Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Este vorba despre un Astra F din 94, motorul 1,7 TC4EE1 cel de Isuzu.
Motorul a fost fiert si reparat doar blocul motor (bucsat toti 4 cilindri, 2 pistoane noi celelalte 2 erau bune, segmenti noi toate 4 pistoane, cuzineti etc. tot tacamul verificat, masurat cantarit), chiuloasa a ramas aceiasi dar s-a facut planeitate, toate astea la 190500 de km.

Parea ca totul s-a rezolvat dar de atunci pana acum a fost desfacut motorul de 3 ori si schimbat garnitura de chiuloasa deoarece baga presiune in sistemul de racire. De la ultima operatie sunt mai putin de 7000Km.

Asa arat ghiuloasa dupa ultima operatie.


si asa blocul motor.


Si acum simtomele sunt clasice de garnitura ciupita (chiuloasa fisurata) si anume:
- baga presiune in vasul de expansiune (fierbe apa in borcan);
- lipsa putere;
- are momente cand merge neregulata parca in 2 sau 3 pistoane si are momente cand merge rotund aleator, mai pregnant dupa ce se incalzeste;

Pe langa toate astea mai pufaie pe la joja asa sacadat cu fum albicios ca pe la teava de esapament si
pierdea lichid de racire foarte mult (umblam cu solutia de antigel 1-2 bidoane de 5L in portbagaj) prin spatele blocului motor, era in permanent umed de la chiuloasa in jos.

De mentionat ca astea s-au intamplat prin octombmrie anul trecut, si masina a stat pe dreapta pana luna asta (a mai fost pornita asa la 3, 4 saptamani mai putin cand a fost gerul napraznic) dar cu toate astea masina a pornit la prima cheie desi aveam motorina de vara si bateria cam descarcata, inghetata vai de capul ei.

Imi poate spune cineva daca exista posibilitatea ca din cauza chiuloasei pe langa presiunea bagata in vasul de expansiune, sa pufaie pe la joja (adica sa scape compresie in baia de ulei).

Va multumesc!
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
eu sunt 90 % sigur ca e chiulasa.mai ales ca x17dt are probleme din astea cand e fiert.tocmai ca garnitura e din metal si cedeaza chiulasa.
  • alx78

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
chiar daca ii faci planimetria la chiuloasa, tot o sa ai probleme. Am schimbat si eu vreo 2 garnituri si tot aveam probleme. Pana la urma i-am schimbat schiuloasa si nu mai am probleme de atunci.
  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu am alta chiuloasa de pe un Combo tot motor de Isuzu dar fara turbo (este ca noua are mai putin de 80 de mii reali).
Daca schimb chiuloasa doare scap de probleme?
Exista posibilitatea ca, chiuloasa noua sa se duca datorita blocului, daca se dovedeste ca el e cu probleme?
Sunt totusi nelamurit cu pufaitul pe la joja.
Skip ads

  • alx78

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
intereseaza-te cat costa un motor, ca te ajunge mai ieftin
  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Chiuloasa o am dupa cum spuneam, am posibilitatea sa iau si blocul motor pereche al chiuloasei (cum spuneam are mai putin de 80 de mii reali) dar e mai greu de adus este in Spania Smile.
Intrebarea este inca valabila, daca este posibil ca din cauza chiuloasei sa pufaie pe la joja.
  • Szabados Antonela

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2009

  • Mesaj Privat
100% iesi mai bine daca o sa cumperi alt motor.Ai garantie , merge mai repede , fara batai de cap. Eu niciodata nu voi mai repara motoare ! Parerea mea ( am patit-o ) Wink
  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu cred ca ies mai ieftin pentru ca chiuloasa este moca la fel si blocul motor (singura problema e cand imi vine blocul).
Singurul cost ar mai fi manopera, garnitura de chiuloasa o am.
Skip ads

  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu cred ca ies mai ieftin pentru ca chiuloasa este moca la fel si blocul motor (singura problema e cand imi vine blocul).
Singurul cost ar mai fi manopera, garnitura de chiuloasa o am.
Dar cum spuneam ma intereseaza raspunsul la intrebarea pusa.
  • Szabados Antonela

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Si daca nu merge motorul dupa?
Este o vorba: " daca asculti de mine faci cum vrei!" Smile
Eu nu am sa ma mai complic .
  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Asa "si daca" se poate pune problema si in cazul motoarelor SH cumparate nu stii cati km au, in ce stare sunt la interior, ti se da garantie porneste rulezi cu el cativa km dar nu stii cati.
E si aici cu doua taisuri.
  • Szabados Antonela

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2009

  • Mesaj Privat
La motoare se da garantie 6 luni minim ,in timpul asta poti sa-ti dai seama daca e bun ... Cand mecanicul nu reuseste sa-ti repare motorul bine ,niciodata nu va recunoaste ca a gresit! Si tu nu vei putea sa dovedesti ca a gresit !O sa spuna ca tu nu ai exploatat motorul in parametrii normali ,deci tu esti de vina Razz ( e cantec vechi ,deja e slagar). Un singur lucru vreau sa zic : experienta o faci pe banii tai. Daca nu reuseste oeratia tot la un motor second vei ajunge. La un mecanic mult mai mult i place sa-ti repare motorul (banii) Wink
Skip ads

  • alx78

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
si la manopera e mai ieftin sa inlocuiesti motorul decat sa-l repari.iti spun din experienta ca am facut si una si alta. daca stiam de la inceput nu-l mai reparam si luam altul. acum am unul SH si merge fb. asa cum se zice "experienta o faci pe banii tai"
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu am ales sa repar motorul. Tot 1.7, doar ca Y17DT.
Sunt foarte multumit, din vara pana acum am facut ~25.000 km cu el si nu comenteaza nimic. Totul depinde de cine iti repara acel motor.
  • alx78

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
si cat te-a costat? eu am luat unul cu garantie,de pe o masina de anglia, am dat 600€ si din cel vechi am mai scos ceva bani si o sa mai scot ca mai am ceva piese de dat.Asta e parerea mea, ca e mai avantajos altul, chiar daca e sh.
  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
DUpa cum spuneam si pana acuma:
- chiuloasa gata echipata (de la supape la injectoare si bujii) o am, mai buna de atat nu gasesc sigur;
- garnitura de chiuloasa o am;
- manopera e pe la 100 150 dupa cum mi-a spus omu depinde ce gaseste;
Singura mea nelamurire e acel pufait pe la joja, cauza - alinierea segmentilor, piston spart sau fisura de la chiuloasa (intre canalele de retur ulei si evacuare).
Si cu pistonul spart tot nu ajung la 500 600 de euro (piese si manopera), cum spuneam chiuloasa si garnitura le am.

Intr-adevar era o varianta la inceput innainte de a face reparatiile la motor, insa acum nu mai e viabila solutia.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil segmenti.


Pe mine m-a costat 3200 RON din care 1200 a fost manopera.

Rectificat chiulasa, schimbat o biela, segmenti, simeringuri supape, garnitura de chiulasa noua, cuzineti palier+arbore noi, arbore cotit SH (nou era 7000 ron la reprezentanta).

Decat sa iau un motor SH prefer sa bag piese de calitate si sa stiu ca ma mai duce inca 200-300.000 km masina.
  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Din cele discutate aici dar mai ales cu diverse persoane de incredere, am ajuns la urmatoarea decizie, inlocuiesc chiuloasa si cu ocazia asta voi verifica si starea pistoanelor si a segmentilor.
Am sa va tin la curent cu problema.
Va multumesc oricum pentru opinii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR