Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
din dorinta de a obtine un plus de putere mi-a venit ideea sa inlocuiesc pe a mea astra g z17dtl turbina cu una de pe un H z17dth. intrebarea pe care o pun e: daca exista si alte diferente mecanice intre cele 2 masini, de genul intercoolerului, ECU sau alte componente care sa nu permita functionarea corecta. daca are cineva idei asupra problemei e mai mult decat binevenit.
Skip ads

  • ovydyu90

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca vrei un plus de putere,de ce nu incerci cu o remapare? Nu e mai usor si mai ieftin?
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
@ovydyu90 unii chiar nu vor sa auda de remap, nu stiu daca este si cazul colegului, insa acestia care nu vor sa auda de remap, spun ca e mai binesa isi lase motoarele asa cum au venit ele din fabrica, tocmai pentru a nu le provoca o uzura prematura din cauza remaparii.
Colegu e foarte buna ideea ta, intreaba un mecanic bun sau pe cineva care se ocupa cu dezmembrari, iti poate da mai multe informatii. Numai bine.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Eu as face altfel: as renunta la turbina mea cu geometrie variabila care e mai eficienta dar muult mai fragila decat turbina de la z17dtl- cu geometrie fixa. Diferenta teoretica de CP as compensa-o printr-o remapare...In realitate nu cre ca e chiar simpla inlocuirea asta. TGV are o componenta in plus care comanda unghiul de deschidere al aripioarelor variabile...deci pana la urma tot la un remap se ajunge.
Skip ads

  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
La o prima privire cele 2 motoare sunt la fel...in afara de ECU,turbosuflanta,injectoare ,volanta si alte maruntisuri Smile
Vinde G-ul si i-ati un H cu motorul asta ca tot acolo ajungi daca vrei sa-l modifici pe asta.
Bine modificarile pe care le are Z17DTH-ul nu sunt doar pentru cei 20 CP in plus scopul final fiind 125 CP , DTH-ul fiind o varianta "stapanita" din soft spre deosebire de DTR.
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
masina in cauza are deja un remap, dar inca simt nevoia unui boost la capitolul cuplu, iar de vandut nu se pune problema, n-as da-o pe niciun H, daca aveti timp sa aruncati un ochi la descrierea ei o sa vedeti si de ce.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Intai alt intercooler, apoi alte injectoare, la urma alt turbo. In nici un caz cel de pe astra h.
  • blackdevil

  • Mesaje scrise: 1,817
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2006

  • Mesaj Privat
deci pana la urma esti remapat ... hmm ... si tot mai vrei.. .not fair Sad ..
Skip ads

  • danywhy

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
pika1460 a scris:masina in cauza are deja un remap


boacaaaaaaaaaaa Laughing
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
e o banuiala... puteti sa-l intrebati si pe colegul teodorescu_cos Wink)
  • teodorescu_cos

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
dadaa doar o banuiala
  • blackdevil

  • Mesaje scrise: 1,817
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sau chiar 2 banuieli dar mai mici Smile :> prietenii stiu de ce
Skip ads

  • teodorescu_cos

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
cate rautate
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am vrut sa pun la al meu Y17DT o turbosuflanta de Z17DTH , modificari de soft la ecu nu cred ca ar fi fost nevoie sa se faca , practic turbosuflanta cu geometrie variabila ar fi bagat aer in galeria de admisie intr-un timp mai scurt si la turatii mici ale motorului asta insemnand fum mai putin la plecari in forta si turatii mici , singura problema la ce am vrut eu sa fac a fost pretul mare al turbosuflantei , 680 euro , noua ce e drept , sh nu cred ca se merita deoarece nu se stie cum a fost intretinuta si cati km reali ar fi avut motorul de pe care a fost data jos .
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Eu zic ca nu e asa usor. Sa presupunem ca electrovalva, boost pressure senzor si ECU vor actiona geometria variabila in asa fel incat sa furnizeze presiunea ceruta. Problema nu e asta, ci partea mecanica. Turbinele au prostul obicei sa nu fie identice, deci trebuie facute tot felul de modificari pentru a o aseza in locul celei vechi: galeria de evacuare, diametre intrare/iesire, noi gauri pentru suruburile de prindere.
  • teodorescu_cos

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
sincer sa fiu eu nu cred ca e asa greu, tot motorul este la fel singura diferenta este doar turbina. dar totusi dc nu a facut nimeni? sau nu stim noi?
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Totul are un inceput , la o prima privire cele 2 turbine sunt la fel ca modalitate de prindere mecanica si daca se vrea se poate .
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Buuuuun.... m-am mai uitat putin la cele doua motoare si revin cu noi impresii... Prinderea se poate ace direct, mufa se pupa la fix, acum ar mai trebui cineva sa dea o turbina de z17dth pt o proba. UItati pozele, dati si voi o parere. Prima reprezinta un z17dtl - astra g, iar a doua un z17dth - astra h


  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Fara suparare, tu stii care e turbina?
Caut-o in fata motorului jos de tot.
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Daca scopul modificarii este acela de a avea cuplu si sub 2000 RPM crede-ma ca nici Z17DTH nu este prea vioi sub 2000 RPM in comparatie cu alte motoare...
Eu zic sa va limitati la o remapare.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR