Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • bontzi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut ! nu stiu daca sa mai scris cineva dar am o problema si tin sa cred ca este pe partea electrica ...nu imi mai baga benzina ...am schimbat pompa cu alta .. pun contactu baga porneste fara nici-un fel de problema ...iau contactu il pun iar nu se aude pompa ... aveti idee daca ar mai fi vre-o mufa pe sub masina care duce la pompa ? m-am uitat la siguranta si este buna acum releul stiu ca este unul mov ...este bun si ala ...mai are pe undeva vre-o siguranta vre-un releu in afara de ce este in tabloul de sigurante ? Opel Corsa C 2001 motor de 1L ! Multumesc
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Când nu se aude pompa pornește?
Nu ai specificat asta...
Martorul mașina cu cheie se stinge la punere contact pe II ?
  • bontzi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2014

  • Mesaj Privat
nu porneste cand nu se aude pompa... nu am luat seama la acel martor ..chiar nu pot sa-mi aduc aminte daca se stingea sau nu Sad
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sigur ai vreo eroare....citeste cum scrie aici. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Verifica si releul de la ECU | este in stanga - langa releul de benzina in tablou.
Cu releul de benzina scos si cu contactul pus, verifici:
- pin 86 cati volti ai | faci mai multe incercari una nu este suficenta.
- pin 85 masa (care vine de la ecu.)
Si la releul de la ECU la fel.

Verifica punctul de masa (poza 2), si cele de la ecu si de pe motor, si bornele la baterie.

Problema este ca idee - baterie, borne prindere baterie, sigurante, relee, fire, masa, contact, ECU, sau altceva...
Probeaza si nu mai cumpara piese aiurea pana nu esti sigur.

Sper sa iti fie de folos.
  • Lucian1978

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Salut ,cine stie care este siguranta stergatoare parbriz(corsa c1.0)
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
F23 20A
  • Lucian1978

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc
Skip ads

  • Lucian1978

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Am verificat siguranta si este ok,stie cineva care ar fi modul de rezlovare,mentionez ca stergatorul spate functioneaza(stergatoare parbriz nefunctionale)
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Desface plasticele și mãsoarã dacã ai tensiune în mufa de la motoraș ștergãtoare când acționezi maneta.
  • bontzi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2014

  • Mesaj Privat
T.ion a scris:Verifica si releul de la ECU | este in stanga - langa releul de benzina in tablou.
Cu releul de benzina scos si cu contactul pus, verifici:
- pin 86 cati volti ai | faci mai multe incercari una nu este suficenta.
- pin 85 masa (care vine de la ecu.)
Si la releul de la ECU la fel.

Verifica punctul de masa (poza 2), si cele de la ecu si de pe motor, si bornele la baterie.

Problema este ca idee - baterie, borne prindere baterie, sigurante, relee, fire, masa, contact, ECU, sau altceva...
Probeaza si nu mai cumpara piese aiurea pana nu esti sigur.

Sper sa iti fie de folos.




Ms mult ...marti o sa ma duc iar sa incerc ce mi-ai zis tu sa vedem daca ii dau de cap Smile sper sa o fac Very Happy
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o chestie ciudata la Corsica sotiei si anume in frana de motor scade treptat cu aceeasi putere insa cand ajunge la ~1500rpm parca se apasa ambreiajul si nu mai face frana de motor, apoi cand scade sub aceasta turatie continua cu frana de motor. Motorul este Z12XE si masina din 2002.
Are cineva vreo idee ce ar putea fi si ce as putea verifica?
Vineri e programata la curatare de EGR si clapeta de acceleratie insa nu stiu daca ceea ce intampin eu este legata .
Skip ads

  • geocu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salutare. Caut o instalatie electrica de opel corsa c motor z12xe cu AC completa - (cabluri plus cutie de sigurante plus mufele de conectare).
Un sfat , o solutie ?
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
boditza a scris:Salut,
Am si eu o chestie ciudata la Corsica sotiei si anume in frana de motor scade treptat cu aceeasi putere insa cand ajunge la ~1500rpm parca se apasa ambreiajul si nu mai face frana de motor, apoi cand scade sub aceasta turatie continua cu frana de motor. Motorul este Z12XE si masina din 2002.
Are cineva vreo idee ce ar putea fi si ce as putea verifica?
Vineri e programata la curatare de EGR si clapeta de acceleratie insa nu stiu daca ceea ce intampin eu este legata .

Fenomenul e normal.Asa a fost proiectata.In frana de motor,calculatorul taie complet benzina,pana cand turatia scade la 1200rpm.Atunci deschide alimentarea,ca sa nu moara motorul,iar soferul simte ca nu mai are frana de motor,iar masina incepe brusc "sa traga"...Nu se face frana de motor la turatie asa mica!..Daca o fortezi sa mearga asa si sub 1000rpm,nu mai are putere sa traga si...omori motorul.Trebuie scoasa din viteza si lasata la ralanti.
  • razvi_gyl

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut ! zilele trecute am montat pe masina incalzire stationara si anume un eberspacher D5WS cu telecomanda easy start R+,totul merge perfect doar ca aeroterma pleaca pe treapta a 4 a.(cu motorul oprit,in rest aeroterma merge normal toate treptele) si doresc sa mearga pe treapta 2,dar nu stiu sa fac legatura din mufa de la soba in reostat. Ma poate ajuta cineva priceput cu un sfat/schema ? Multumesc ! Uitam, corsa C. motor Z13DT din 2005.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@razvi_gyl ai PM .
  • Cezar Ionut

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 2002 zx10
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salut
Tocmai am schimbat TID-ul vechi care numai misca deloc cu unul nou la un Corsa c 2001 973cm nu afiseaza nimic care este problema ? nu imi pot da seama sigurantele au fost verificate
Multumesc
  • lelu68vio

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea.
Am si eu doua intrebari si anume:
1-Cum se decupleaza mufa electrica dintre stalp si usa?Nu as vrea sa stric ceva sigurante pe acolo si sa nu-mi mai steie bine mufata dupa remontare.
2-Pe unde merg firele de curent de la bord,in spatele masinii,respectiv pana la intrarea in haion...banuiesc ca pe la pragul din partea stanga.
Vreau sa pun inchidere centralizata iclusiv la haion si alarma si nu as demonta plasticuri aiuria.Am tot cautat pe net si nu am gasit special pt corsa C.Masina este din 2001 cu doua usi si nu are central deloc din fabrica...sau poate a avut.Inca nu am demontat nimic!
Multumesc anticipat.
  • uncletom

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Combo 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Mã puteți ajuta , vã rog...
La un Opel Combo C din 2005 de unde vine +12v la contactele de la cheie si lampa de marșalier ?
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
lelu68vio:
1) daca vorbesti de mufa dintre usa si caroserie, aia care e la capatul unui burduf, trage de ea ca iese pana la urma dar se pune al loc cam greu, nu merita. Oricum nu mai poti baga nimic prin burduf, mufa e un conector turnat plin cu n-spe pini din care sunt folositi 3 - masa si difuzorul din usa. Sau, poti spage ambele mufe mama (pe usa) si tata (pe burduf), legi firele initiale manual si mai bagi pe langa ele ce mai vrei - eu asa am de gand cand o sa am ceva timp. As fi folosit pinii existenti dar nu stiu sigur daca se poate.
2) da, pragul / pragurile din stanga. Desfaci tot incepand de la protectia de plastic dintre piciorul stang si caroserie si vii in spate; protectia are un surub intr-o gaura pe la mijloc, aparatorile de la praguri sunt prinse in braduti de plastic, vezi sa nu-i rupi ca nu mai gasesti. Adica eu n-am mai gasit exact la fel.
La partea dreapta ajungi pe sub bord si pe sub bancheta spate.
La semnalizare te legi ori la cutia cu relee de la motor, sau mai bine la cele doua (ambele) semnalizatoare laterale mici (Lucas). Nu merge sa scoti butonul de la avarii ca sa legi acolo, aia e comanda de la releul care porneste avariile si vor ramane cuplate chiar daca nu mai ai impuls de comanda de la modulul tau.
Nici eu n-am avut din fabrica, a instalat-o altcineva si am refacut-o eu: fire varza, conexiuni slabe, etc. Ia-ti fire de calitate, nu cele cumparate odata cu inchiderea.
Eu am folosit si un releu, numai modulul de telecomanda e prea slab si desi duce toate usile, in timp se va arde. Adica eu am ars unul...
Daca vrei sa-ti pui si la portbagaj, recomand sa cumperi o inchizatoare second care a avut inchidere pe ea, adica ca si pe original; cand masina e inchisa apesi in gol, cand e deschisa se activeaza deschiderea la apasarea butonului - asta ca sa nu te complici cu modificari complicate, altele decat cele originale. Daca am uitat ceva, trimite PM si iti explic ce stiu.
Spor !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR