Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • teozuzu

  • Mesaje scrise: 432
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 2.0 DTI 16v Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salut oameni buni.
Am o astra y20dth.. si am o problema.. nu se accelereaza uneori.. pica turatia.. si se inneaca in mers.. si se aprinde motorasul cu cheita in bord..

Am descoperit, ca daca scot mufa la computerul de la pompa de injectie.. si o curat cu spray de contacte.. curge multa mizerie.. si timp de cateva zile.. merge si trage perfect..

Precizez ca atunci cand se aprinde cheita in bord.. nu trece de 4000 rpm si nici nu mai trage.. merge urat rau..
Solutii ? Very Happy
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
parerea mea este sa cureti urgent rezervorul ,schimba filtrul de motorina ,fa un plin de motorina si pune aditivul asta de la liqui moly --Aditiv pt lubricitatea motorinei--cod 5122-(produsul este nemtesc) cost 15 lei ---este pt protectia pompei de injectie.Eu il folosesc destul de des si sunt multumit de prestatia lui -cel putin nu mi-a facut nici un fel de probleme pompa si poate nu o face.Asta o iei ca un sfat -tu faci ce stii cel mai bine
http://www.limorom.ro/Motorina.html
  • ROSCA DANIEL

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2005

  • Mesaj Privat
sal unde se pot gasi acesti aditivi de motorina .multumesc
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ROSCA DANIEL a scris:sal unde se pot gasi acesti aditivi de motorina .multumesc

AICI
http://www.limorom.ro/
Skip ads

  • teozuzu

  • Mesaje scrise: 432
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 2.0 DTI 16v Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2009

  • Mesaj Privat
nu cred ca problema mai tine de aditiv.. cred ca e mult mai grav
  • cristykyf

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2010

  • Mesaj Privat
dar la scanare ce spune? este din pompa sau din altceva?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
teozuzu a scris:nu cred ca problema mai tine de aditiv.. cred ca e mult mai grav

speram sa nu fie pompa ca e grav -bani multi scosi din buzunar
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:parerea mea este sa cureti urgent rezervorul ,schimba filtrul de motorina ,fa un plin de motorina si pune aditivul asta de la liqui moly --Aditiv pt lubricitatea motorinei--cod 5122-(produsul este nemtesc) cost 15 lei ---este pt protectia pompei de injectie.Eu il folosesc destul de des si sunt multumit de prestatia lui -cel putin nu mi-a facut nici un fel de probleme pompa si poate nu o face.Asta o iei ca un sfat -tu faci ce stii cel mai bine
http://www.limorom.ro/Motorina.html

Da-i cu aditiv in continuare!Pana cureti de tot pompa.Acesti aditivi nu fac altceva decat sa curete rezervorul tau si toata mizeria sa intre in filtru.Alta problema este ca motorina care este la peco este extrem de aditivata si foarte putina parafina.Toti zic ca parafina nu e buna!Corect!Nu in cantitati mari,dar un 15% ar fi ideal daca ar fi.Parafina greseaza toate angrenajele din pompa.Eu vorbesc din proprie experienta.Cu motorina de peco motorul este mai zgomotos,dar fuge mai bine.Cu motorina "procurata"motorul este mai silentios dar nu este la fel de zvelt.Pana la urma faceti cum vreti,sant masinile si banii vostrii.Referitor la problema din acest topic este posibil ca sa acea mizerie pe care o tot curata sa fie motorina.Calculatorul este asezat peste partea mecanica.Sub calculator sant 2 senzori care stau in motorina.Este posibil ca acea garnitura care separa calculatorul de pompa sa fie atinsa.Daca vrei sa verifici desfa cele 4 suruburi de la calc.de injectie si vezi daca placa cu circuite este uscata.Alta solutie nu-mi vine in minte acum.Astept si alte detalii!Succes!
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
edgstyle-fiecare face ce vrea si cum vrea ,eu folosesc acest aditiv de ceva vreme si spun ca nu am probleme ,ca daca a facut ceva bun la pompa -nu stiu ca nu am desfacut-o dar masina se comporta f bine si nu am avut probleme cu pompa pina acum si am facut ceva km destui de multi .Dar specific ca am folosit acel aditiv dupa ce am curatat rezervorul si iti pot spune ca era parafina extrem de multa pe sorb.De obicei ,eu am fixurile mele legat de masina ,curat sorbul o data pe an (ca nu dureaza f mult si nu-i face rau--si spun ca de fiecare data am gasit mizerie si parafina(nu foarte exagerata dar a existat)-si asta de la motorina excelenta pe care o avem la statiile noastre)
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Hai ca sa te lamuresc!Eu din decembrie sant in Italia,de cand sant aici am avut numai probleme cu masina si toate astea doar pe sistemul de alimentare.La inceput pornea la prima cheie dupa 10secunde de automat.Dupa un timp cam prin ianuarie pornea la a2-3a cheie,astea destul de lungi.Dupa ce pornea avea un mers neregulat timp de cateva secunde,am zis ca sant in injectoarele.Nu se dezamorsa nimic.Am facut toate testele si ingineriile posibile la atelierul la care lucrez.Am cumparat o solutie de curatare a injectoarelor,am folosit-o si dupa cateva zile masina mea pornea doar tractata.Concluzia este ca acel aditiv mi-a curatat de tot oringurile de la injectoare,a ajuns pana la a-mi baga motorina in ulei.Asta se vedea pe la furtunasele de retur,exact la iesirea din injector,dimineata suflam cu aer si seara dupa ce faceam cativa km era murdar de ulei amestecat cu motorina.Neavand timp sa-mi repar masina am montat o pompa de amorsare si asa in fiecare dimineata timp de 1 luna,amorsam cu pompa si dupa aia dadeam la automat.Am inlocuit oringurile de la injectoare si pe cele de la prelungirea de la injectoare si am scapat de problema.Concluzia mea este ca acesti aditivi fac bine la unele si distrug altele.Cand am demontat furtunasele de retur motorina care iesea din injectoare era neagra,in stadiul asta erau de terminate.Daca vrei sa intelegi ceva din ce am scris eu chiar m-as bucura.Pentru mine capitolul aditivi e terminat.Ma uit la motorina asta de pe aici,este albastra si fluida.....zici ca e benzina.Eu la un plin de 60litri pun 500ml de ulei si asa mai rezolv cu ungerea.Mai toate masinile diesel de pe aici au probleme cu pompele si injectoarele,mai ales cele comon-rail e jale!A-mi cer scuze autorului acestui topic pentru off-topic!Numai bine!
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ulei in motorina...
Poate vede cineva care are commonrail ce ai scris si aplica... cu rezultate nu tocmai placute.
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Citeste bine titlul si dupa aceea ........scrie mare2.0 DTI!
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
astrah a scris:Ulei in motorina...
Poate vede cineva care are commonrail ce ai scris si aplica... cu rezultate nu tocmai placute.


commonrail nu exista la x,y 20dti/dtl
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:
astrah a scris:Ulei in motorina...
Poate vede cineva care are commonrail ce ai scris si aplica... cu rezultate nu tocmai placute.


commonrail nu exista la x,y 20dti/dtl

Multumesc pentru completare!Sant dator cu un suc sau o bere! Razz
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR