Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
nu de mult mi-am schimbat carburatorul ca am avut de dacie o perioada si am pus pierburg 1b de care ii trebuie masinii.
nu stiu mecanicii astia cat se pricep la reglat..pentru a avea un consum minim sa zicem dar mie imi ia cam mult..acum iarna ajung undeva intre 10 si 13 l la suta cred in oras schimband intre 2500 si 3000 rpm.
ce vad la carburator sunt doua suruburi unul mare in stanga si unul mic bagat intr-o teava in dreapta.
relantiul e cam slabut sta cam la 800- 850 dupa ce se incalzeste motorul iar intr-o zi am umblat la surubul cel mare crezand ca e reglajul de relanti dar nu a vea nici un efect..si ma tem ca i-am dereglat cumva consumul de aia imi ia asa mult (si motorul e mic 1.3 pe benzina).
daca stiti cum se regleaza acest tip de carburator astept cu placere sfaturile voastre Wink
si inca ceva..e normal ca relantiul sa tina abia dupa ce ii dau f multe pedale si mergand cam 5-10 min? chiar daca trag socul cand pornesc motorul relantiul nu tine niciodata..o tin numai din pedala. oare e de vina carburatorul sau altceva?
Skip ads

  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
carburatorul poate sa consume din mai multe cauze
poti sa ai jiglerele decalibrate,poti sa ai returul infundat
fliltrul de aer murdar,filtrul de benzina cu mizerie si apa
aprindere derglata,buji prea vechi sau fise care intrerup
carburatorul infundat cu mizerie.
nu ai spus daca ai aprindere electronica sau ai platina?
platina poate sa aibe distanta necorespunzatoare
acum sa revin la cele doua jiglere cel mare la care ai
umblat e cel de aer iar cel mic este de benzina,daca
ai umblat la aer in mod normal trebuie sa se schimbe
turatia,daca nu se schimba trebuie sa desfaci carburatorul
scoti benzina cu o seringa il cureti sufli cu o pompa jiglererele
de aer verifici cuiul ponton pui benzina verifici si jiglerul cu cioc
sa pulverizeze benzina iar apoi pornesti si umbli la aer
se regleaza dupa ce deschide termostatul.
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
-despre jiglere, retur, filtru de benzina nu stiu nimic.
-bujiile si fisele sunt bune
-aprinderea e electronica
-am umblat iar la reglajul de aer si am vazut ca are efect si l-am reglat, acum nu stiu cel de benzina daca e reglat cum trebuie(ideea e ca motorul cam tremura)
-am inteles ca trebuie sa il strang maxim apoi sa il destrang doua ture apoi sa reglez din nou aerul. sa fac treaba asta?
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
tu nu prea te pricepi si sa nu il dereglezi de tot
dar daca tot nu merge bine si nu poti merge asa
poti sa inchizi jiglerul de benzina si sa-i dai drumul
2 ture(jiglerul benzina este cel cu capul mai mic)
reglarea se face la cald sa ai temp apei 80 inaite
sa reglezi benzina poti sa mai desfaci jiglerul de
aer apoi reglezi benzina si apoi din nou aerul.
in carburator intra un furtun care este turul si
trebuie sa mai ai un furtun care pleaca din
carburator spre rezervor care este returul.
e mai greu sa faci mecanica prin calculator eu
fur meserie de 25 de ani si tot nu pot sa ma pun
cu mecanicul meu nici cind e manga ca le are cu
bautura.
sa ne zici ce ai facut.
Skip ads

  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
de mers pot merge asa...eu speram sa imi scada putin consumul presupunand ca acum nu e reglat bine dar mie teama sa nu il dau peste cap de tot.
daca e sa merg la service-uri nici nu stiu unde sa merg..cand aud astia de reglat carburatoare..
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
poti gasi cel mai bun mecanic daca nu are scule sa-ti
verifice jiglerele sa nu fie prea uzate nu o sa-ti scada
consumul eu mergeam la mecanic il regla si daca tot
avem consumul mare avea o cunostinta unde avea
bancul necesar sa-mi verifice jiglerele apoi imi regla
din nou carburatorul.
problema este ca la carburatore vechi nu gasesti
jiglere in magazin,eu avem 4 carburatoare sh si
asa am facut un bun.
dar un mecanic bun poate sa-ti regleze cit de cit
carburatorul chiar cu jiglere decalibrate.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ia vezi la tutuianu nu il regleaza? ca din ce stiu se mai pricep la astea vechi.
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
eu sunt din roman..si sunt student in iasi. in iasi daca as gasi pe careva.
Skip ads

  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
luni seara am ramas fara benzina in mers, am pus 12 l si azi mi s-a oprit iar in mers. am facut maxim 80 km deci am avut un consum de 15 l inexplicabil. am mers frumos schimbam la maxim 2500 ture.
ce e dubios ca chestia cu consumul mare e de cateva zile de cand mi s-a rupt o teava din fata de la evacuare..si apoi mi-a sudat-o. vreo 2 zile am mers cu teava fisurata si facea zgomot mare pana s-a rupt de tot..
inainte de asta aveam un consum de 10-12 maxim cu un condus mai agresiv.
am sa merg maine la un mecanic sa se uite la carburator sa vada daca e de vina el sau nu daca nu..ce-a sti el
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
http://www.gaznik.pl/gaznik...cia/pierburg_1b1/
1b3 http://www.ruddies.business...line.de/ti180.htm
1b1 http://www.ruddies.business...line.de/ti179.htm

Da o adresa de mail Wink sau vii simbata la intilnire Palat cu un stick si bani de o bere.
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
i_want_adrenaline@yahoo.com
la palat la intanire nu am fost niciodata..sunt mai rusinos Smile)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
verifica mail si spune daca a ajuns ok
Skip ads

  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
p1 am luat dar la p2 nu e nimik in arhiva
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
verifica mail
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
cand dezarhivez p2 e de fapt tot p1 si are 11.8 mb. cat are intreg manualul?
  • doryjan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1987 13nb
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2013

  • Mesaj Privat
are cineva imagini cu un carburator pierburg si specificatii pe fiecare reglaj?ex care este aerul care este benzina?samd.?rog foarte mult,,,
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR