Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cu siguranta ca e ceva in neregula . La servisul maiandrei nu reusesc sa ajung . Parerea mea e ca sunt depasiti de situatie . De o luna incerc sa ajung la Marius , sau cu il cheama pe cel ce face diagnoza, si nu reusesc .Acum am sunat si in august nu lucreaza . Tare greu cu masinile astea Opel . Am deja 3 diacnoze facute si nimic . Am citit zeci de pagini pe net , si parca nu am " simtome " de injectoare . Masinuta mea porneste la sfert in orice conditii , rece /cald , nu scoate fum de loc .Eu tot cred ca este un senzor care la foarte cald nu functioneaza corect .Am patit ceva asemanator cu un Renault , care avea un senzor de temperatura pe dedesupt la catalizator , nu avea scut ca opelul meu , si probabil ca il lovisem cu o bordura .Nu stiu ce sa mai fac. Am fost la Radacini ( timisoara si cel din orhideea) si la ei nu aiesit nimic, la alta reprezentanta Opel din Otopeni unde aici mi-au spus de injectoare , la un Boch service unde mi-au spus ca nu sunt injectoarele da dupa mers si simtomele povestite de mine.Ce sa mai fac ?
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@corsa101
tare ciudat ca zici ca nu iti da nici un fel de eroare, cum se manifesta acea intrerupere la 2000? ramai fara acceleratie?
incearca sa mergi joi la intalnirea de la polivalenta
https://www.clubopel.com/vie...p=1155176#1155176
poate te ajuta unul din colegi cu un op-com pe ea si eventual sa salvezi valorile afisate
apropo ce fel de stil de condus ai ca din ce ziceai mai sus nu prea mergi corect
si ai zis de valorile afisate pe CB ce viteza medie ai la consumuld e 11% si la cel de 8,6%?
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Joi la ce ora ?
La 2000rt , tremura cand accelerez , si nu trage , apas pe acceleratie si nimic .Apoi urca usor turatia si pe 2200 rt se duce ca nebuna .
Conduc normal , nu conduc agresiv , nu plec primul de la stop dar nici ultimul .Sotia mea are un Logan mcv 1.5 dci , de la servici , si mai merg si eu cu el , si nici o data nu am sarit de 6.8 % .Nu merg subturat , dar nici nu o duc peste 3000rt , schimb viteza intre 2000~2500 rt , rareori mai prind ceva drum liber si ii mai dau 80~90 km/ ora si schimb a cincia .
Media de viteza este de 27km/h
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@corsa101
joi dupa ora 18.00 ii gasesti acolo
cati km are masina?
incearca sa mergi cu ea la 2500 si sa schimbi la peste 3000-3500, vezi daca se schimba ceva in comportamentul ei, din ce ai zis tu nu prea mergi corect daca schimbi la 2500 scade turatia in 1500 si automat la accelerare are tendinta sa se duca in cap, iar la viteza aia medie consumul ar trebui sa fie undeva aproape de 8-9
80-90km /h in a 5 iar e aiurea trebuie sa fi in treapta 4
Skip ads

  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Consumul ala de 8-9 l/100 seamana cu consumul cand se regenereaza filtrul de particule.
Ai filtru de particule? Functioneaza ok regenerarea?
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu am filtru de particule.
Am fost astazi si am verificat injectoarele , erau murdare , da in regula .Nu prea am retinut eu ce si cum , ceva 42 ar fi limita de jos si ale mele au cam 42~44 , da nu stiu ,ca merg uscat . Cert este ca am dat 350 ron de pomana ca daca era consumul de la injectoare scotea fun , si nu scoate .Ce mi-a spus tipul care a verificat injectoarele , ca cica ar fi de la un motor cu capasitate mai mare , nu stiu ce presiune .Poate cineva stie codul injectoarelor pt. Z13DTH , ale mele au 0445110183 .
Legat de mers , ca vezi doamne nu merg corect , asta suna a inginer receptie garantie service , asa fac astia , ....... domne trebuie sa o ti la 3000 rt , ca altfel nu e in regula .............. , merg normal , nu e prima masina pe care o am .
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
corsa, dar cand face zvcaul ala pe la 2000? nu scoate fum? chiar nu scoate fum niciodata? nu mereu poti sa-l vezi in oglinda, uneori il vezi cand trece masina pe langa tine...

il legatura cu ce spune lucio, e total stupid, si daca nu stie motorul, sa nu mai vorbeasca, in general cand schimbi la 2500 trebuie sa cada pe la 1800.
Si acolo se conduce, a pus el niste grafice de cuplu, dar degeaba...
Pentru economie trebuie sa fii cu turatia cat mai mult la varful cuplului, iar pentru viteza cu turatia cat mai mult in dreptul maximului de putere.
treapa a 6-a e pentru autostrada, de la 130 in sus.
si cel mai bun consum se obtine pe cruise control.
oricum, in romania, nu se poate obtine acelasi consum pe 2 sectiuni diferite de drum.
zic cazul meu, cand pana la bucuresti, 200km, facuti legal, imi iau 2,5 ore, si conduc ca orice roman, care incearca si el sa ajunga unde trebuie cat mai repede si in siguranta.
insa mers 5-10km cu 110km/h pe europeana, apoi frana pana la 60km/h pentru 500m si apoi iar 110km/h ca ai iesit din localitate si ai 5 km mai rapizi... si uite asa se duce tot consumul.

inca ceva, multi vad ca nu inteleg ce se intampla cu turbina. ea se invarte mereu, fiind angrenate de compresorul de pe evacuare... insa abia de la o anumita turatie ea aduce vre-un beneficiu si atunci se deschide westgate-ul si o lasa sa faca presiune in admisie, mai jos de acea turatie ea fiind inutila, uneori chiar incurcand... dar ea merge mereu, cu viteze uimitoare...
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
scorpio18 a scris:
il legatura cu ce spune lucio, e total stupid, si daca nu stie motorul, sa nu mai vorbeasca, in general cand schimbi la 2500 trebuie sa cada pe la 1800.
eu cunosc destul de bine acel motor si nu vb din carti, colegul a zis ca schimba intre 2000 si 2500 asta inseamna ca poate schimba si la 2100 sau 2400 si atunci turatia motorului scade sub valoarea de cuplu si daca o accelereaza brusc se duce in cap are o intarziere
discutia nu este despre economie ci despre o problema la care el si cei din service-urile prin care a fost nu gasesc, nu am facut nimic altceva decat sa trag niste concluzii din cea ce a zis el pana acum.
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:[...]din ce ai zis tu nu prea mergi corect daca schimbi la 2500 scade turatia in 1500 si automat la accelerare are tendinta sa se duca in cap[...]


nu tu ai zis ce am citat eu mai sus?
eu ii recomand omului sa se duca la maiandrei, caci 90% din mecanicii din romania, daca nu le da pe tester, nu stiu sa repare (a se intelege schimbe) ceva...
chestia cu alte injectoare, eu nu prea o cred, zic sa ceri si alte pareri.... din pacate n-am motorul lui, am y13dt, dar daca vrea, ii dau codul...
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@scorpio18
si eu i-am recomandat sa mearga la maiandrei, daca citeai cu atentie toata discutia ai fi inteles ce am vrut sa zic, poate ca nu m-am exprimat foarte corect dar am incercat sa il ajut, pentru ca din tot ce a zis el pana acum eu am inteles un singur lucru are consum mare si intreruperi la 2000 rot/min si nu vad ce legatura are asta cu injectorii
cum am zis mai sus el a spus ca merge intre 2000si 2500, si automat cand schimba la 2100 sau 2300 turatia scade mult sub valoarea de cuplu de asta i-am zis sa incerce sa mearga cu ea undeva la 2500 si sa schimbe la 3000+ sa vada daca se comporta la fel....
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
"corsa, dar cand face zvcaul ala pe la 2000? nu scoate fum? chiar nu scoate fum niciodata? nu mereu poti sa-l vezi in oglinda, uneori il vezi cand trece masina p[/spoil]e langa[/spoil] tine..[/spoil]"

Nu scoate fum . Daca la relanti o tin la 2000 rt , nu face nimic . Apas pe acceleratie si se duce normal pana la 4000 rt . In timpul mersului intrerupe si numai daca este foarte cald motorul , iar din masina nu se vede nimic .Dimineata merge perfect masinuta ca nu apuca sa se incinga in 3 km cat merg eu .Nu intrerupe rau , are o nehotarare motorul , da nu asta ma deranjeaza . Consumul este prima chestie si am incercat sa gasesc ceva care sa explice acest consum .
Nu va mai certati . Ideea este ca nu conduc sortiv , dar nici ca un pensionar . Eram invatat sa conduc in stil economic , asa credeam eu . Adica , nu avea rost sa tin motorul turat la 3000rt daca la 50~100 m am un stop in fata , si cum in Bucuresti sunt stopuri din 300 m in 300 m , ma invatasem sa scot din viteza si sa las masina sa mearga linistit .Crescand consumul am inceput sa ma uit la consumul instantaneu , si uite asa am observat ca masinuta mea consuma enorm daca nu este in viteza . Sincer nu inteleg de ce nu se duce instant la 0.5 % sau un pic mai sus la 1.5% ca sa aiba si frana si directia ceva putere . Am observat ca daca in mers am un consum de 6% daca scot din viteza se duce la 8.5% si sta acolo un pic apoi asa cu lene scade la 5 % apoi la un 3.5 % si intr-un tarziu la 0.9 % .
Am povestit chestia asa ca sa vad daca este firesc , daca alte masini fac la fel . Am incercat ieri sa schimb viteza la 3000rt dar e de groaza la 3000rt am un consum de 16 %apoi pana scot din viteza in care sunt si bag in alta viteza se duce la 24% .Nu cred ca asa am sa reduc consumul .
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
vezi ca daca in loc sa o scoti pe liber, o lasi in viteza, cat masina face frana de motor, nu consuma motorina. Stiu ca e foarte putin, dar aici un litru, dincolo un litru, si uite asa ajungi la consum mic.

deci pana la urma are totusi legatura cu caldura.... motorul bate, tremura?
Skip ads

  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Asta am observat si eu . Daca merg cu frana de motor CB imi arata 0% consum . Nu cred ca nu consuma nimic ca s-ar opri mororul . Imi este tare greu sa conduc in felul acesta .
De doua zile parca merge mai bine motorul .Nu bate , nu se aude un zgomot , nu scoate fum .Astazi am fost si la Erebus si nu au gasit nimic , dar si ei au zis ca nu are " vlaga " motorul .M-au pus sa conduc masina sa vada daca o conduc corect , da fara sa spuna nimic .Seful de la mecanica mi-a spus " hai sa facem o tura " si apoi a trecut el la volan si a spus ca nu are vlaga masina si ca nu stie de ce .Au verificat-o din nou , tester , vizual , turbina , conducte , nimc. M-au trimis la alti cu injectoare prin Dr.Taberei , da mai cu juma de gura .Tipul de la injectoare mi-a spus ca nu crede ca e de la injectoare si ca ar fi debimetru de aer .M-am saturat de masina asta .Consumul e in continuare mare 9%.O sa schimb duzele si sa vedem , mi-a promis cineva ca ma ajuta cu un schimb , sa puna un debimetru de la o alta masina sa vedem daca se schimba ceva , si daca da o sa il schimb si pe acesta ( costa cam 1000 ron )
  • Viz

  • Mesaje scrise: 515
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Corsa101, nu stiu cat atehnic esti, dar ca prim pas, incearca sa verifici furtunele de vacum sa nu fie crapate sau strangulate:
1. la turbina
2. electrovalva turbo - sunt doua furtunase
3. apoi urmeaza furtunasele catre pompa de vacum
Am citit tot aici pe forum, cineva avea probleme asemanatoare, problema era un furtun de vacum la turbo crapat.

O alta posibila cauza, este admisia si EGR-ul pline de calamina/ depuneri. Citeste aici si o sa te minunezi: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Daca intr-adevar vrei sa te convingi singur poti sa desfaci senzorul MAP - gasesti tot in link-ul de mai sus unde este pozitionat si cum se desface. La mine in garaj sunt 3 poze cu mizerie scoasa din admisie....

Ca sfat, incearca sa schimbi vitezele spre 3000 rpm, astfel incat sa "cazi" la o turatie cat mai apropiata de cea de cuplu maxim 1700-1800rpm o sa vezi ca o sa fie bine motor mai "sprinten", consum mai mic etc...
Am acelasi motor dar pe Astra H, iar in Bucuresti consumul este de 8-8.5% depinde de conditiile de trafic...

Apropo, incearca sa ignori CB si nu te mai speria cand vezi consumuri de 16...24%. Este consumul instantaneu, nu te intereseaza deloc. Smile
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Au verificat cei de la service , e in regula totul .
Am vazut curatarea EGR da eu nu sunt instare sa desfac toate astea .Da e de groaza ce se vede in poze . O sa caut un service mai ieftinut sa o fac si eu o
" curatenie " de vara .
Ai un consum bun 8 % pe un opel atra h , e ok. E mai grea cu 300kg ca corsa .Eu cu " buburuza " mea merg cu 9% .
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Continui cu povestea .Astazi am curatat EGR , nu era foarte murdar . Pe galerie era mai rau . Maine le pune la loc . Foarte greu s-au desfacut suruburile .
Defectiune costata astazi; in zona intercooler este funingine , nu stiu ce este spart , furtunul sau intercooler ,maine o sa desfaca sa vada ce este .
Am intels ca asta ar fi responsabil pentru intrerupere si chiar consumul .Si probabil ca nu isi face treaba cat masina este incinsa .
  • mihaintz

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A13DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu date despre consum. Am acum 11200km si pot spune ca a mai scazut putin consumul. Am remarcat o scadere imediat dupa 10000km. Am crezut ca mi se pare mie , dar dupa inca 2 plinuri s-a concretizat. Acum am un consum de 6.5l; cam cat aveam inainte cu rotile pe 15". Se pare ca "rodajul" e cam de 10000km pt motorul asta. Laughing Masina merge perfect, filtrul se regenereaza in mers odata cam la 1000km. Eu sunt multumit de consum mai ales ca nu merg batraneste, iar cauciucurile sunt destul de late 225/45/17.

Sunt curios cat o sa consume cand o sa trec din nou la rotile pe 15" de iarna. Rolling Eyes
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
6.5 % consum in Bucuresti ? poti da detali ?
  • mihaintz

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A13DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pai e destul de simplu. Nu merg la ore de varf cu aglomeratie mare, plus ca in Bucuresti, vara, in vacanta se circula mai lejer. Consumul e oarecum combinat 80%oras 20% afara. In aglomeratie maxima si numai oras e undeva intre 7-8.
  • arkadyema

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 2007 Z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Pentru o masina care are 76000km, din germania..
Am scos 5,8% Focsani- Buzau, un pic incarcat, 2 persoane, Ac pornit, maxim 100-110km, mers calm, frana motor.
Asta s-a intamplat imediat dupa ce am schimbat filtrele si uleiul.
Acum prin oras am reusit 6% pe 40km. Sper sa o scot la un drum lung sa vedem daca mai scade.
In rest motor mic masina mare..si scumpa la consumabile.
1,3cdti 90cp 5 usi.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR