Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ?opel

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Am discutat cu mai multa lume, dar nimeni nu stie concret ,pe unde si de unde motorina in mufa din fata la ECU Y17DT
Daca sa mai discutat subiectu imi cer scuze dar nu gasesc!
Stie cineva concret pe care fir, sau pe unde ajunge motorina in mufa ecu?
Daca stie as ruga raspuns concret ;caci povesti am auzit dar nu sau dovedit a fi reale


Multumesc anticipat pt. toti cei care vor fi la subiect.
Sad
Skip ads

  • ?opel

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2006

  • Mesaj Privat
De ce sunt in afara subiectului?
Chiar nu a patit nimeni sa-i ajunga motorina in mufa de la calculator?Nu as crede crede! Deoarece eu stiu mai multe masini cu problema asta
(toate astra G motor Y17DT an de fabricatie 2000-2002)


Masina mea este astra f .....motor C14NZ
vreo problema ca intreb de masina unui coleg sau priten;nu cred.

Cu stima pt cei care stiu pe unde ajunge motorina in mufa!
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Unde se afla exact acest calculator?Ca s-ar putea sa am si eu aceeasi problema Shocked
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
@?opel
sorin666 zicea "in afara subiectului" faptul ca te intreba ce masina ai!
nu a zis ca tu esti in afara subiectului. eu inteleg ca ai pb cu masina dar citeste cu atentie ca... asa apar interpretari si spui dupa aia ca are ceva cu tine si ca membrii nu se ajuta intre ei! Very Happy
Skip ads

  • ?opel

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2006

  • Mesaj Privat
``Love4cars`` scuze ,dar nu am inteles exprimarea :cu ce masina am.



Calculatorul este situat ,sus pe motor;fixat pe o tabla in patru suruburi si are 2 mufe.
In cea dinspre radiator,faruri, se strange motorina in timp si corodeaza pinii din calculator(unu nou e pana la 1200€) sa zicem ca il iei ,dar iar se va strica.
Trebuie oprit sa nu mai ajunga motorina acolo dar nu stiu pe unde urca?
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am acelasi motor dar nu am auzit pana la tine ca cineva sa aibe aceasta problema , ma gandesc ca nu cumva de la vre-o insurubare slaba de la vre-un injector sa arunce motorina pe calculator , altfel nu vad cum .
  • ?opel

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Sa presupunem ca ar fi asa ceva
dar stiu mai multe masini cu problema asta,au fost intepate izolatiile la fire nu se vede motorina,dar in mufa ajunge
Mufa are garnitura de cauciuc,si in exterior nu are nimic . Cand scoti mufa surpriza!
Banuiesc ca pe careva dinte fire urca totusi dar nu stiu culoarea sau nr. de pin.

Ca o paranteza.......problema este intalnita la astraG care functioneaza multe ore in relanti si ruleaza distante scurte . Poate si la altele dar mie asa mi se pare
  • cretu-v

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y 17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
eu am patit asa ceva si am reusit sa rezolv problema e vorba de un fir care vine de la pompa de injectie si prin izolatia acelui fir vine motorina,probleme trebuie rezolvata urgent pt ca pote creea probleme in ECU
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
am mai vazut si eu un motor ca asta cu ecu plin de motorina dar cred ca de la injectoare,el este pozitionat cam deasupra la 2 injectoare.............
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
M-ai facut curios , o sa ma uit si eu la mufele cu pricina .
  • ?opel

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2006

  • Mesaj Privat
cretu-v ``ia legature cu mine si poate te pot ajuta``



cum iau legatura?
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cu mesaj privat , ai buton PM.
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Belea , si la mine am gasit motorina in una din mufele de la ECU , m-am uitat in manunchiul de fire si banuiesc ca vine prin izolatia unui cablu care se pare ca este ecranat.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Bag de seama ca nu prea se vrea raspunsul a se da Sad
  • valiauto

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2005

  • Mesaj Privat
CAPILARITATE acesta este fenomenul prin care ajunge motorina pe fire de la pompa la calculatorul de pe motor!
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pana aici am inteles , cum poate fi stopat fenomenul si mai ales pe care fir vine.Cel mai simplu ar fi sa tai toate firele si sa pun cate un conector ptr fiecare cablu dar ..........nu prea as vrea sa fac asa ceva mai ales ca unul din cabluri este ecranat .
  • nick

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2006

  • Mesaj Privat
cum ati rezolvat problema daca ati rezolvat-o? si eu am descoperit motorina in una din mufele de la calculator! sau poate a gasit cineva intre timp o rezolvare a probleme.motor y17dt
  • Florin_

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Si eu ma numar printre cei cu mototrina in acea componenta ECU de deasupra motorului si fixata pe un radiator patrat cu dimensiuni cam de 10 pe 10 cm.
Cel putin la mine se observa in mod clar ca transpira pe langa garniturile injectoarelor. totusi cum de reuseste de acolo sa ajunga la Ecu este o buna intrebare.
  • nick

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2006

  • Mesaj Privat
am fost la service si mi-au spus ca este o problema frecventa la tipurile acestea de motoare si cauza este de la pompa de injectie. mai exact de la pinii mufei pompei. probabil pe langa un pin s-a facut un pic de loc si se prelinge motorina. luni o sa ma duc din nou la service sa dea pompa jos si sa vada care este pinul cu pricina.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Daca poti afla pe la care pin si ce culoare are cablul care face transportul motorinei spre ECU ar fi super.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR