Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • sirboby

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Azi s-a spalat un motor de Clio 1,2 benzina 2004! Metoda descrisa mai sus,nu au fost probleme! Cand ajungem la vre-un motor de opel va anunt!Smile)
Skip ads

  • Gyo

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu m-am riscat sa spal "sensibilul" y17dt la motor ,la o spalatorie deoarece am prieteni patiti.
Asa ca am facut o spalare home -made.Am folosit Rivex (solutie de curatat geamuri ) si cu un fas-fas am acoperit frumos tot motorul ,in limitele de acces.Apoi am pus apa in el si la fel am dat peste ,rezultat multumitor.Arata chiar foarte bine ,recomand tuturor metoda aceasta ieftina;tura urmatoare am sa incerc un produs special pentru degresarea motoarelor..cred ca e loc de si mai bine.
Motorul meu nu e murdar ,nu "borseste" ulei ..inevitabilul praf care se aseaza exista ;am incercat mai mult din curiozitate si ma declar multumit. Wink
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am fost la un mecanic auto pentru schimbarea bujiilor incandescente, iar la un moment dat mã intrebase dacã am spãlat motorul. Erau ruginite bujiile. ªi adevãrul este cã il spãlasem cu mult timp inainte. Recomandarea dumnealui a fost sã nu il mai spãl.
  • Dady Kidou

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Eu lam sters cu o carpa in zonele la vedere. Lam dat cu spray pt anvelope (ajunge undeva la 60 lei) apoi sters.
Skip ads

  • Aecrim Naboo

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu Spalati Motorul... astra g benzina ... mi l-a spalat un amic si acum la spalatorie si iarna asta mi s-a aprins check engjne si esp, nu reusesc sa rezolv problema... Sad

Stie cineva? Am urm erori: P1635 (5V reference) si P1271 ...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ti-a intrat apa pe undeva...
motorul nu se spala iarna si nu ca prostu cu jetul aiurea peste tot la benzinare mai ales...
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
eu spal motorul vara o data cam la 2 saptamani si nu am intampinat probleme.iarna nu prea spal nici motorul,dar nici masina decat de maxim 2-3 ori la spalatorie.in rest,in sezonul cald imi spal singur masina la tara,iar la motor nu izolez nicio componenta electrica,dar folosesc furtunul de gradina impreuna cu acel cap pentru presiune si am grija sa nu dau direct cu jetul in motor,ci mai mult dau in sus si curge apa pe el.acum,iarna fiind,probabil ca a mai si inghetat putin apa pe acolo si nu apucat sa se usuce in totalitate si de aceea ai avut probleme.si inca ceva,dupa spalare eu las capota deschisa de dupa-amiaza de cand ma apuc de spalat masina,pana seara tarziu si o mai deschid si a doua zi de dimineata ca sa fiu sigur ca se evapora toata apa
  • Aecrim Naboo

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Rectific ca eram pe tableta, in aceasta iarna mi s-a aprins ESP+check engine, asta dupa ce in vara un amic mi-a spalat motorul la jet, in aceasta iarna, intr-o zi cand a fost mai cald si probabil seara s-a racit a facut iar condens, iar vara cand ma duceam si spalam masina normal ca dadea cu jetul in fata la bara si probabil ca acolo e problema pentru ca eroarea este de 5V pe un senzor din fata ... si mi se aprindea dupa ce pleacam de spalatorie, dar am lasat o la soare cu capota ridicata si o perioada nu mi-a mai aparut pana in aceasta iarna ....
Skip ads

  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Nu mai spalati motoarele ,daca tineti la masina ,traba asta o fac numai samsari sa spele scurgerile de ulei sau alte lichide si sa dea bine la vanzare ,partea electrica cat o fi ea de etansa apa tot patrunde .Pe majoritatea masinilor mai noi este inscriptionat de producator interzis a se spala cu apa, de ce oare?
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Decat sa spalati motoare, mai bine identificati zonele unde sunt scurgeri si inlocuiti garniturile, si ati scapat de probleme. Asa nu va mai fi nevoie de spalarea motorului. Inainte spalam si eu motorul, dar nu e deloc recomandat, deoarece apa aia grabeste oxidarea oricarui metal aflat in compartimentul motor. O spalare la motor se recomanda inainte de o lucrare majora la motor, si doar atunci cand motorul este foarte murdar datorita scurgerilor din diferite zone. De obicei, prima garnitura care cedeaza este cea de la capacul de la culbutori (ieftin si rapid de inlocuit). Datorita uleiului care curge pe la aceasta garnitura praful si mizeria vor incepe sa se adune destul de mult pe blocul motor si pe diferite cablaje ale sistemului electric aflat in compartimentul motor. Ce e cel mai important, nu spalati niciodata un motor cald, iar in ziua spalarii e bine sa fie lasat sa se usuce bine (zi calduroasa).
  • Aecrim Naboo

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2012

  • Mesaj Privat
L-am splat doar ca era praf si mizerie. Nu aveam nimic scurs. Stiam ca nu se spala. Motivul: o clipa de inconstienta...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu mai vorbiti prostii aiurea. orice motor rulat in romania si in tarile bananiere de la noi din estul europei plin de praf se spala macar odata pe an. altfel se aduna rugina de nume pentru ca praful si noroiul depus nu fac decat sa retina apoi apa cand ploua si asa apar problemele de oxidare si rugina. nu trebuie sa curga ulei ca sa se umple de mizerie. se spala insa cu cap, vara si se sufla cu compresorul apoi se lasa la uscat in aer liber cu capota deschisa pana seara tarziu si nu este nici o problema.
ce oamenii nu se spala peste tot? doar pe anumite portiuni?
cat despre etanseitatea componentelor electronice, tot ce este la motor si in zole exterioare habitaclului trebuie sa respecte normele IP de praf si apa asa ca sunt etanse din fabricatie (daca nu sa intervenit asupra lor). Eu lucrez in industria auto ca si proiectant de 7 ani si asta fac in fiecare zi, caut solutii de etansare si ergonomie...
Skip ads

  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Fara suparare...dar, spune-le chestia asta, adica, ca vorbesc prostii cand spun ca motorul nu se spala, si celor care au rams cu masina in spalatorie ca nu le-a mai pornit dupa ce au spalat motorul...cam aiurea comparatia dintre un motor si cum se spala el si...oameni...Apoi, unde ai vazut tu compartiment motor plin de noroi si ruginit...ceva praf sunt de accord ca se strange, dar, de la praf la noroi si pe deasupra si rugina pe sub noroiul asta e cale cam lunga...Iar ca fapt divers "problemele de oxidare si rugina" cum le spui tu, apar muuult mai des din cauza apei si a detergentului folosit la spalare care se infiltreaza pe langa garniturile mufelor din compartimentul motor si care...ele, mufele, sunt protejate de niste garnituri care ca orice garnitura in timp mai si "imbatranesc"...deci, succes la spalat motorul, pe riscul fiecaruia, ca este protejat de norme IP insa sa nu va mire daca veti avea probleme cu instalatia electrica, senzori, chiar role sau rulmenti..."inexplicabile".
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu cred ca apar probleme daca a tot fost umblat la motor si sunt lucrurile descoperite..
Eu cand am luat masina motorul a fost spalat
Eu l-am mai spalat dupa de doua ori la jet si de multe ori la mana frumos, se punea praful rau de tot din cauza nu aveam scut.
Dar probleme nu au fost...
Eu cred ca se intampla ceva doar daca exista motivul scris mai sus...
Parerea mea.
Eu l-am spalat nu s-a intamplat nimic. L-am luat spalat BEC nimic nu s-a intamplat de 2 ani...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu am spalat motorul si am prajit pompa de servodirectie. E drept, am insistat cu un furtun de pompieri si presiune suficienta, tocmai ce vizitasem niste coclauri foarte noroiase si nu am nici scut...
Oricum, de cate ori am ocazia, mai arunc cu apa pe el, dar nu insistent...
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cand un motor merge bine se spune ca toarce ca o pisica. Din cate am auzit la pisica nu-i place apa !
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca masinile vechi (cu tehnologie veche, fara multi senzori, etc) pot fi spalate la motor, dar masinile mai noi nu.
Am avut y17dt din anul 2000 l-am spalat la motor nu a avut nici o problema, cind am plecat din spalatorie, apa colcaia pe el.
O ruda de a mea cu Antara, an 2010-2011 motor 2.0 cdti nu a mai plecat din spalatorie cu ea.
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Orice motor se spalã, atâta vreme cât nu împingi apã cu presiune în diverse instalaþii electrice.

Am citit pe aici, fel ºi fel de inepþii...

http://www.youtube.com/watc...ORfzHPbe_TliT5zMw
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Clip publicitar al unei firme de detailing auto, pentru cei "interesati", exista telefonul dispeceratului in pagina...chiar nu pricep ce-ai vrut sa demonstrezi cu clipul asta...Deci, incearca sa ne spui parerea ta, nu argumenta cu parerea altora care fac bani pe riscul clientului din treaba asta, adica, dupa tine, personal, se spala sau nu motorul...? Poate eu nu am alta posibilitate sa spal motorul decat...impingand apa cu presiune...la spalatorie...prin "diverse instalatii electrice". Care sunt dupa parerea ta, aceste instalatii electrice pe unde nu trebuie sa imping apa cu presiune si...binenteles, care sunt instalatiile electrice unde pot sa imping apa cu presiune...Ma luminezi si pe mine ce inseamna in viziunea ta... diverse instalatii electrice...de pe masina? Ma gandesc ca nu te-ai referit la...instalatia electrica de pe " bradul de Craciun"...
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@sorindf2000 , inteligenþii, rãmân în inteligenþa lor ºi interpreteazã cum doresc ei.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR