Parola noua?


Doresc sa achizitionez o Astra H 1.4 benzina 66 kW, 90 cp second si as vrea sa aflu la ce intervale se fac reviziile, ce se inlocuieste si ce se verifica la fiecare revizie, caracteristici uleiuri, antigel, lichid de frana, bujii.
intervalul de revizie este de 1 an sau 15k km.
la revizia de 15 mii sau 1 an si la cea 30 mii sau 2 ani se schimba : filtru aer, polen , ulei + 4 l ulei.
la cea de 45k km sau 3 ani in plus fata de primele poti sa schimbi antigelul , lichidul de frana si bujiile.
placutele de frana au legatura mai mult cu stilul de condus , deci nu au un interval standard de inlocuire.
daca circuli doar in oras poti sa o faci si 12k ca nu este nici o problema.
dupa intervalul de 45 reviziile se repeta incepand cu prima.
Multumesc pentru informatii!
Legat de lichidele care trebuiesc schimbate, ce caracteristici au? Ma refer la uleiuri, lichid de frana, antigel. M-ar mai interesa si ce tip de freon se utilizeaza.
"Freon" tip R134a , cantitate necesara 475 grame an 2004-2005 si 450 grame an > 2006.Iar ca pret se ia cam 20 RON pe 100 gr.
Lichid de frana tip DOT4 cantitate 0.5 litri.
Antigel (amestec) 5.6 litri (rosu)
Ulei cu tot cu filtru 3.5 L 0w40 sau 5w30 (Mobil,Castrol).
Schimba doar ce este necesar.
La o masina SH ar trebui sa'i schimbi toate consumabilele: ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, ca urgenta nr.1. Mai apoi verifici si schimbi antigel, lichid de frina, lichid servodirectie daca este nevoie, corelat si cu cartea de service a masinii.
Ideea este sa aduci pe "zero" masina in asa fel incit sa te poti tine de planul de service anual.
Filtrul de benzina nu-l schimbati ?!
iso a scris: La o masina SH ar trebui sa'i schimbi toate consumabilele: ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, ca urgenta nr.1. Mai apoi verifici si schimbi antigel, lichid de frina, lichid servodirectie daca este nevoie, corelat si cu cartea de service a masinii.
Ideea este sa aduci pe "zero" masina in asa fel incit sa te poti tine de planul de service anual.

In cazul in care o sa o achizitionez, exact asta vreau sa fac. Pe langa toate filtrele, vreau sa schimb si toate uleiurile, antigelul si eventual si lichidul de frana. Ma batea gandul sa schimb cureaua si bujiile. De aceea am intrebat si de caracteristicile uleiurilor si lichidelor, exact cum le recomanda constructorul in carnetul de intretinere. Mai mult ca sigur nu voi merge la o reprezentanta, vreau sa le cumpar eu si sa merg la un alt service unde am cunostinte si pot sa ma bag si eu la masina.
Daca vrei sa schimbi si cureaua de accesorii ar mai fi 30-40Ron in plus iar bujiile 60-80Ron, nu strica sa le schimbi mai ales daca masina se apropie de 60.oooKm si proprietarul a uitat sa le schimbe. Distribuita este pe lant asa ca ... Pentru celelalte consumabile ar fi bine sa cauti cartea de reparatii si sa vezi cum pot fi schimbate, chiar si cea de astra g in limba romana te poate ajuta, asemanarea merge pina la detaliu.
Filtru de benzina pentru Astra H cu Z14XEP nu exista, desi ma gindesc ca nu i'ar strica daca as' adapta unul de astra G.
Masina are, cel putin declarativ, ca nu am mers la tester, 78.000 km. Si la o masina sh eu sunt de parere ca ar trebui schimbat absolut tot ce inseamna consumabil.
Am auzit ca nu are filtru extern, este in ansamblul pompa benzina.
Pompa este proiectata sa bage o anumita presiune (mai exact, regulatorul de presiune, ca sigur are asa ceva) si daca pui un filtru extern ai sanse mari ca presiunea in rampa injectoarelor sa nu mai aiba valoarea prescrisa si o sa te trezesti ca "iti da in nas" sau ca se plafoneaza pe la 2800-3000 de ture si nu mai trage de nici un fel.
C16NZ a scris: Filtrul de benzina nu-l schimbati ?!


Nu are filtru de benzina , e inglobat in pompa de benzina .
julian_nica a scris:
C16NZ a scris: Filtrul de benzina nu-l schimbati ?!


Nu are filtru de benzina , e inglobat in pompa de benzina .


Destul de nasol avand in vedere calitatea combustibilului din Romania.
crisTi79Presiunea in rampa injectoarelor n'o sa scada daca se adauga un filtru suplimentar, poate debitul daca filtrul incepe sa se infunde cu gome si alte mizerii din benzina desi acesta(debitul) nu este important avind in vedere cantitatile infime injectate in cilindri. Probleme vor aparea abia atunci cind vor incepe sa se infunde simultan ambele filtre si in special cel de pe pompa. Inca ma mai gindesc unde as putea sa montez filtrul suplimentar dar mai ales nu am gasit un filtru cu mufe mos-baba care sa se preteze scopului fara sa modific instalatia de alimentare.
Filtrul din rezervor e o sita rara, doar unele pompe aftermarket vin cu o sita ceva mai deasa http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=36197
Se poate pune un filtru clasic DAR sa nu fie o improvizatie mioritica. Injectoarele nu au treaba, sunt destule care au peste 200,000km si nu tusesc. In injector este o sita fina, aia se schimba daca e cazul si atat.
Fiind o masina second pe langa schimb consumabile desfaci capac culbutori si vezi cat de mizerabil este motorul, solutiile sunt pe forum. A doua treaba cureti throttle, admisie, egr, detalii la Agila si Corsa.
De distributie uita complet, poate dupa 150,000km daca tacane iti bagi nasul pe acolo.

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou