciao


Salutare Alin,
ti-ai rezolvat problema ?
Eu am o Astra H 2005, 1.7 CDTI, 59 kw. Am cumparat-o SH in 2007.
De atunci sunt la a IV-a baterie, am schimbat de 3 ori puntea de diode si releul, o data, alternatorul ( in luna martie), iar acum s-a dus si ce-a de-a patra baterie. Sad Alternatorul incarca acum la relanti chiar si 14.8 V, a curs si acidul din baterie desi este capsulata. Nu stiu pe unde o fi iesit.
Sunt disperata ca nu ii da nimeni de cap, toata lumea imi spune"vinde-o", iar eu ma ambitionez sa o tin.
Am tot citit pe forum, dar nu gasesc nimic identic cu cazul meu.
Da-mi de veste daca tu ai scapat de problema.
inca ceva, la mine, niciodata nu s-a aprins becul de la baterie desi era moarta. la tine se aprinde ?
Multumesc anticipat pentru raspuns.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR