Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Prima proba e sa scoti mufa debitmetru si vezi acum daca trage mai bine si se tureaza, pe urma mai vedem.
Skip ads

  • adinag

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
masina mea e din 2002. are 135000 km. alte probleme in afara de prezenta nu au aparut.
ai sa incepem. la un drum mai lung s-a aprins martorul masina cu cheie(70-80 la ora, a 4-a). am ajuns unde trebuia, am oprit motorul, am plecat iar si nu s-a mai aprins nimic in mers(martorul respectiv s-a stins cand am pornit motorul). zic sa merg la electrician sa vad care e buba. cand o pune pe tester nimic. nici o eroare stocata, nici martor sa ramana aprins la punerea contactului. trece timp, iar drum in afara localitatii, cam aceleasi conditii, iar se aprinde martorul cu pricina. zic iar sa ajung la tester. azi iar nu mai ramanea aprins martorul la punerea contactului.
va rog, pareri ....ca nu stiu ce sa mai cred.

si alta situatie: cand pun contactul raman aprinse uleiul, bateria si EPS. la primele e normal dar la EPS? si la tester cica nu e nici o problema cu servodirectia.
  • adinag

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
mai nou acul la turometru oscileaza la relanti si motorul parca e de tractor. nu se aude mergand rotund. un mecanic a zis ca e senzorul de la turometru sau rpm. in bord nu s-a aprins nimic. motorul porneste bine din prima si usor(o usoara zgaltaiala la pornit).
  • valiczc

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2011

  • Mesaj Privat
da cam asa este si la mine...dar ma gandeam ca poate primeste motorul pe undeva aer fals... pe saptamana viitoare am de gand sa schimb cureaua si am observat ca la mine este ulei pe la semering...poate are vre-o legatura...
Skip ads

  • adinag

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
poate sa-mi spuna cineva unde sunt situate egr si throttle body(clapeta de acceleratie). niste poze ar fi si mai bune. motorul e dtl.
  • adinag

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
deci pt y 17 dtl chiar nu stie nimeni?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
CAUTARE !
EGR https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
throttle nu are, doar Z17DTL si al tau este Y17DT sau maxim Y17DIT care e facut doar in 2000 ca an.
Senzor de turometru are idiotul de mecanic in creier parietal stanga. Poate fi senzor crankshaft (vibrochen) ca e boala la ele dar sa fie pe felie, deocamdata e cu pluta pe gheata.
  • Victor George

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2002 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Am o Corsa 1.7 Di.As Vrea sa schimb turbo de pe ea. Imi poate spune cineva un turbo TD025M-06T similar cu prinderile astea dar de motor mai mare?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E mai simpla si mai ieftina o remapare. Daca ai deja motorina in ECU de ceva timp mai bine cauti un ECU de Y17DTH deja remapat si resetat, programat si drum bun.
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am un corsa C 1.7 DI din 2001
Imi ramane martorul de la ulei cam 2-3 secunde dupa pornire,dar dupa ce opresc motorul si il repornesc dispare instant,din cate am citit din alt topic la unele modele din anumiti ani asa e normal...doar ca tipul nu a mai precizat ani si modelele,ce am mai citit prin alte parti e ca ar putea fi si din cauza sezonului rece sau ce am mai vazut pe alte forumuri (mi se pare cam imposibil) ca baia de ulei sa nu fie pusa dreapta, cred ca si de te straduesti nu reusesti sa nu o pui dreapta,ce e drept ca la ultimul schimb de ulei am schimbat si baia ca era fisurata iar si acum imi scapa ulei printr-un loc dar exrtrem de putin,sau uleiul? am 10w40 ravenol si am cam 6,5k km cu el (a consumat cam 400ml de ulei),cum se poate verifica daca e destul de vascos?
Citez @mariano "presurizare realizata prin pompa si etanseitatea sistemului, data de catre segmenti. Daca presiunea scapa pe langa segmenti , aceasta scapa spre baia de ulei deteliorand garnitura baii de ulei - cauzand scurgeri sau arunca gaze, mult prea mult in rampa culbutorilor" am desfacut capacul pe unde se compecteaza cu ulei exact dupa ce am oprit motorul (era cald dar nu la temp optima,situ ca nu am procedat tocmai bine) si erau ceva vapori sau gaze dar se vedea foarte putin.Cat despre pornit,la -4 cat au fost anul asta motorul pornea la sfert de cheie.
Nedumeririle mele sunt:
1.Cum se verifica vascozitatea uleiului din motor?
2.Cum se verifica compresia pistoanelor?
3.Cam cat coasta o segmentare de motor?
4.Care sunt consecintele ca umblu asa cu ea?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,468
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
1. Nu se verifica.
2. Pistoanele nu au compresie. Compresia este caracteristica camerelor de ardere.
3. Segmentarea presupune mai multe operatii, printre care si planeitatea chiulasei...
4. Vei afla in timp.
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Azi dupa ce a ajuns motorul la temp optima de functionare am luat capacul pe unde se complecteaza uleiul (cu motorul pornit),nu a iesit deloc gaze,cum se poate verifica pompa de ulei?
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Colegu daca la prima pornire becul ramane aprins doar 2-3 secunde poti fi linistit...aceste motoare au pompa de ulei amplasata destul de neinspirat,adica ceva ma sus in distributie,si se goleste daca sta motorul nepornit ceva timp.Este adevarat ca vascozitatea uleilui influenteaza mult mai ales iarna,timpul cat ii trebuie pompei sa faca presiunea optima,dar la motoarele astea este o scapare a proiectantului..si nu incerca sa o remediezi tu ca nu ai cum.
Ca o completare la aceste motoare becul de ulei se stinge de la 2-3 sec ca la tine pana la 20-30 sec si de atunci incep problemele,se uzeaza axele cu came si se farama turbinele.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Fericitii posesori de y 17dt vor constata pe frigurile astea ca beculetul de la ulei se stinge din ce in ce mai greu dimineata in cazul in care agregatul porneste .....ulei prea vascos daca-i 10w-40 suntei calau' lui ,ceva 0w-30 sau 40 ar mai ameliora situatia.
Clima tarii noastre este extrem de dura cu motoarele vara 40 gr iarna -25 gr si un motor extrem de pretentios la vascozitatea uleiului ,asa ca ochii pe bec
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR