Parola noua?


Am opel vectra b, motor x16xel, fabr.1997.am probleme cu incalzirea in habitaclu.Cand deschid caldura vine aer fierbinte,cum ar trebui cred,dar in jumatate de minut aerul cald se pierde pana la aer aproape rece.Care sa fie cauza?Astept raspunsuri.
Incearca sa cureti radiatorul de caldura din bord. La mine tot asa era si acum merge trasnet.
donatelo a scris: Am opel vectra b, motor x16xel, fabr.1997.am probleme cu incalzirea in habitaclu.Cand deschid caldura vine aer fierbinte,cum ar trebui cred,dar in jumatate de minut aerul cald se pierde pana la aer aproape rece.Care sa fie cauza?Astept raspunsuri.

Si la mine face la fel. Ai cumva clima pe ea?
da, am a.c. normal. Cum se poate curata radiatorul de incalzire? Se demonteza greu?Exista vreun tutorial?
La un prieten cu vectra A, s-au blocat ceva clapete si radiatorul era infundat si avea aceleasi simptome(cald la inceput...apoi aer dezmortit) Am muncit o zi de dimineata pana seara (era iarna si friiiiiig) si pana la urma am schimbat radiatorul de incalzire complet. Avea depuneri pe el si nu mai circula apa. Noroc cu dezmembrarile. AI ceva de lucru la desfacut plasticul din bord, daca rabdarea si pasiunea te tine in priza se poate fara tutoriale. Grabeste-te pana vine frigul, sa nu patesti ca mine.

Si daca umbli, refa concentratia de antigel la valoarea de iarna, cauta ceva coliere sa ai la tine ca s-ar putea sa nu le mai poti monta pe cele vechi originale daca nu ai cleste de coliere special, nu uita sa ai la indemana niste silicon pentru etansari la temperatura, si prima data goleste instalatia de antigel, daca nu ai suruburi de golire...de la cotul din partea de jos a radiatorului central.
Rabdare multa si sanatate.

P.S. Vezi sa nu ai scos termostatul...ca in veci nu vei avea caldura.
multumesc tuturor de sfaturi. unde este termostatul la x16 xel?
Cand ai deschisa capota, in stanga chiar deasupra este un furtun de 1" care intra in corpul motorului si vine din radiator parca. Corpul acela despre care spun, e prins in 3 suruburi stelate parca. Dupa ce desfaci cele 3 suruburi, gasesti termostatul.

Dar intrebarea mea este...temperatura la apa ajunge la 90 grade? Sau se ridica acul de la termometrul din bord peste linia albastra? Daca se ridica inseamna ca termostatul e ok, functioneaza si nu trebuie sa umbli la el. Cand mergi constant la drum intins temperatura trebuie sa fie putin sub 90 grade. In oras urca si la 100 grade, dar trebuie sa cupleze ventilatorul.
Deci daca functioneaza termostatul lasa-l acolo ca si asa e destul de scump (120-150 lei parca nou).
la drum intins temperatura este la cca 85-87 grade , iar in alte situatii nu a trecut niciodata de 92-93 grade
am si eu o problema pe care nu am sesizat-o pana nu am schimbat filtrul de polen ,probabil ca debitul de aer e mai bun , sus la parbriz ce e ciudat in partea soferului aerul cald e mai rece decat in partea pasagerului din dreapta poate sa ma lamureasca cineva de ce , ma gandesca ca daca ar fi caloriferul ar fi la fel de rece in ambele parti dar aici se pare ca ar fi dispersia devina , la fel s la diuze in stanga la sofer e caliu iar in dreata la pasager e fierbinte ( model x16 xel ) an 96
Tot din radiator cred ca e problema. Se poate sa nu circule apa in toate celulele din interior si de aceea curentul de aer sa aiba diferente de temperatura. Poate sa nu se inchida bine si vreo clapeta. Se comporta in acelasi mod si la parbriz si la picioare si la orientarea aerului spre habitaclu (pozitiile din reglajul de bord)?
Aceasi problema o am si eu dar dupa ce am mers o perioada numai cu antigel,vad ca a cam inceput sa se mai incalzeasca.
Ideea este cum desfacem bordul?Sa ne uitam la calorifer.
Mai este ceva turul este fierbinte,nu poti tine mana pe el......returul are o temperatura mult mai scazuta. Este sigur radiatorul? Toti mecanici asta zic dar in buc pretul manoperei este un pic cam piperat adica in jur de 700-800 lei numai manopera.Stiti voi mai ieftin?
pt andrei gmf ,nu acolo e singura problema in rest baga aer cald bine peste tot si diuze laterale si centrale si jos la picioare de aceea sunt dus in deruta singurul loc unde nu baga decat dezamortit e la parbriz partea soferului
"moga53" - vorbesti in lei noi....sau vechi? 8 mil manopera sau 800 mii? La tine e radiarorul sigur. Nu e mare lucru de desfacut bordul numai ca iti trebe timp, chef, rabdare si un prieten care sa tina de urat si sa mai ajute. Vei vedea ca trebuie. Ai si un link pentru ajutor. Foloseste functia cautare si ai sa ai multe raspunsuri la diverse intrebari.
SI te rog, pentru binele tau citeste REGULAMENTUL. E simplu.

http://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20

"lucica" - dai sa mearga asa. daca numa aia e problema nu e foarte grav. E o clapeta care nu inchide cum trebuie. Sunt discutii pe tema asta in clubopel. Nu mai am masina sa fac poze pentru detalii. Search...si vei gasi.

Numai bine.
am rezolvat problema! masina nu are nimic,de vina este pseudomecanicul care mi-a schimbat robinetul si mi-a inversat cele doua intrari,astfel ca atunci cand butonul era pe inchis circula apa prin calorifer insa clapeta aerului cald ,dinspre calorifer,inchisa bineinteles.cand butonul era pe incalzire,de fapt se inchidea circuitul prin calorifer,se deschidea circuitul aerului cald dar se racea pentru ca nu mai circula apa prin calorifer. mecanicii lui peste.urmeaza sa remediez greseala.
am remediat greseala . acum am caldura jos palaria.
Am rezolvat problema,am demontat radiatorul si l-am curatat cu sare de lamaie cum se discuta intr-o discutie anterioara.
Concluzia: -am caldura de nu pot sa o tin mai tare de trp.2 si la drum lung uneori trebuie sa dau la jumatete intre rece-cald.
-super multumit imi pare rau ca nu am spalat tot sistemul de racire dar poate voi reusi intr-o zi sa vad rezultatele.
imi pare rau ca nu am descoperit parerile astea anul trecut ca am trecut prin iarna GREU dar acum stau linistit.

Cine vrea sa incerce sarea de lamaie sa aiba incredere ca va avea rezultate bune

Multumesc pentru sfaturi..
Cred ca si eu am aceeasi problema cu caloriferul... Am cumparat 2 sticlute de solutie pt curatat radiatoare si sper sa mearga fara sa mai dau radiatorul jos. Insa, pentru ca indicatorul la apa imi arata la drum intins pe timp de iarna temperatura sub 80 de grade, cred ca trebuie schimbat si termostatul.
si la mn baga caldura in suturi...prima data cand pornesc baga cald...dupa 2 minute baga rece, dupa alte 2 min iar baga cald...(x20dtl, clima)
fofolino a scris: si la mn baga caldura in suturi...prima data cand pornesc baga cald...dupa 2 minute baga rece, dupa alte 2 min iar baga cald...(x20dtl, clima)

Si eu avand tot clima si aceleasi simptome ca la tine banuiesc ca este ceva de la vacuum, probabil pompa sau furtunasul neetans... Inca nu am gasit cauza...
asta seara...nu mai vru deloc Sad nu mai baga deloc aer cald....cateva sfaturi...ms

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou