Parola noua?


Salutare.Se poate adapta lamasina din semnatura pompa de benzina de la alta masina?Daca da de la care?Nu de alta dar este criza si caut o pompa cat mai ieftina
Am uitat sa va spun de ce ma intereseaza,am fost la un electrician sa-mi verifice daca este ok pompa de bezina.A luat un flacon a scos returul si la bagat in flacon,ma pus sa pornesc masina si surpriza pe retur nu a venit nici macar un strop de benzina,el zice ca ar trebui sa vina benzina si deci in concluzie pompa nu mai baga suficienta benzina deci este pe duca.Azi vorbesc cu un coleg un fel de meserias la toate si el zice ca nu crede ca este pompa ci mai degraba este infundat returul.
Sincer le dau dreptate cam la amandoi dar nu sunt sigur.Are cineva ceva idei?
Multumesc anticipat
cand mi-a decedat mie pompa de benzina am incercat (montat pe masina) una de "omega b, 2 litri benzina" identica ca forma dimensiuni si prindere. aveam impresia ca are 50 cai. nu tragea deloc. plecam ci 1-a turata de pe loc si cand ii dadeam a 2-a cadea in nas. am optat pentru o pompa de benzina noua "after market" undeva in jur de 370 lei, achizitionata de la autototal parca. merge .......dar nu ca inainte. probabil ca nu mai are acelasi debit.
acum dupa jumatate de an daca stau bine sa ma gandesc cred ca as opta mai repede pentru una originala-second decat pentru o licenta-noua
Pompa de benzina se verifica cu manometrul! Daca baga presiune, e O.K. (3 barr). Pe rampa de benzina, trebuie sa fie o priza de masura.
Salutare.Am fost ieri sa masor presiunea pompei si baga la relantiu 2,8 iar in momentul in care o turezi scade destul de mult.Deci inseamna ca este pe butuci?Cam cat credeti ca mai pot sa trag de ea?
Eu as fi mai degraba interesat sa renunt la pompa din rezervor pentru una externa. Acum nu stiu daca trebuie neaparat scoasa cea submersibila pentru a nu crea o sicana in fluxul de combustibil. De asemenea nu stiu cum o amorsezi pe cea externa. Am avut un BMW mai demult care avea un fel de pompa de joasa presiune in rezervor (gen pompa pt lichidul de parbriz) al carei rol era doar acela de a scoate benzina din rezervor pana la pompa de benzina externa. Ma gandesc cu groaza ca trebuie sa dau rezervorul jos pentru ca nu-mi merge sonda litrometrica. Cu ocazia aceasta as schimba si pompa de benzina doar ca nu stiu de care s-ar potrivi. Pt ca la Al Padrino mi-au spus ca este 12 milioane.....Ansamblul pompa/sonda litrometrica sigur merge doar de Frontera dar pompa, la fel de sigur, s-a pus si pe alte opel-uri cu motorizare similara (sper).
Daca a-ti desfacut sonda si aveti idee ce cod are pompa de benzina v-as fi recunoscator.
florin_darabut a scris: Salutare.Am fost ieri sa masor presiunea pompei si baga la relantiu 2,8 iar in momentul in care o turezi scade destul de mult.Deci inseamna ca este pe butuci?Cam cat credeti ca mai pot sa trag de ea?

Nu cred ca pompa are turatie variabila ca sa bage mai mult sau mai putin in functie de turatie. Daca-ti baga 2.8 cred ca este OK. Pe rampa injectoarelor este si un regulator de presiune. Nu este o piesa scumpa dar daca este defecta lasa sa curga spre rezervor mai multa benzina decat este cazul pierzand din presiune. De asemenea dupa oprirea motorului rampa se depresurizeaza. Asta se verifica usor pe la stutul filetat (cu capacel negru).
Posibil sa nu asigure debitul cerut de motor la turatii mari. Pompa are turatie constanta. Sau poate e filtrul de benzina infundat.
masurati si ce tensiune ajunge la ea.ca daca in loc de 14v mai vin 10 clar nu mai face debit si presiune.
Eu cred ca la toate pompele de benzina ,nu debitul este cu problema ci presiunea maxima pe care o realizeaza.
Ma indoiesc ca de ex. o pompa de corsa c,care realizeaza3,8-4 bar nu va functiona pe un motor de 2,2l.
In principiu ,pompele au 1,2 sau chiar 3 turbine de plastic care realizeaza presiunea;la toate, benzina trece prin interiorul pompei(asigurand [ungere]-racire),singura problema fiind prinderea in suportul original (sau nu).
B20ENY a scris:
florin_darabut a scris: Salutare.Am fost ieri sa masor presiunea pompei si baga la relantiu 2,8 iar in momentul in care o turezi scade destul de mult.Deci inseamna ca este pe butuci?Cam cat credeti ca mai pot sa trag de ea?

Nu cred ca pompa are turatie variabila ca sa bage mai mult sau mai putin in functie de turatie. Daca-ti baga 2.8 cred ca este OK. Pe rampa injectoarelor este si un regulator de presiune. Nu este o piesa scumpa dar daca este defecta lasa sa curga spre rezervor mai multa benzina decat este cazul pierzand din presiune. De asemenea dupa oprirea motorului rampa se depresurizeaza. Asta se verifica usor pe la stutul filetat (cu capacel negru).


Daca este asa cum zici adica daca este defect regulatorul de presiune lasa sa curga mai multa benzina in rezervor,atunci la mine sigur nu este defect din moment ce la mine se manifesta exact invers, nu curge nici un strop pe retur.
azi am desfacut si eu pompa benzina frontera 2.0 i. pt cei interesati, pe ea scrie 6443346 c3083-1. am gasit firele de la carbuni complet ''dizolvate", probabil oxidate complet din cauza vechimii .cred ca a mai mers o bucata de timp datorita arcurilor pana si acestea s-au oxidat. nu am putut sa scot carbunii si a trebuit sa desfac complet pompa:cam un sfert e practic pompa de benzina , restul de 3 sferturi e ocupat de motorasul electric.

nu imi mergea si sonda litrometrica si am gasit firul de la cursorul potentiometrului rupt. a trebuit sa stric o pereche de casti ca sa gasesc un fir asemanator, sper sa reziste la benzina(cupru +matase).

am dat rezervorul jos si am fost mirat sa vad ca e din plastic aparat in jumatatea de jos de scut. maine inainte sa pun pompa inapoi am sa decupez o fereastra de vizitare ca am muncit o jumatate de zi sa il dau jos.
Eu zic totusi ca pompa ta nu are nimic, ea are o presiune constanta ,la relanti masina consuma mai putin deci presiunea indicata in rampa e mai mare ,apoi la turatie necesrul de benzina creste si astfel scade presiunea in rampa din cauza ca debitul de benzina care trece in camera de ardere e mai mare decat la relanti.
Salutare.Azi am schimbat pompa de benzina cu una de super nova parca.Am testat-o si baga presiune la greu,dar pe retur tot nu vine nimic iar electricianul zice ca este regulatorul de presiune,cica este blocat pe inchis si nu lasa surplusul de benzina sa iasa pe retur.Motorul porneste acuma la sfertul sfertului dar daca o calci da sa se inece.
Aveti idee cam cat costa o piesa din asta si daca se potriveste si de la alt model de masina.
@ florin, regulatorul trebuie sa deschida returul abia atunci cand presiunea ajunge la valoarea la care este reglat. in cazul tau trebuie sa pui un manometru pe tur sa vezi ce presiune face pompa. daca e sub valoarea standart, atunci e normal ca regulatorul sa fie inchis.

le: ieri am ramas in pana cu masina in creierii muntilor, la 22 mile de la iesirea din ultima localitate. pompa de benzina o auzeam bazaind doar cand dadeam cu piciorul in rezervor. pt ca nu aveam nici semnal la telefon ca sa chem ajutoare, am decupat cu surubelnita o fereastra de vizitare la pompa deasupra rezervorului, noroc cu tabla de aluminiu care s-a taiat usor. am scos pompa si am gasit un papuc oxidat, am pus-o la loc si mi-am putut continua excursia. urmeaza sa fac o taietura cu flexul si sa-i pun un capac.
Am pus manometrul pe tur si scoate 4 si ceva deci numai aia poate fi ca este blocat regulatorul pe inchis nu?
deconecteaza furtunul de vacuum de la regulator de presiune. cu vacuum off trebuie sa ai 2,8-3,2 bari si cu vacuum on trebuie sa ai 3,2-4 bari.( asta conform autodata).
daca ai 4 bari la intrarea in injectoare eu zic ca e corect. daca presiunea scade cand pornesti masina e posibil sa ai filtrul de bezina infundat(e sub masina in dreptul scaunelor fata) sau pompa nu asigura un debit corespunzator.
masina poate da in nas din mai multe motive, verifica filtru aer, debitmetru, bujii, etc.
Salutare.Stiu ca este vechi topic-ul dar poate i-l mai citeste cineva si imi da o idee fiindca imi vine sa-i dau foc.
Deci dupa ce am schimbat in decurs de 3 luni 4 pompe(toate noi dar de dacie, dintre care 2 pe varf de munte in zona pesterii huda lui papara,vanatarele ponorului) am renuntat si la regulatorul de presiune si mi-am pus un filtru cu tot cu regulator.Dupa toate astea tot imi pica pompele,mam gandit sa numai iau de dacie dar nu stiu care s-ar potrivi.
Daca aveti idei va rog sa mi le impartasiti.
Chiar nu stie nimeni o solutie la problema mea? Ms anticipat

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou