Parola noua?


Vreau sa curat cat de cat catalizatorul, care a avut de suferit in ultima vreme datorita unor parametri anormali de functionare a motorului.
Ce imi recomandati, sa il curat prin suflarea cu presiune a gazelor de la motor prin turatie mare, sau sa il bat cu ciocanul usurel, sa se mai desprinda ce trebuie sa se desprinda?
Pentru faza cu turatia motorului, care e diferenta pentru catalizator, daca exista, intre a tura motorul in gol, pe loc / a il tura in 1-a la 40-50 sau a 2-a la 80-100 sau etc. ?
Ba cu ciocanul sa il bati pe ala de ti-a dat sfatul Wink Catalizatorul este un "fagure" din ceramica, cu ciocanul "il cureti" de tot... Crying or Very sad
lol..... sa cureti catalizatorul cu ciocanu. asta e chiar tare Smile
Nu ai ce face cu banii! Question
alearg-o putin pe autostrada asa se curata
se curata pe dracu, eu era sa iau foc Smile de la prea multa benzina bagata in motor, daca ai ceva probleme la parametri, catalizatorul se duce naibii, oricum ala la vreo 100 de mii km trebuie schimbat, la mine s-a infundat, gazele de evacuare n-au avut unde se duce, au facut presiune inversa, si mi-a sarit distributia de la punct. daca ai bani de aruncat, ia-ti altul, daca nu, da-l jos si pune-i tzeava.
eu la masina veche aveam aprox. 200 mii km si nu facea nici o problema catalizator, iar la asta care o am acuma am 125 mii km si e ok
Daca il dau jos mai castig ceva putere, macar la demaraj??? ca asa atunci fac si eu o treaba ciudata - il dau jos si il pun sus doar cand ma duc cu masina la ITP -
catalizatorul e o "consumabila" in sensul ca la un moment dat se termina.

in functie de varsta lor se termina dupa 80000 de kmpana la 160000 km, eu am cautat la astra mea veche, ca acveam probleme la itp ca n-am trecut gazele.
de nou face 400-500 de euro, second nu prea are sens. CXel mai simplu uita de el si asta e, dar sa te rezolvi dupaia ca nu ies gazele...
daca elimini catalizatorul nu cumva iti creste consumu de combustibil? intreb si eu pe cineva care la scos astept un raspuns multumesc
In cazul spargerii interiorului catalizatorului , creste consumul cu aproximativ 0.5-1 L la 100 de km. Chestia asta este valabila doar la masinile ce au norma de poluare de la EURO 3 in sus, mai exact la cele cu 2 sonde lambda.
Catalizatorul se strica in cazul in care se insista a se merge cu masina cand o bujie nu da scateie , probleme supape, debitmetru stricat adica cam tot ce favorizeaza un amestec bogat in benzina...daca un motor merge brici abia la 400 000 km ar trebui sa dea semne de oboseala catalizatorul.
Pur si simplu se topeste cand amestecul este bogat ... sau in cel mai fericit caz se fisureaza ceramica. ( repet.. cand se insista in prostia tipica romaneasca ... las-o ba ca merge asa).
deci sa inteleg daca a mea este euro4 daca scot catalizatorul numi creste consumul?

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou