Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Astazi la o testare de rutina mi-a iesit P0135 Oxygen O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 1). Masina nu are nici un simptom si nu se aprinde check engine. Am citit aici ce reprezinta acest cod.
Avand in vedere lipsa simptomelor, intrebarea mea ar fii daca acest cod ar putea aparea datorita functionarii pe GPL? Sonda lambda are 3 luni si e de firma(Bosch). Masina nu consuma ulei sa zic ca se distruge de acolo. Stiu ca se poate distruge si in 2 minute dar nu as vrea sa dau banii pe o sonda lambda noua si sa fie de la GPL.
Skip ads

  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Daniel nu ii mai face verificari destea de rutina ca tot timpu ii gasesti cate ceva Razz , si salutari de acum 2 saptamani aproximativ pe rocada in zona consul, nu cred ca m-ai observat. Seara placuta
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Imi pare rau al3xtrana ca nu te-am vazut. Sad Daca mi-am luat tester il pun destul de des pe masina. Astazi ma jucam pe ea ca vreau sa ii modific harta(sa o remapez). Cum reusesc sa o fac sa mearga cu remapul te sun. Poate te intereseaza sa o remapezi si tu gratis. Cand ai nevoie de ceva sa nu eziti sa ma suni(sa nu mai dai banii prin service-uri). Wink
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc mult daniel, poate ne vedem week asta daca ai timp, ca am schimbat putin benzina si sa aprins becu in bord si a murit masina, acuma si-a revenit da din cand in cand o mai ia la sanatoasa relantiul ala de nebun, da ne auzim pe sambata la un telefon. Multumesc, Aaa daca vrei sa iti pui stiker sa imi zici ca iti aduc eu Wink
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ai PM. Wink
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pana la urma se rezolva problema ?
aceeasi problema o am si eu cu tigra 1.6xe (p1405) egr nou
  • sgk

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Poate cineva sa ma ajute cu codurile de eroare la un x16xel? Si cu motorul oprit si cu el pornit! Se aude si motorul daca dati volumul mai tare! La min 3.47 il pornesc iar!
Multumesc!

  • a1ur3l

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@pirvu_daniel - in principiu pot sa iti zic ca eroarea ti-a aparut pentru ca o ai pe GPL, sau mai bine zis ca nu este reglat cum trebuie. uite iti dau exemplu la mine: inainte am avut un Z16XE cu milano - a fost reglata f bine dupa ceva taraboi cu ei (nu erori, nu lipsa de putere nu consum marit). acum am un Z18XE cu un Tomasseto (cica dar pe buton apare AG, iar calculatorul este o chestie de care nu am auzit, mi-au zis ca la astia nu mai pun celebrele STAG-uri ci asta care il am eu acum) si am o gramada de belele ca nu e reglat cum trebuie ( da in nas, nu are putere tot timpul, are o problema pe la 2500-2800 de ture la modul ca primeste multa putere, consum de oras in afara - adica la 90 - 100 in ext imi ia undeva la 10 - 11 - oricum la inceput a fost mult mai grav) si tot asa am avut si eu pe cel de sonda lamba cu amestec prea bogat, iar acum am gasit P0170 . si sincer nu gasesc undeva unde sa o reglez cum trebuie, si nici nu gasesc o reglare buna (ma refer ca nu gasesc undeva un z18xe cu tomasseto bine reglat care sa imi dea si mie configurarea lui, ca sa il pot incarca la mine)
Ps. astia m-au aburit ca cica de la bujiile cu 2 electrozi ar fi beleaua, dar nu cred, pt ca la cea veche aveam 2 electrozi si mergea f bine pe gaz.
Skip ads

  • testo

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Salutare. Postez si eu aici problema mea. Pentru ca uneori dadea un pic in nas la accelerare intre 2000-3000 rpm(sau asa aveam impresia eu Rolling Eyes) mi-a curatat un mecanic clapeta de acceleratie si EGR-ul la X16XEL-ul meu. De atunci au inceput problemele.
Masina porneste, apoi scade turatia la 500 rpm si isi revine la turatia normala de relanti care e destul de neregulat fara a depasi 1000rpm. Masina scoate fum negru atat la relanti cat si in sarcina. Pe GPL pare sa functioneze mai bine.
Am fost in mai multe service-uri dar nimeni nu vrea sa se bage(evident contracost Evil or Very Mad )pe motiv ca masina e pe gaz si toate masinile pe gaz merg prost si se strica.
Furtunasele de vacuum sunt puse bine. Bujiile sunt noi, fisele noi, filtru benzina si aer noi, EGR-ul nu era intepenit(arata chiar bine), sonda lambda e noua etc. Si toate de firma(Bosch, Mann).
Am fost la 3 testere in service care au dat urmatoarele erori:
P1405- Sistem de recirculare gaze evacuare;
P0105-Senzor presiune galerie admisie;
P0170-Amestec sarcina totala bank 1.
Supapa EGR merge(la baterie cu 2 fire) dar cei din service zic ca nu ar primi comanda. La fel nu ar primi comanda piesa care se leaga cu un furtun de senzorul presiune galerie admisie. Nu stiu cum se numeste dar am suflat pe el si pare a fii un electroventil. Poza e .


De cine se leaga cele 2 piese, unde duc cablurile de la ele? Au sigurante pe undeva sau alte mufe decat cele ale lor ce ar fii putut fii atinse cand s-a curatat EGR-ul si clapeta de acceleratie? Intreb asta pentru ca inainte de curata alea masina mergea impecabil, nu scotea pic de fum, nu tremura la relanti nici macar un milimetru la relanti. Are cineva scheme electrice inainte de a umbla si pe acolo? Luni o sa imi vina senzorul de presiune galerie admisie(am luat Hella), il montez si vad ce iese. O sa cumpar si un EGR nou desi asta arata foarte bine. Sper sa o rezolv.
Multumesc anticipat.



Ti-ai rezolvat problema? La fel imi face si mie si nu stiu ce sa-i fac dar mie imi da op-comul doar P1405.
Spuneti-mi si mie va rog ce as putea sa-i fac. Masina este cea sin semnatura. Multumesc!
  • mtz1989

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2014

  • Mesaj Privat
sal.am un opel vectra x16xel.mi sa aprins martoru in bord si numai tine la relantiu,cand urca la 1300 cand scade la 400 de turatii de multe ori cand o dau pe liber se opreste.am pus testeru pe ea si mi a dat eroare P0105 (presiune scazuta in galeria de admisie) i am schimbat senzorul Map dar degeaba tot asa se comporta,pana nu mi s ar aprinde martoru in bord imi tragea un pic cam greu pana in 3000 de rotatii ma poate ajuta cineva? care a mai avut problema asta?
  • mtz1989

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2014

  • Mesaj Privat
am revenit cu mai multe detalii...am observat ca face condens pe evacuare si se cam incalzeste repede motorul cred ca ar fi un amestec prea bogat.nu stiu sigur daca ar fi din cauza senzorului de aer (debitmetru).....
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
curata egr ul si clapeta de aceeleratie
Skip ads

  • stefan_maryan42

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut mai ai opelul si eu sunt tot din craiova as dori o schita completa cu furtunele vaccum de la motor cred ca la mine nu sunt bine puse
  • GAlex933

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2022

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Salutare. Postez si eu aici problema mea. Pentru ca uneori dadea un pic in nas la accelerare intre 2000-3000 rpm(sau asa aveam impresia eu Rolling Eyes) mi-a curatat un mecanic clapeta de acceleratie si EGR-ul la X16XEL-ul meu. De atunci au inceput problemele.
Masina porneste, apoi scade turatia la 500 rpm si isi revine la turatia normala de relanti care e destul de neregulat fara a depasi 1000rpm. Masina scoate fum negru atat la relanti cat si in sarcina. Pe GPL pare sa functioneze mai bine.
Am fost in mai multe service-uri dar nimeni nu vrea sa se bage(evident contracost Evil or Very Mad )pe motiv ca masina e pe gaz si toate masinile pe gaz merg prost si se strica.
Furtunasele de vacuum sunt puse bine. Bujiile sunt noi, fisele noi, filtru benzina si aer noi, EGR-ul nu era intepenit(arata chiar bine), sonda lambda e noua etc. Si toate de firma(Bosch, Mann).
Am fost la 3 testere in service care au dat urmatoarele erori:
P1405- Sistem de recirculare gaze evacuare;
P0105-Senzor presiune galerie admisie;
P0170-Amestec sarcina totala bank 1.
Supapa EGR merge(la baterie cu 2 fire) dar cei din service zic ca nu ar primi comanda. La fel nu ar primi comanda piesa care se leaga cu un furtun de senzorul presiune galerie admisie. Nu stiu cum se numeste dar am suflat pe el si pare a fii un electroventil. Poza e .


De cine se leaga cele 2 piese, unde duc cablurile de la ele? Au sigurante pe undeva sau alte mufe decat cele ale lor ce ar fii putut fii atinse cand s-a curatat EGR-ul si clapeta de acceleratie? Intreb asta pentru ca inainte de curata alea masina mergea impecabil, nu scotea pic de fum, nu tremura la relanti nici macar un milimetru la relanti. Are cineva scheme electrice inainte de a umbla si pe acolo? Luni o sa imi vina senzorul de presiune galerie admisie(am luat Hella), il montez si vad ce iese. O sa cumpar si un EGR nou desi asta arata foarte bine. Sper sa o rezolv.
Multumesc anticipat.

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
@GAlex933
Bun venit pe CO!
Deși poate ai o problemã asemãnãtoare, mã îndoiesc cã este identicã. Așa cã hai sã nu lucrãm pe bazã de cutumã, spune-ne cu cuvintele tale cum se manifestã pacientul...chiar și cu inspirație din cuvintele altora.
  • GAlex933

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2022

  • Mesaj Privat
Buna am un opel astra g am mers cu el la diagnozie sa vad ce plobleme are ca nu prea trage si cand am ajuns acolo mio bagat testerul pe masina si o dat cod de eruare p0170 dozare de combustibil si mecanicul ala nu o stiut eu ma gandesc ca e dela sonda lambada am schimbat filtru de ulei si uleiu si filtru de aie si de benzina si buji si bobina de inducti nu stiu ce sa mai schimb are si instalatie de GPL multumesc
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Merge prost doar pe benzinã? Sau și pe GPL?
N-ar strica sã te apuci sã studiezi:
https://www.clubopel.com/rez...+gpl&sa=Cauta .
  • GAlex933

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2022

  • Mesaj Privat
Pe benzina merge prost
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR