Parola noua?


Am o vectra b din 2000 cu motor y20dth.Nu vrea sa mai traga nici in ruptul capului,abia se tureaza pana la 5000 si pe liber,in sarcina abia atinge turatia asta cu a 2 ca dupa aia cu a 3 nu mai poate deloc.Am facut test la opel braila,si am avut o eroare de la senzorul de temp care cupleaza bujiile.In rest nici o eroare pe tester.Apoi mi-au verificat vaccumurile si au constatat ca aveam un furtunas fisurat si o garnitura la egr dusa.Mi-a rezolvat problema plus tester cu 100 lei.S-au chinuit 2 ore la ea.Atunci nu se tura mai mult de 3500.Acum se tureaza la 5000 dar nu are viata in ea nici cat o dacie pe gaz.Ma intrec toate.Nu stiu ce ar mai putea fi.Azi am dat filtrul de aer jos,filtrul de motorina,curatat iar egr,nici un semn.Tot nu trage.Am scos si mufa de la debitmetru si abia mai plecam cu ea de pe loc,semn ca totusi ala merge.As vrea sa ajung si la clapeta de acceleratie dar nu stiu unde este pozitionata,daca aveti niste poze cu locul unde se afla ar fi binevenite.Astept si sfaturile voastre ce sa mai verific.Am pornit-o si cu furtunele la vacuum scos si face vid.Deci ar fi bun si vaccumul.La relantiu merge fff finut si rotund.HELP!
Am verificat iar cam tot sistemul de vacuum si mi se pare bun.La o cercetare mai amanuntita,am constatat ca atunci cand o accelerez,furtunul care duce la intercooler nu se umfla,si din contra cu cat o turez mai tare cu atat se suge!Nu gasesc nici o discutie de aceste gen pe forum va rog ajutati-ma cu sfaturi!Care ar fi motivul ptr care se suge acel furtun?
Am verificat tija wastegate si nu imi functiona.Am scot frtunasul de vacuum care intra in electrovalva aia de langa turbina si facea vid foarte bine.Apoi l-am scos si pe cel care scria OUT si abia se simtea vacuumul,si la relanti si la turatie.Apoi am bagat furtunul care intra in electrovalva direct la wastegate si s-a tras tija pana la maxim si a ramas asa.Apoi am pus si am luat furtunasul si tija se misca dupa cum puneam si luam furtunasul.Si am lasat-o asa si am plecat in probe sa vad daca trage.Surpriza,trage la fel ca innainte.Are viata care o avea si innainte dar parca tot nu sunt aia 100 de caluti.eu zic ca sunt cam 80.Dc nu stiu.Deci problema ar fi electrovalva aia.Se poate verifica ceva la ea,inlocui sau se schimba?
Electrovalva aia se verifica evident. Pui 12 V pe ea si tragi aer pe canalul care este inscriptionat cu OUT parca. Cam aceeasi problema a avut-o Otomega cu Omegaul lui mot y22dth, avand insa tija de la wastegate blocata, practic voletii din compresor erau blocati; insa la el era altceva fiindca nu se actiona tija nici cu mana, ci era intepenita din interiorul compresorului. Daca stau sa ma gandesc...atunci cand unul dintre electroventile este defect, atunci iti apare CHECK ENGINE (MIL) si ai si eroare stocata in ECU. Deci pune un tester bun pe ea si da eroarea.
electrovalva se schimba, este capsulata si e mai greu cu reparatul.
Eu nu am zis ca se repara, fiindca practic este o bobina cu infasurari pe ea, ci am zis numai ca se verifica si evident ca se inlocuieste cu una noua care caista ~ 650 lei sau de la dezmembrari ~ 250 lei.
Dupa ce m-am suparat cu electrovalva asta ca nu mai tragea deloc,am plecat si eu in plimbare cu cielo varului meu si am uitat statia deschisa la masina.Am stat vreo 6 zile plecat iarcand m-am intors,nu mai aveam absolut deloc curent in baterie.Il sun pe un amic,vine imi aduce bateria lui,o pun,pornesc,am lasat-o putin,pun bateria mea si zic sa o mai las putin sa incarce apoi sa o dau afara din garaj.Dupa vreo 15 min,zic sa ma duk sa bag motorina ca si aia era p rosui.Cand am iesit la sosea si am bagat piciorul in ea,surpriza,electrovalva mea isi revenise.Tragea masina ca si cand nu se intamplase nimic.Si merge si acum.Oare sa imi fir ramasa atunci vreo eroare ceva ceva si d'aia sa nu mai mearga?Dar am impresia ca nu trage de toti caii,doar de vreo 80.
sigur acea electrovalva are probleme, dupa cum spui prob. sunt mecanice , probabil are mizerie inauntru si se blocheaza
cineva , pe aici spunea in felul urmator despre aceasta electrovalva:
a scos-o de pe masina . a incalzit-o cu un feon, parca, si a rasucit de capacul de sus in stanga sau in dreapta , vezi si tu unde merge, pana ce a iesit
a curatat-o cu wd 40 sau alt degripant si a mai intins un pic arcul care il are inauntru, iesind cica , ca noua
dupa ce o cureti e bine sa o lasi un pic sa se zvinte, adica sa se usuce si dupa aia o ansamblezi la loc
asta sigur daca vrei sa te murdaresti sau sa te chinui
bafta
O sa incerc sa o curat,si am sa fac un tutorial daca imi iese,cu tot ce trebuie despre asta.Oricum vad ca nu mi-a mai facut probleme.Dar totusi nu trage ea cum ar trebui.Ptr 100 de caluti e ff puturoasa.Astept sa se incalzeasca afara,ca e o vreme foarte nasoala.!Stima
cauta, ca e descris pe undeva,foarte amanuntit cum si ce fel a desfacut acea elec.
daca nu reusesti sa o desfaci, nu baga degripant in ea , s-ar putea scurcicuita, sau daca bagi las-o sa se usuce mai mult timp
sa;ut ! eu sunt individu' cu tija turbo blocata, dar acum nu mai e insa furtunul de la turbo tot se suge... sunt in pom si pomu' in aer, nu mai stiu ce sa.i mai fac !
s-a mai gasit vreo rezolvare? ....
vad cat de cat te pricepi sa faci experimente ,nu te mai chinui cu tot felul .... curata egr si clapeta ca nu e greu, daca nu te descurci voi reveni cu ceva poze pentru a te ajuta,curata si nu-ti vei recunoaste masina mai mult ca sigur
As curata si as faceo sa mearga brici dar degeaba ptr moment.Poate ati aflat ce am patit cu masina.Numai bine!
Ai reusit sa cureti clapeta? As incercat si eu, dar nu stiu unde e si cum se ajunge la ea.
am si eu o problema cu opelul meu 2.0.dti, y 20 dth.am avut alternatorul stricat si a stat nepornita o luna aproape.dupa ce am reparat alternatorul a aparut pb despre care vreau sa va spun. nu mai trage, iar dupa ce se incalzeste se aprinde ,masina cu cheie in bord care dispare dupa 2000rpm.am fost la service si pe diagnoza a dat eroare la valva egr. am luat valva egr dar pb tot nu a disparut, are aceleasi simptome.ce sa fie oare de vina..ms frumos
cred ca ai pb. cu circuitul de vacuum, adica ori ai scos vreun furtun cand s-a umblat la alternator, ori ai piscat sau crapat unul din acele furtunase.
cauta tot pe aici cum e cu circuitul de vacuum si ai sa te lamuresti.
si problema nu poate fi decat cu acele furtunase care duc la el. de la turbina , adica acea el. care-i deasupra alternatorului.
bafta!
Salut,
Am si eu o problema cu un Opel Astra H 1.9 CDTI 150 CP. Mi se aprinde cheita la bord si masina nu mai trage, nu trece de 2200-2300 de turatii. Am mers cu ea la un tester si mi s-a spus k este din cauza clapetei de acceleratie. Pe tester codul respectiv spune k poate fi din circuit, clapeta sau calculator. Nu mai retin bine dar codul de eroare parca era P1125. Voi ce parere aveti? Poate fi asta cauza sau sa fie EGR-ul? Mi s-a recomandat de cineva sa merg sa fac un tester cu un aparat TEK 2 dar eu st din Rm. Valcea si nu stiu daca as gasi pe aici asa ceva. Ma poate ajuta si pe mine cineva?
Salut! Este vorba de un Ople Vcetra C, 2.0 DTI, Y20DTH. De cateva zile motorul nu mai trage cum trebuie! Diminieata imi apare pe bord masina cu cheia, dupa cateva minute se stinge. De cateva zile a inceput sa mi se aprinda si in mers si motorul nu mai tragea. Astazi am avut alta problema. Cand turez motorul, se aude un zgomot dupa ce intra turbo. In loc de fluieratul normal de la turbo se aude ca si cand e o roata cu zimti, un zumzait. In seara aceasta, am avut parte de o surpriza de proportii : s-a turat motorul la 5000 si nu s-a mai oprit nici din cheie. L-am oprit in viteza, apoi am plecat si a mers cat de cat normal, dar tot cu acel zgomot cand o turam. Cine ma poate ajuta?
Multumesc!
problema de autoaprindere.Turbina pe duca,sau semeringuri injectoare duse.Partea cu trasul ori din turbina ori EGR,DEBITMETRU MURDAR/DEFECT!

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou