Parola noua?


am un opel astra 1.7 dti 55 kw din anul 2000.nu porneste nici la automat nici inpinsa nici trasa,am schimbat calculatoru de pe pompa de injectie lam pus nou.dar tot nu porneste.am incercat sal pun pe direct dar nusi trage motorina.la injectoare nici semn sa fie ceva motorina.mentionez k nu are pompe in rezervor,iam facut tester si numi da nici o eroare.va rog ajutatima orice parere conteeaza
mason vip a scris: am un opel astra 1.7 dti 55 kw din anul 2000.nu porneste nici la automat nici inpinsa nici trasa,am schimbat calculatoru de pe pompa de injectie lam pus nou.dar tot nu porneste.am incercat sal pun pe direct dar nusi trage motorina.la injectoare nici semn sa fie ceva motorina.mentionez k nu are pompe in rezervor,iam facut tester si numi da nici o eroare.va rog ajutatima orice parere conteeaza
Very Happy Very Happy vezi sa nu fie distributia
De obicei cand nu da nici o eroare este o problema mecanica.

Totusi, pentru a stoca o eroare trebuie sa dai la automat mai mult timp (10-15 secunde).

Pentru eventuala reparatie cauta-l pe cristi_bv, sigur te poate ajuta sa prinda din nou viata masinuta ta.
problema este de la valva spill.
este o elctrovalva mare ce vina montata in partea de sus a pompei de injectie.
are cam 10 cm lungime.
costa 250 euro sh,
Am vazut o singura valva spill crapata pe Y17DT pana acum. Restul doar calculatoare.
eu schimb cam la 2-3 saptamani
cu 500 de euro pe luna platesti rata la BMW X6. Las-o mai moale.
scuze de off
dorin-b a scris: cu 500 de euro pe luna platesti rata la BMW X6. Las-o mai moale.
scuze de off

nu la masina mea schimb la 2-3 saptamani electrovalva.
s-a inteles gresit.
nu spun mai mult ca nu am voie...
salut am un opel astra g 1.7 dti din 2002 si nu mai porneste precizez k am schimbat electrovalva de pe pompa de injectie si a mers o zi apoi nu a mai pornit nici cum ... cureaua de distributie nu e sarita pentru k a fost verificata la injectoare ii vine motorina ma poate ajuta cineva
Salut
Am si eu un Opel Astra G 1,7 DTI din 2001 si nu mai vrea sa porneasca deloc. Zilele trecute, dintro data, n-a vrut sa porneasca decat foarte greu, din mai multe incercari. Am plecat cu ea in oras, iar cand am vrut sa ma intorc nu a mai vrut sa porneasca. Dadeam la cheie si absolut nimic. Am incercat si cu curent de la alta baterie si nimic. M-am dus a doua zi s-o iau si a pornit tot foarte greu, ajutata cu sprituri din acceleratie. Am ajuns acasa si dupa oprire am vrut sa vad daca mai porneste. Moarta. Nu se aude nimic, nu-mi invarte electromotorul. Am facut testul pseudoagrafa si nu are niciun cod de eroare. M-am uitat si la baterie, care are 1 an si ochiul este verde, deci nu cred ca e de la baterie. Am verificat si mufele de la ECU si sunt in regula, fara motorina.
Acum un an jumate am schimbat calculatorul de la pompa de injectie (vestitele lipituri reci).
Acum cinci luni am schimbat puntea de diode si releul de incarcare de la alternator (atunci simtomele erau: aprins martorul de baterie din bord, ramas fara servodirectie, inceput sa se aprinda becurile in bord, turometrul arata aiurea sau nu mergea deloc, nu mai pornea).
Voi ce credeti, acum ce mai are, dupa simtome? Probabil sa fie de la electromotor?Sad
daca nu invarte deloc deloc e clar electromotorul ... carbunii uzati
scuze ca intervin dar ai schimbat calculatorul de la pompa de injectie sau l-ai reparat?
eu am un opel astra din 2001 si am refacut lipiturile reci la un electronist si au mers doar 2 luni.am mers la un meserias care se ocupa cu asa ceva si acum merge mai bine
incearca sa pui un calculator de pe alta masina sa vezi daca merge. bafta
am reparat calculatorul de la pompa de injectie si l-am probat pe alta masina am mers 50 km cu el pe masina maine merg cu pompa si injectoarele la verificat si am sa va anuntz ce am rezolvat
Ce erori ai? stocate?
Am rezolvat problema cu pornirea. Întradevăr cărbunii electromotorului erau praf și la figurat și la propriu. Am ieșit relativ ieftin cu 46 lei setul de cărbuni și cu 50 lei manopera. Cine zicea că se schimbă ușor, ori nu a văzut niciodată cum se demontează și mai ales se montează un electromotor la Astra 1,7 DTI, ori a mințit. Este așa de ascuns în spatele motorului și spațiu foarte mic de acces acolo, încât iți trebuie o răbdare de fier să-ți reușească operația. Și neapărat un garaj cu canal.
În concluzie la primele semne de rateuri la pornire, schimbați cărbunii de la electromotor, care sunt niște consumabile și-n timp trebuie schimbați.
Am atașat și o poză cu platourile de cărbuni. Scuzați calitatea pozei, a fost făcută cu telefonul.

Eu am schimbat si mi s-a parut usor. Initial mi-am facut o mie de draci pentru ca nu puteam baga electromotorul la loc printre furtune. Apoi a inceput o ploaie torentiala si in 15 minute era fixat electromotorul la locul lui + baterie + pornit (Morala: Lucrez mai bine in conditii grele Laughing ).

Toata operatia am facut-o in fata blocului, fara canal Smile

Cam asa aratau si la mine carbunii vechi cu mentiunea ca 3 erau putin mai lungi, unul era uzat tare.
Pai cum ai reusit fara canal? Nu ai desfacut si scutul? Oricum felicitari. Ma bagam si eu sa-l schimb dar stiam ca-mi trebuie neaparat canal.
Cu cheile potrivite se desface si pe sus. Eu am ridicat masina pe cric si m-am bagat sub ea.
Cand m-a lasat am schimbat cu un platou de dacie papuc 1,9 diesel! Nu gaseam original si nici nu aveam timp sa stau cu masina in service 2 zile! Potrivirea e de 90%, a mai fot polizat la colturi si marite gaurile din platou pentru fixare! Bafta!
am un opel astra g, Y17DT 55 kw din anul 2003.dimineata sa oprit in mers(s-au aprins toti martorii in bord) sa fie calculatoru de pe pompa de injectie?

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou