Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Azi am fost la Opel-Radacini pentru o verificare. Troncane un pic fata si vroiam sa vad in ce hal am adus articulatiile dupa 20 k de mers prin Bucuresti Evil or Very Mad Evil or Very Mad . In afara de un cap de bara nu as avea probleme. O chestie destul de ciudata este faptul ca, indepartand scutul, baietii au vazut ceva picaturi scurse din cutia de viteze. Ulei cica nu e.Ei mi-au spus ca e lichid de frana de la rulmentul de presiune. Ca solutie nu au stiut sa-mi zica mare lucru(cica mergi asa pana il schimbi.... Shocked ).Ati patit asa ceva?
Skip ads

  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Daca ai ambreiaj hidraulic e posibil, nu ar trebui sa fie problema prea mare, eventual verifica nivelul lichidului din instalatia de ambreiaj, sa nu ramai fara.

Daca ai ambreiaj pe cablu nimic de mai sus nu e adevarat, si atunci ce cauta lichidul de frana acolo???!!!
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Asta ziceam si eu...Ambreiajul din ce stiu eu e pe cablu( chiar ei au spus asta Shocked ) . Ma gandeam sa nu fie altceva(motorina de ex). Ca altceva curat acolo nu are ce sa fie.... Rolling Eyes Crying or Very sad
  • torx

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Daca iti scapa lichid pe la pistonul de la ambreiaj ar trebui sa simti si la pedala - se inmoaie si nu mai poti schimba vitezele daca o tii mai mult timp apasata. Un test simplu ar fi: pe loc, cu motorul pornit, calca ambreiajul, baga viteza 1 si tine in continuare ambreiajul calcat 20-30secunde. Daca e dus pistonasul, masina va porni singura de pe loc.(chiar cu pedala apasata). Oricum, daca ai ajuns la stadiul la care pierde vizibil lichid nu mai e mult pana vei fi nevoit sa-l schimbi.
Eu te sfatuiesc sa nu il lasi asa pentru ca lichidul respectiv poate sa contamineze discul de ambreiaj si vei fi nevoit sa-l schimbi si pe ala .
Bafta
Skip ads

  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
am incercat-o si pe asta. nu pleaca de pe loc....Totusi ma intreb de unde lichid de frana daca ambreiajul e pe cablu?
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Astra G are ambreiaj hidraulic, m-am uitat in manual. Ca sa te convingi verifica daca ai un furtun care pleaca din vasul de expansiune al lichidului de frana.
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Da...se pare ca nimeni nu a mai avut problema asta. acum astept pana la urmatoarea intrare in service. Baietii au curatat pe acolo si sa vedem daca mai pierde sau nu...va tin la curent
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Urmareste cu atentie nivelul lichidelor de servodirectie ,frina si ambreiaj hidraulic daca are ambreiaj hidraulic.De asemenea poate fi doar apa intrata de la vreo balta.In momentul in care ai ambreiaj hidraulic si pierde lichid totul este ok pina aproape ce se goleste rezervorul de lichid ,problemele apar cind in rezervor nu mai este aproape nimic.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR