Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu conteaza cum sunt eu...,daca o sa ai in vedere sfatul meu,acela de a face alegeri potrivite,o sa ai de cistigat in viata...!
Skip ads

  • erikvicentiu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Mersi Boss , nu stiu ce ma faceam daca nu te "intalneam " pe tine sa imi dai acest sfat ! Nu stiu cum am puput ajunge la frumoasa varsta de 43 de ani fara ajutorul tau ! Doamne !
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
erikvicentiu a scris: Deci care este mai exact Electrovalva Turbo si unde este situata , sa ii mai dau un indiciu mecanicului si daca schimb sau curat EGR ul , crezi ca va avea vreun efect ?
Acesta este alegerea teribila care ai facut-o...,un mecanic ce primeste indicii de la client...?! Ai 43 de ani...,multi inainte! Alegerile le facem...,fiecare pentru el...!
  • erikvicentiu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2016

  • Mesaj Privat
frate ma lasi sa traiesc si sa imi rezolv problema , poate ai gresit clubul ! Cauta ceva pe partea psihologica ! Sti ce zic ? Hai vezi-ti de treaba si cauta-ma in alta parte !
Skip ads

  • KenzOOO

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Va salut! Am o vectra b 2.0 dti din 2001 iar astazi am avut o surpriza neplacuta cu ea. Acum o luna si ceva am schimbat egr ul cu unul nou, pentru ca mi se gaurise membrana si masina nu mai tragea bine. Toate bune si frumoase, masina a mers impecabil pana astazi, cand am fost pana la Brasov, iar pe drum la aprox 130-140 de km/h mi s a aprins in bord martorul acela ca un catalizator si mi-a taiat toata puterea. Am oprit motorul si l-am repornit, iar martorul nu s a mai aprins si masina a mers bine, insa la intoarcere, cand eram in urcare, in treapta a 3 a pe la 80-90 km/h iar s a aprins si a trebuit sa opresc motorul pentru a merge normal.
Acum va intreb, sa fie oare tot de la egr? cu toate ca are alte simptome fata de atunci cand era defect. Mentionez ca am verificat si tija de la turbo si se trage atunci cand pornesc motorul, iar tija de la egr la fel se misca atunci cand accelerez.De asemenea furtunasele de la vacuum par in regula, nu am observat sa fie fisurate. Ma mai gandesc la debitmetrul, sa dea semne de oboseala?
Multumesc anticipat!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pana nu faci o diagnoza e cam dificil de spus ce are.
  • Bogus66

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am si eu o nedumerire. Am un opel astra y20 dth si am codurile de eroare
P0725 - Engine-Speed Sensor Input Circuit Incorrect Signal
(0B) - Not present
P1335 - Injection Pump: no Engine Speed Input Signal from Control Unit
(0A) - Not present
P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Not present
Senzorul de cranckshaft este schimbat ieri. Motorul nu tureaza peste 1500 -1700 . Sa fie oare pompa de injectie?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mai exact, pistonasul de avans din pompa.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Rezolva problema furnizata de senzorul de pozitie(turatie) vilbrochen! Se stie ca trebuie sa existe o corelatie intre acest senzor si senzorul de pozitie al pompei de injectie,functie de care se regleaza avansul...
  • adrian2002gr

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu aceeasi problema la un vectra b 2001, motor 2172, Y22DTR.
A inceput sa se aprinda martorul si nu se mai tureaza mai mult de 3500rpm. La inceput mai rar dar acum din ce in ce mai des.
Cand se stinge motorul merge normal. CE ma sfatuiti? Am mers cu ea, ce-i drept cam subturata dar ultima oara am facut cu ea 2000 de km pana in Italia si nu mi-a facut probleme. Acum de cateva zile a inceput.
Multumiri!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica circuitul de vacum si EGR.
Esti in Italia acum sau unde ?
  • adrian2002gr

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumesc! Am rezolvat problema:era sãrit un furtun de la instalația de vacuum.
Skip ads

  • andronachi victor

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salut dragi colegi.Am si eu cam aceeasi problema dar putin diferita.Este un z17 dtl(cdti) din 2003 si de doua zile s-a aprins martorul motoras nu cel masinuta.Am vrut sa fac testul sa vad ce cod de eroare am dar nu il pot face ca nu se intampla nimic.Azi dimineata cand am plecat la munca am vazut ca am becul din far ars si am crezut ca este de acolo,dar cand am ajuns la munca l-am schimbat dar degeaba.De fapt ce se intampla,dupa ce pornesc motorul toti martorii se sting numai cel cu motoras ramane aprins,La ceilalti colegi am vazut ca nu sta in permanenta,la mine da,de cand pornesc motorul pana cand il opresc.Avand in vedere ca ma deplasez zilnic in Bucuresti la diferite ore,si voi stiti cum este traficul,masina merge ok.Azi cand am ajuns acasa,am parcat-o si am zis sa o accelerez putin ,stupoare,nu se accelereaza mai mult de 3500 rot.Am saltat capota ,m-am uitat pe la motor si nu am vazut nimic nelalocul lui,furtun,ceva,Aveti idee cam ce ar putea fi?Va multumesc tare mult.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fara diagnoza e greu de spus.
Probabil EGR blocat.
La Z17DTL cred ca nu functioneaza testul cu pedalele.
Imposibil sa nu gasesti un Opcom in Bucuresti.
  • andronachi victor

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Sigur nu functioneaza testul,ca dupa ce pun contactul toate se sting numai martorul cu motoras ramane in permanenta aprins chiar si dupa pornirea motorului.Am facut aceasta intrebare ca sa fiu sigur daca mai pot circula un timp asa cu ea,sa nu fac alte belel in alta parte, ca sunt dependent zilnic de ea.Avand in vedere ca merge turata pana la 3500 in oras este suficient.
  • FUlici198

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Am un opel zafira 2003 cu motor y20dth ...nu se tureaza mai mult de 2800 ture. Eroare p0243 am schimbat debitmetru de pe ala mașinã ok . Electrovalva de la turbó și tot nu merge ....vacum este ....zice ca ar fi Electrovalva de la turbó sau cablajul de la ea în circuit deschis... Help Smile
  • steliandragos

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Signum Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
buna am un opel signum 2004 si de o perioada nu se mai tureaza mai sus de 3,000 am schimbat debimetru problem persista la tester de vreo 4 ori P0638senzor pozitie acceleratie tensiune mare - permanent
daca poate sa ma ajute cineva cu o parere a, am curata egr am schimbat zenzor maf tot la fel mecanicul spune ca este pompa de injectie am mai schimba senzorul pedalei de frana si asa mai departe nu mai stu ce sa ii fac
va multumesc anticipat
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Problema e la clapeta de aer de pe admisie. Are un senzor de pozitie care e defect.
  • andronachi victor

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2008

  • Mesaj Privat
salut,am fost cu ea la diagnoza si la tester mi-a dat eroare P0100,adica debitmetru,dar deocamdata am sters eroarea si motorul si-a revenit ,se tureaza normal si trage super.acum sa vedem pana cand tine.daca mai imi da odata aceeasi eroare ai schimb debitmetru pana atunci sper la multi km fara problrme.bafta si voua .
  • SRdn

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2017

  • Mesaj Privat
EU AM AVUT ACEIASI PROBLEMA.AM SCHIMBAT TOATE FURTUNELE DE LA VACUUM SI AM DESCOPERIT UN FURTUNAS CRAPAT.DUPA UN TIMP IAR IMI FACEA PROBLEME SI AM VERIFICAT IAR VACUM-UL--FUNCTIONA.DAR NOROCUL ESTE CA AM OBSERVAT CA FURTUNUL ALA GROS DINTRE EGR SI INTERCULAR ERA SPART.L-AM SCHIMBAT SI ACUM FUGE DE RUPE.O sã va ajute sigur ce am postat.😎
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR