Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • GeorgeF

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca injectoarele de la Astra 1.7 CDTI sunt cele mai nenorocite daca ne gandim cat de greu se pot repara sau mai bine zis cat de greu poti gasi un service de calitate care ti le poate repara.

Am ajuns la aceasta concluzie din experienta recenta pe care am avut-o cu Opelul meu.

Eu am cautat prin toata Suceava un service bun care sa imi poata repara injectoarele si tot ce am gasit au fost "mici smecherasi" care mai mult m-au incurcat.
Am sunat la diferite firme din tara pe care le-am gasit pe google si am observat ca mai toate se feresc sa repare astfel de injectoare Sad Si din cate am citit pe forum mai toata lumea are probleme cand se ajunge la reconditionarea/repararea injectoarelor de Astra 1.7 CDTI.

De aceea vreau sa recomand o firma pe care am gasit-o tocmai la Buzau, i-am trimis injectoarele prin curier, mi le-au reparat si acum motorul imi trage ca niciodata Very Happy . Sunt foarte multumit, mai ales ca nu m-a costat decat 250 RON / injector si, sincer, nu ma asteptam sa iasa asa de bine Smile.

Deci, daca doriti ceva de calitate si considerati folositor postul meu cautati mai multe detalii aici: www.endordiesel.ro
Nu vreau sa fac reclama, dar sunt asa de multumit ca vreau sa ajut si pe altii si, in acelasi timp, sa ii "rasplatesc" suplimentar pe baietii de la firma din Buzau.

Mult succes tuturor!
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@GeorgeF - dar ce anume ti-au facut mai exact la cele injectoare de a costat atata? ca daca sunt ca si cele de la 2.0 atunci au schimbat doar duzele (set kit de reparatie duze injector) si s-au asigurat ca deschid cum trebuie. Eu asa am facut la a mea si au costat doar piesele 1200RON toate cele 4 duze (cele mai bune sunt cele turcesti)...
Asteptam detalii exacte legate de reparatia ta...
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 357
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
se putea baga injectoarele si la ultrasunete evident bobinele lor alimentate de la un generator de impulsuri de joasa frecventa si la fel se curatau.
Acum fiecare se descurca cum poate.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Da, se puteau curata de tot. La common-rail se duce bobina cu ultrasunetele alea.
Skip ads

  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Alea de la 2 litri sunt mecanice si difera total fata de alea de 1,7 cdti care au bobina electronica pentru deschidere. Smile
  • GeorgeF

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:@GeorgeF - dar ce anume ti-au facut mai exact la cele injectoare de a costat atata? ca daca sunt ca si cele de la 2.0 atunci au schimbat doar duzele (set kit de reparatie duze injector) si s-au asigurat ca deschid cum trebuie. Eu asa am facut la a mea si au costat doar piesele 1200RON toate cele 4 duze (cele mai bune sunt cele turcesti)...
Asteptam detalii exacte legate de reparatia ta...


Mie nu mi-au schimbat duza. De regula in 90% din cazuri duza nu trebuie schimbata pentru ca nu se uzeaza. Daca e sa ii schibi duza te costa mai mult. Din cate stiu se pun doar duze noi originale (ca altele nu este posibil) si astea costa cam 250 RON / bucata.

Dupa cum am zis mai sus, duza nu prea se schimba si sper ca tie sa nu ti le fi schimbat aiurea - in ciuda faptului ca duzele erau inca bune. Sanse mai mari ca duza sa se strice apar pentru sistemele de injectie Delphi (din ce mi-ai zis tu la tine pare a fi Bosch si nu Delphi) si am auzit de cazuri in care datorita folosirii unor aditivi in motorina (lucru pe care nu il recomand) sau unor amestecuri de alti computibili (benzina, gaz, etc - pare comic dar sa stii ca se intampla ca nu toata lumea are grija la motorina folosita Smile ) duzele efectiv s-au "ars" Smile.

Tot am citit pe forumuri ca pentru a repara un injector poti sa ii schimbi si singur toate componentele si totul se rezolva. Adevarat, doar ca daca ii schimbi toate componentele, il faci nou si implicit pretul investitie e aproape egal cu cel al unui injector nou. Bine, lucrul acesta nu se poate face pentru injectoarele Delphi dar nu cred ca s-ar arunca cineva la o astfel de reparatie avand in vedere costurile.

Referitor la detaliile legate de reparatia care mi-a fost facuta nu stiu exact cum anume a decurs. In orice caz duzele sigur nu mi-au fost schimbate ci, din cate stiu eu, se schimba alte componente care de regula se uzeaza primele, se fac unele masuratori si reglari dupa specificatiile producatorului astfel incat totul sa se calibreze corect. Din cate am observat s-au facut masuratori destul de exacte cu micrometrul, s-a verificat la microscop gradul de uzura al componentelor pentru a determina daca trebuie schimbate sau nu. Din ce mi-au explicat baietii de la service, poti sa te uiti la o piesa si sa ti se para ok dar cand te uit la microscop se vede foarte clar uzura si cica conteaza foarte mult avand in vedere ca vorbim despre niste componente foarte fine, unde fiecare micron conteaza.


In plus, vreau sa ma leg si de solutiile kit de curatare si reparare injectoare in regim DIY (ca tot ati adus voi vorba aici).
Va spun sigur ca nu merg. Poate va ofera o senzatie ca merge mai bine sau chiar ca s-a rezolvat doar ca mai mult de o luna - doua nu tine (poate ca chiar mult si o luna Smile ).

Daca vorbim de kituri care iti schimba toate componentele unui injector, atunci DA, poti sa zici ca l-ai reparat dar doar pentru sistemele de injectie Bosch. In plus aceste kituri de componente (daca exista, eu nu stiu) ar trebui sa contina piese originale care sigur costa o gramada, in total poate mai mult decat un injector nou. Sau daca sa zice, ca aceste kituri nu contin toate componentele ci doar cele care se uzeaza de regula mai repede, de unde stii tu, ca un simplu posesor auto care componenta este uzata si trebuie schimbata. Da, le poti schimba pe toate si o sa iti mearga dar facand lucrul acesta poti inlocui piese in stare perfecta, deci arunci banii in plus.


Referitor la sistemele de injectie common-rail Delphi, va pot spune sigur ca nu se pot repara folosind kituri si nici alte metode de reparatii. De asemenea lucrul care este cel mai grav e ca numai service-urile certificate Delphi Diesel Point pot face astfel de reparatii.

Care este secretul? Injectorul common-rail Delphi are un sistem codat de interfata/interactiune cu motorul. Adica atunci cand se monteaza pe motor trebuie sa se introduca in calculatorul masinii un cod specific generat pentru acesta astfel incat motorul sa stie care sunt parametrii de functionare ai injectorului. Va dati seama ca acest cod trebuie generat pentru fiecare injector in parte de un aparat special, care, cred ca ati ghicit, numai service-urile certificate Delphi Diesel Point il poate avea.

Deci, puteti gasi o gramada de service-uri care va pot repara injectoarele Delphi la perfectie doar ca nu pot genera codul si atunci cand il montezi pe masina poti avea diferite surprize. De regula multi reparatori neautorizati reusesc sa faca injectorul sa mearga pe masina doar ca nu o sa tina mai mult de o luna - doua. De ce? Pentru ca acest cod contine care este generat pentru fiecare injector contine date despre modul de functionare a injectorului. Eu presupun ca acest cod contine informatii despre debitele optime la diferite turatii ca altfel nu imi explic de ce injectoarele reparate fara cod se strica asa de repede cu toate ca se folosesc aceleasi componente si acelasi tip de reparatie.

Unde vreau sa ajung? Si sunt sigur ca toata lumea va ajunge la aceeasi concluzie mai devreme sau mai tarziu: Nu iti poti repara injectoarele common-rail Delphi decat la un service certificat Delphi Diesel Point si va pot spune din start ca pretul este de 495 RON/ injector (il gasiti pe site-ul Delphi si e oferta pentru August). Tot ce se gaseste pe net mai ieftin, chiar mult mai ieftin, se incadreaza in prima categorie: la inceput iti merge (una - doua luni) si imediat ai iarasi aceleasi probleme.

Asta este situatia, dati vina pe Delphi, ei sunt cei in spatele acestui sistem. Dar pana la urma odata ce ne cumparam o masina diesel ne asumam si riscul unei reparatii de injectoare pentru ca pana la urma tot se strica (normal peste 200.000 KM) sau sa zicem ca in Romania, pentru ca nu este motorina de calitate se strica la 100.000 - 150.000 KM dar cert este ca pana la urma se strica. Asa ca, sfatul meu este ca mai bine dati banii pe ceva de calitate, garantat odata la 150.000 - 200.000 km decat sa pierdeti timp si bani cu solutii ieftine care nu va ajuta cu nimic si pana la urma tot la o reparatie profesionala ajungeti.

Daca aveti intrebari, va stau la dispozitie. Chiar vreau sa ajut pentru ca am ramas surprins de cate ineptii se scriu pe toate forumurile.
Incet, incet, ma trasform intr-un specialist ...
  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Injectia de tip delphi este foarte proasta din cauza materialelor folosite, (am inteles ca injectoare si pompe de inalte se fabrica si in Romania pe undeva pe la Iasi)Din cauza motorinei naspa pompa de inalte face 'span' care infunda orificile micronice de pulverizare ale injectorului,vezi injectia delphi de pe renault si logan dci care la 50000 pica pe capete Exclamation Dupa schimbarea unui injector acesta trebuie 'scris' in ecu altfel nu o sa mearga in parametri normali,cu toate ca masina porneste. Un injector blocat sau defect se detecteaza usor si cu testul pe retur( 4 furtunase care se introduc in capatul la 4 seringi medicale gradate si se porneste motorul,cantitatea colectata in seringi trebuie sa fie egala la injectoare bune la inj. defect cantitatea de motorina va fi mai mare in acea seringa)
  • GeorgeF

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu exact care sistem de injectie este mai bun: Bosch sau Delphi. Din ce am mai citit pe net Mercedes si Volkswagen au de gand sa treaca pe acest sistem de injectie pentru unele modele, daca nu au trecut deja. Din cate am inteles eu cei de la Delphi au inceput sa mareasca presiunea maxima de operare de la 2.000 de bari la 2.400 de bari. De ce? Pentru a realiza o ardere mai completa, deci mai putina poluare, lucru care are logica in contextul actual de automobile cat mai "eco".

Referitor la injectia delphi folosita pe Logan si Renault, mitul acesta ca este proasta a pornit, din cate stiu eu, de la un lot destul de mare de pompe de injectie de proasta calitate care s-au degradat destul de repede si au produs span (pilitura). Ei bine, acesta pilitura a ajuns la injectoare, lucru fatal. Ce este mai grav este ca multi au continuat sa repare injectoarele la service-uri neavizate de acest lucru si intr-un final, se ajungea nici dupa cateva luni de la schimbare sau repararea injectorului la aceleasi probleme. Mai mult pe piata circula fel de fel de filtre de motorina pe care scrie Logan sau Renault care nu au nici o legatura cu cele originale. Normal, filtrele de motorina pentru Delphi au o granulatie mult mai fina decat cele pentru Bosch si de aceea se recomanda (se recomanda e putin spun - e obligatoriu) sa se foloseasca filtre Delphi originale.

In concluzie, o mare parte din vina o avem si noi ca nu ingrijim cum trebuie masinile. Ne gandim intotdeauna la ce este mai ieftin sau convenbil dpdv fianciar. Iar pe de alta parte sunt o gramada de service-uri auto care iti promit multe dar fac foarte putine. De aceea e bine ca fiecare sa se orienteze catre un service de calitate, cu cat mai multe certificari (pentru ca in ultimul timp tendinta este ca sistemele de injectie sa evolueaza catre mai multa electronica decat mecanica) si cu aparatura moderna. Eu am gasit asa ceva si sunt foarte multumit.

Succes!
Skip ads

  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Mai nou circula pe net filtre magnetice ptr. logan Shocked
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Pentru un topic care nu se vrea reclama, domnul GeorgeF stie cam multe Smile
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@GeorgeF
care a fost motivul deteriorarii injectorilor,
ce ti-au zis cei de le-au reparat? ce motorina ai folosit? ai folosit aditivi?
1.7cdti de cati cp?
din cate stiu eu cei de pe 1.7 sunt bosch si nu au nici o duza care sa se schimbe
faza cu marirea presiuni la injectori de la 1800-2000 cat e in prezent la 2400bari deja a realizat-o bosch pentru mercedes ultimele modele folosec deja aceste pompe care ridica presiunea in rampa comuna la asemenea valoare
  • GeorgeF

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@lucio85

Masina o am de un an si am in bord in jur de 250.000 km.
Motorina am folosit in principal OMV Sprint Diesel si nu am folosit aditivi.
Cei care au reparat injectoarele nu mi-au zis motivul deteriorarii. Stiau ca s-a mai umblat pe la ele pentru ca le-am spus la telefon problemele pe care le-am avut cu cei care au incercat sa mi le repare inainte.

In orice caz, la 250.000 km, te astepti sa iti pice injectoarele - e ceva normal.

Da, asa stiu si eu, injectoarele de 1.7 sunt Bosch. Iar duza se schimba doar daca se uzeaza ceea ce se intampla in foarte putine cazuri (din cate am inteles eu). Iar duzele mele nu au fost schimbate pentru ca nu erau uzate - asa mi-au zis.
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Pentru echidistanta:

http://www.reparatii-inject....ro/injcrail.html
http://www.totaldiesel.ro/c...ectoaredelphi.php
http://www.service-diesel.ro/
http://www.carlexdiesel.ro/servicii.html
http://www.rune.ro/prod07diesel.html
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@GeorgeF
poi atunci lasa-ma sa nu fiu de acord cu ce ai spus cand ai deschis aceasta discutie,, injectoarele de astra sunt cele mai nenorocite,,
cel putin eu cred ca e mai mult decat normal sa pice la 250000 tinand cont ca esti in romania si calitatea combustibilului lasa de dorit
iar in legatura cu duzele nu sunt 100%convins ca au din ce stiu eu nu au duze care sa se poate inlocui
  • GeorgeF

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@lucio85

Am zis ca sunt cele mai nenorocite cand vine vorba de reparatie.
Crede-ma, daca ai stii cat am alergat si cate telefoane am dat pana am reusit sa le repar....

Referitor la duze, eu ma gandesc ca sunt ca la orice alt injector si se pot inlocui. Nu stiu exact, poate intradevar nu se gasesc duze pentru schimb.
Ma mai documentez si mai vorbim...
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
din cate stiu eu exista 3 centre bosch diesel service mari la nivel de tara unul in cluj unul la timisoara si altul la bucuresti care repara aceste injectoare
in privinta reparatiei stiam si eu ca e mai dificil decat la vechile injectoare diesel
cele cu tehnologie common-rail sunt mai pretentioase si la combustibil datorita presiunii si temperaturii foarte ridicate la care lucreaza
de acolo si problemele mai mari cu ele
  • GeorgeF

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
La inceput nu prea stiam mai nimic de injectoare, dar stii cum este: cand te lovesti de o problema incepi sa devii un "mic expert" pana o rezolvi.
Eu am cautat pe google si intr-un final la service-ul din Buzau m-am oprit ca mi-a convenit si pretul si faptul ca le pot trimite prin curier.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@GeorgeF
aici asa este ai dreptate si in cazul meu pana acum unele lucruri le0-am invatat ca asa am vrut eu sa stiu cat mai multe iar altele pt ca atunci cand merg cu masina la un service sa stiu ce sa le cer si fara sa imi schimbe piese aiurea
si e si vb aceea toata viata ai cate ceva de invatat cu cat sii tai multe cu atat mai bine
sa ai o zi placuta
  • norocel76

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2009

  • Mesaj Privat
De doua saptamani caut pe net firme de reparatii injectoare 1,7 cdti si salvarea mea a venit tocmai de la Suceava iar firma era la doi pasi de mine,MERSI MULT GeorgeF pentru adresa si recomandare.am sa dau o fuga pana la Buyau ca stau cu Opelasu pe dreapta.
  • e_alin

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am si eu probleme cu 2 injectoarele tot la cdti si nu stiu ce sa fac. sa cumpar unele second sau sa merg pe undeva sa incerce sa le repare. ( norocel76) anuntane si pe noi ce ai facut cu injectoarele daca au mai putut fi reparate.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR