- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- alexandrudicu
- **
- 303 mesaje
- din 07 Oct 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
alexandrudicu
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2007
- Mesaj Privat
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Ceribros, motorul tau e inca nou. Nu s-a lasat. Mai ai rabdare cateva mii bune de km.
alexandrudicu, in panta folosesti frana de motor. Nici nu scoti din viteza, nici nu opresti motorul. Renunta la ironii ca nu da bine la public.
Chriss Tee, se poate mai putin decat in carte. Dar asta se discuta intr-un alt topic, aici se discuta despre consumul marit al lui Ceribros.
alexandrudicu, in panta folosesti frana de motor. Nici nu scoti din viteza, nici nu opresti motorul. Renunta la ironii ca nu da bine la public.
Chriss Tee, se poate mai putin decat in carte. Dar asta se discuta intr-un alt topic, aici se discuta despre consumul marit al lui Ceribros.
- ceribros
- ***
- 532 mesaje
- din 07 Mar 2008
- Corsa 2008
- Bucuresti
ceribros
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
Multumesc tuturor de sfaturi, ieri cand am venit de la intalnire am schimbat sub 2000 de ture si am reusit un consum de 7, este destul de multumitor dar am mers ca un melc asa ca presupun ca mai trebuie lasata putin sa se mai inchege motorul sau sa ma deplasez astfel, daca nu mai are nimeni nimic de zis se poate inchide.
n.mircea
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salut.
In primul rand vreau sa va spun ca nu sunt mecanic si nu am nici o pregatire de specialitate in ale mecanicii...
Am un Corsa new 1,3 CDTI, 75CP. In general conduc masina sa spunem putin sportiv...schimb virteza la 2500-2700 ture.....mai putin la pornire cand primele 10 min schimb intre 1800-2200 maxim (m-am obisnuit si cu zumzetul motorului...nu e nevoie sa ma mai uit la turometru).
In ultima perioada am "invatat" sa folosesc, in masura in care se poate in oras, frana de motor..
Ca sa nu mai lungesc vorba am un consum de maxim 6,5/100Km....
Eu sunt de parere ca la dieselute este ffff important sa ai un filtru de aer curat....eu personal nu cred ca shimbarea filtrului la un an sau 15 000 Km nu este o solutie....ar trbui injumatatita perioada. Uitati-va la praful de pe masina dupa ce o lasi o zi in parcare....albul devine maro....urat!
Voi ce parere aveti?
In primul rand vreau sa va spun ca nu sunt mecanic si nu am nici o pregatire de specialitate in ale mecanicii...
Am un Corsa new 1,3 CDTI, 75CP. In general conduc masina sa spunem putin sportiv...schimb virteza la 2500-2700 ture.....mai putin la pornire cand primele 10 min schimb intre 1800-2200 maxim (m-am obisnuit si cu zumzetul motorului...nu e nevoie sa ma mai uit la turometru).
In ultima perioada am "invatat" sa folosesc, in masura in care se poate in oras, frana de motor..
Ca sa nu mai lungesc vorba am un consum de maxim 6,5/100Km....
Eu sunt de parere ca la dieselute este ffff important sa ai un filtru de aer curat....eu personal nu cred ca shimbarea filtrului la un an sau 15 000 Km nu este o solutie....ar trbui injumatatita perioada. Uitati-va la praful de pe masina dupa ce o lasi o zi in parcare....albul devine maro....urat!
Voi ce parere aveti?
- ceribros
- ***
- 532 mesaje
- din 07 Mar 2008
- Corsa 2008
- Bucuresti
ceribros
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
La mine nu este cazul deoarece masina e noua si eu daca as schimba la cat schimbi tu cred ca as avea consum de 9 cel putin , eu ma mai uit pe CB si la consumul instant si am vazut ca pana in 2000 consumul este sub 6 peste 2200 incepe sa sara de 6. Am si eu o intrebare pentru cine are CB la corsa de 75 sau de 70cp pe motorina, la cat sta consumul cand masina este la relanti? La mine sta la 0,4-0,5 L/h
- Dragon Warrior
- **
- 159 mesaje
- din 25 Jul 2007
- Corsa 1995 C12NZ
- Alta tara
Dragon Warrior
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
Esti mult prea stresat de consum. Si nu mai subtura motorul diesel ca umpli de funingine turbina si crapa inainte sa-i vina sorocul. Te sfatuiesc sa schimbi peste 2500 rpm ca sa pici tot in zona turbo. Si din cand in cand mai da-i o forja sa mai scuturi funinginea de pe traseul de evacuare. Forja inseamna in jur de 4000 de ture (turatia de putere maxima) in niste linii drepte pe autostrada. Timp de cateva zeci de secunde.
n.mircea
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- marius_cyp
- **
- 263 mesaje
- din 12 Feb 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Italia
marius_cyp
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
salutare , eu bag motorina de obicei de la rompetrol (mi-am facut card fill&go ) si in medie merg cu 50 ron (adica aprox 11 L ) 150 km . ieri am bagat de la petrom tot de 50 ron si luand in considerare ca au ieftinit-o a intrat un pic mai multa ( era parca 4,35 ron L) , am parcurs 120 km cu aceiasi bani . nu mai bag deloc de la petrom
claucorsa
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2008
- Mesaj Privat
Adned
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
Am bagat motorina de 2 ori de la Lukoil, nu puteai sta langa masina, mirosea la esapament exact ca un Aro obosit.Putea in asa hal, ca pur si simplu daca stateam pe loc cu motorul pornit, simteam gazele alea in masina.
Azi am pus de la Omv euro 4, a inviat motorasul.Imi vine sa ma duc peste jigodiile alea de la Lukoil, sa ii intreb ce naiba o fi pus in motorina.
De evitat Lukoil-ul, in special statia de la intersectia Mihai-Bravu cu Splaiul Unirii din Bucuresti.
Azi am pus de la Omv euro 4, a inviat motorasul.Imi vine sa ma duc peste jigodiile alea de la Lukoil, sa ii intreb ce naiba o fi pus in motorina.
De evitat Lukoil-ul, in special statia de la intersectia Mihai-Bravu cu Splaiul Unirii din Bucuresti.
claucorsa
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2008
- Mesaj Privat
mai este euro 4 la OMV?
va rog sa imi spuneti daca stiti vreo statie la care are motorina euro 4.
apropo de lukoil, nu obisnuiesc, dar am alimentat de 2 ori si in cantitati mici ca imi era frica.....si masina s-a comportat foarte bine, adica la fel ca si cum as fi alimentat de la petrom sau omv
cred ca sunt diferente de la o statie la alta, chiar daca sunt aceeasi firma, altfel nu ar mai fi asa multe contradictii cu privire la "ce furnizor de carburant e cel mai bun?"
am testat la drum intins: petrom, omv, mol, lukoil, agip, doar rompetrol nu ca e foarte scump.
cam asta ar fi topul: 1-omv+petrom, 2-mol, 3-lukoil, 4-agip
mctoto: Incearca sa concetrezi mai multa informatie intr-un post
va rog sa imi spuneti daca stiti vreo statie la care are motorina euro 4.
apropo de lukoil, nu obisnuiesc, dar am alimentat de 2 ori si in cantitati mici ca imi era frica.....si masina s-a comportat foarte bine, adica la fel ca si cum as fi alimentat de la petrom sau omv
cred ca sunt diferente de la o statie la alta, chiar daca sunt aceeasi firma, altfel nu ar mai fi asa multe contradictii cu privire la "ce furnizor de carburant e cel mai bun?"
am testat la drum intins: petrom, omv, mol, lukoil, agip, doar rompetrol nu ca e foarte scump.
cam asta ar fi topul: 1-omv+petrom, 2-mol, 3-lukoil, 4-agip
mctoto: Incearca sa concetrezi mai multa informatie intr-un post
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
pana001
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salut pe toata lumea de inceput !De curand mi'am achizitionat o Corsa C 1.3 CDTI Motor: Z13DT 2004 an de fabricatie ...acum incepe problema...Fum albastrui dimineata pana se incalzeste motorul + consum mareeeee de motorina(in jur de 12-13 in oras:BUCURESTI ) !Precizez ca am fost cu masina la service pt revizie si am puso si pe tester...nu a dat nici o eroare !....Multumesc anticipat tuturor care vor posta !
Inca o rugaminte...poate exista pe aici cineva(mai mult ca sigur) care a curatat de curand EGR(ma gandesc ca de la asta poate fi !) si ma poate indruma catre un mecanic bun..care sa faca operatiunea asta mai ieftin !la Service la Opel mi'au cerut 1000 Ron...pt curatare !Multumesc
Ultima modificare facuta de pana001 la Mie 10 Feb, 2010 8:34 pm
Inca o rugaminte...poate exista pe aici cineva(mai mult ca sigur) care a curatat de curand EGR(ma gandesc ca de la asta poate fi !) si ma poate indruma catre un mecanic bun..care sa faca operatiunea asta mai ieftin !la Service la Opel mi'au cerut 1000 Ron...pt curatare !Multumesc
Ultima modificare facuta de pana001 la Mie 10 Feb, 2010 8:34 pm
- ZouZou
- ***
- 715 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
ZouZou
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
salut. fumul albastru parca era de la consumul de ulei, incearca sa mai cauti prin subiectele de la corsa. de curatat egr l-am curatat, dupa ceva vreme a decis ca vrea schimbat totusi. incearca sa iei legatura cu maiandrei si fa-ti o programare, mai departe iti explica el ce si cum
p.s. bine ai venit in randul corsarilor, te asteptam pe la polivalenta la intalniri joia.
p.s. bine ai venit in randul corsarilor, te asteptam pe la polivalenta la intalniri joia.
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
pana001
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2009
- Mesaj Privat