Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
detaliaza problema!
Skip ads

  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
problema este ca eu locuiesc in strainatate pompa am data jos si acum caut pe cineva in tara sa o repar simtomele erau in felul urmator asta dupa ce am trimiso o data in tara la reparat pe undeva prin teleorman nu stiu sigur unde ca un prieten sa ocupat de asta mia venit pompa am montato si surpriza masina pornea dar mergea in trei si foarte mult fum se tura pina in 4500 dar cind dadeai sa pleci murea nu avea putere acum asi vrea sa gasesc pe cineva in vestul tari eu fiind din mehedinti la tipul din teleorman nu o mai trimit fiinca l am contactat si iam zis la care el a zis ca el a facuto sa porneasca
  • cristianclro

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2012

  • Mesaj Privat
salutare!va rog sa ma ajutati cu un sfat!are fratemiu o vectra b din 2001,2.2 dtr si nu mai porneste in nici un fel.o are 2 ani si mereu a avut probleme cu pornirea(chiar si vara trebuia sa tina apasat un buton de sub volan,care nu stiu ce rol avea.acum a mers la un mecanic in calarasi si,fara sa o puna pe un tester,i-a zis ca e capul hidraulic de la pompa de injectie!se poate pune diacnosticul asa simplu fara sa o bagi pe un test?in cazul asta..se poate inlocui doar capul hidraulic si daca necesita deplasarea cu masina cu tot ca,nu vreau sa mai aud de mecanicii din calarasi.....si cam cat ar costa,ca am auzit numai preturi de ordinul zecilor de milioane!va multumesc !
  • cristianclro

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2012

  • Mesaj Privat
scuze!codul motorului e y22dtr iar motorul e 2.2 dti
Skip ads

  • cristianclro

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2012

  • Mesaj Privat
revin cu amanunte.am fost la servis si la test a dat eroarea p 1590.am reusit sa pornesc masina,scoate un fum alb de zici ca a luat ceva foc!motorul trepideaza si parca are si o bataie.cand pornesc motorul,pot sa-l accelerez sa se tureze in maxim 40000,dar doar pentru 4-5 secunde,dupa care nu mai poate fi dus peste 1200 rotatii.ce poate sa fie fratilor?ati mai intalnit cazuri din astea si despre ce a fost vorba?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu cred ca ai si p1220...
  • mihai.craiova

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Am o problema de anul trecut in vara la pompa de injectie.Se oprea in mers si la relanti, apoi pornea la sfert.In toamna cand a scazut temperatura sub 20 de grade nu am mai avut nici o problema cu ea pana acum 1 saptamana cand s-a incalzit iar afara.Mentionez ca toata iarna a mers fara nici un fel oscilatie de turatie macar, iar cand s-a incalzit afara a inceput iar.OP-COM-ul imi spune eroarea P1222.
  • danielbabalau

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2013

  • Mesaj Privat
buna va rog daca ma poate ajuta cineva cu un sfat. Am un opel astra g Y 20 DTH 101 cai si acum doua zile cand am vrut sa plec la munca cu masina mi sa aprins in borb check engine si nu mi sa mai accelerat masina decat sacadat si scotea fum alb. Am fost la doua testere unul imi dadea pompa de injectie defecta celalat partea electronica a pompei. Bun intrebarea mea este unde as putea sa repar acel calculator sau daca iau pompa second merge fara imobilizatorul de motor si cipul de cheie?


Ultima modificare facuta de danielbabalau la Vin 03 Mai, 2013 10:20 am
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
poate ceva lipituri reci sau o piesa care reactioneaza la temperatura... vezi ca sunt niste spray-uri care recesc zona pana la -45°C in functie de cat de mult se da si cu are se pot identifica piesele care au comportament termic ciudat Wink
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
danielbabalau a scris:buna va rog daca ma poate ajuta cineva cu un sfat. Am un opel astra g Y 20 DTH 101 cai si acum doua zile cand am vrut sa plec la munca cu masina mi sa aprins in borb check engine si nu mi sa mai accelerat masina decat sacadat si scotea fum alb. Am fost la doua testere unul imi dadea pompa de injectie defecta celalat partea electronica a pompei. Bun intrebarea mea este unde as putea sa repar acel calculator sau daca iau pompa second merge fara imobilizatorul de motor si cipul de cheie?

In mod sigur ai mecanica defecta. Cod eroare p1220.
  • danielbabalau

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2013

  • Mesaj Privat
poi am doua coduri de eroare primul ar fi P1220-00A iar al doilea P 0400. Cei de la service au zis ca P1220-00A este partea electronica de pe pompa si P0400 ar fi supapa EGR care nu lucreaza in parametric din cauza primei erori
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Schimba service-ul !
HAbar nu au pe ce lume sunt.
Skip ads

  • danielbabalau

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2013

  • Mesaj Privat
si care ar putea sa fie problema?
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
corect!

Service care nu are "omuri" cu "carte".

P1220 - nu este partea electronica.

spor
  • AdyyyIch

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Vand ...cenzurat

Aici nu ai voie cu anunturi ( Edwin )
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
VA salut !

Asadar revin cu probleme la pompa de injectie. Dupa reparatie si calibrare pe stand am urmatorul simptom : in plaja de turatie 2500-3500 rot/min la accelerare demarajul masinii este cu mici intreruperi. Adica nu se accelereaza constant. Am pus Op-com ,nu am nici o eroare ,valorile sunt bune (singura valoarea care este mai rea ar fii de la debitmetru in turatie 3000 rot/min am 650 mg, dar nu cred ca are influenta, am curatat si debitmetru ca la inceput avea numai 350 mg si intr-adevar era puturoasa ) .Tot la operatia pompa am schimbat si senzorul din galeria de admisie pe una SH ( cea veche s-a rupt ) .Pe stand valorile pompei sunt foarte bune ,cei care au facut calibrarea spun ca ei nu cred ca ar veni din pompa problema. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Astept pareri sugestii.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat .Senzorul de pe admisie facea nebunia.Acum merge ca ceasul elvetian.
  • quicky13

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
am avut calculatorul de la pompa de injectie(Y20DTH) cazut de prin martie si aseara am reusit sa-l refac de la zero cu ajutorul unui pasionat de elctronica din Barlad.
l-am montat pe masina,am dat cheie si putin spray in nas si a pornit.am iesit cu ea la sosea,am schimbat numai pe la 4000 rpm si m-am oprit pe la 150 km/h...nici un fel de problema.ajuns acasa am mai lasat-o sa mearga vreo 30 de minute dupa care am oprit-o si i-am mai dat o cheie,a pornit la sfert.
a doua zi dimineata(06:00) nu a mai pornit,nici macar un rateu.
sa fie pompa dezamorsata(a stat cu nasul in sus parcata),decompresie sau altceva....sunt deprimat,nu stiu ce sa mai cred.
  • quicky13

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
revin cu noutati: m-am intors de la servici cu mecanicul si am reusit sa o pornesc cu ajutorul spray-ului.care sa fie problema? citisem candva de niste oringuri de la filtrul de motorina....nu stiu ce sa incerc ca sa aflu mai exact problema.
  • quicky13

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
aseara am lasat masina cu nasul in jos.dimineata a pornit, a stat vreo 3-4 secunde in 7-800 rpm dupa care turatiile au scazut incet pana a murit de tot.am mai dat de 2 ori la automat si nimic,a treia oara am calcat si acceleratia repetat si a pornit.

sugestii?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR