- uskatu
- **
- 139 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Astra 1997 X16SZR
- Dolj
uskatu
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
ovidaxen
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Zafira 2009 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Salut! Dupa cautari care au durat zile intregi,va cer o parere.(nu imi merge ac)
Masina:astra g 1.6 ,8v,z16se.fab 2001.Am schimbat radiatorul de clima,filtrul de pe el(arata ca o doza de bere-situat in partea stanga a radiatorului cum te uiti la masina),umplut freon,ulei si.......nimic;nu merge.
Freonul a fost pus de robot.
Mecanicii de acolo au verificat presostatul,ventilatrul de ac;totul ok.
Au zis ca imi lipseste initial un releu din cutia de relee de langa baterie.M-au trimis la un electrician si a zis ca e din ecu(avea opcom).Acesta a cuplat ac din diagnoza.
Am mai fost la cineva cu masina si a zis ca ar fi tot din ecu(program diagnoza:AutoScanner)Au aparut erorile P1481,P1482, P1483 si P0530.De ecm sau hacm nu a pomenit nimeni.
Trebuie sa mentionez ca am schimbat ecu+imobilizator+chipuri chei.Cel cu autoscanner zicea ca masina donatoare nu ar fi avut ac si din cauza asta nu porneste aerul.(martor cheie +masina aprins)
Nu stiu ce sa mai fac.Sper ca nu am suparat pe nimeni cu postarea asta si astept si parerile voastre.
Multumesc in avans!
Masina:astra g 1.6 ,8v,z16se.fab 2001.Am schimbat radiatorul de clima,filtrul de pe el(arata ca o doza de bere-situat in partea stanga a radiatorului cum te uiti la masina),umplut freon,ulei si.......nimic;nu merge.
Freonul a fost pus de robot.
Mecanicii de acolo au verificat presostatul,ventilatrul de ac;totul ok.
Au zis ca imi lipseste initial un releu din cutia de relee de langa baterie.M-au trimis la un electrician si a zis ca e din ecu(avea opcom).Acesta a cuplat ac din diagnoza.
Am mai fost la cineva cu masina si a zis ca ar fi tot din ecu(program diagnoza:AutoScanner)Au aparut erorile P1481,P1482, P1483 si P0530.De ecm sau hacm nu a pomenit nimeni.
Trebuie sa mentionez ca am schimbat ecu+imobilizator+chipuri chei.Cel cu autoscanner zicea ca masina donatoare nu ar fi avut ac si din cauza asta nu porneste aerul.(martor cheie +masina aprins)
Nu stiu ce sa mai fac.Sper ca nu am suparat pe nimeni cu postarea asta si astept si parerile voastre.
Multumesc in avans!
- mirceacaragin
- **
- 81 mesaje
- din 05 Jun 2014
- Astra 2008 z17dtj/r
- Timis
mirceacaragin
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2008 z17dtj/r
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2014
- Mesaj Privat
- bbmt
- ***
- 516 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 516
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
@mirceacaragin, ai MP.
Se pare ca s-a rezolvat problema la mine.
Am fost saptamana trecuta la alt service. Am povestit baietilor de acolo ce mi s-a intamplat. Dupa cateva verificari au zis ca din cauza filtrului uscator imi refuleaza freonul (dop de gheata, partial infundat, nu ma pricep).
Cu ocazia asta am schimbat si condensorul, oricum avea o sudura de mai demult, si am inteles ca n-o sa tina prea mult.
In momentul de fata clima functioneaza excelent, am tinut-o in functiune saptamana trecuta in fiecare zi (chiar daca la noi ploua cu galeata si mi-au inghetat dintii in gura), iar in weekend am facut un drum de 350 km dus-intors la unguri, si n-au fost probleme. Sper s-o tina tot asa.
Ca idee, am avut asa:
- Condensor+filtru - 370 RON
- Manopera montare, test presiune, incarcare instalatie - 350 RON
- Plus banii aruncati in canal pe parcurs, despre care nu mai vorbesc.
Multumesc tuturor pentru raspunsuri!
Se pare ca s-a rezolvat problema la mine.
Am fost saptamana trecuta la alt service. Am povestit baietilor de acolo ce mi s-a intamplat. Dupa cateva verificari au zis ca din cauza filtrului uscator imi refuleaza freonul (dop de gheata, partial infundat, nu ma pricep).
Cu ocazia asta am schimbat si condensorul, oricum avea o sudura de mai demult, si am inteles ca n-o sa tina prea mult.
In momentul de fata clima functioneaza excelent, am tinut-o in functiune saptamana trecuta in fiecare zi (chiar daca la noi ploua cu galeata si mi-au inghetat dintii in gura), iar in weekend am facut un drum de 350 km dus-intors la unguri, si n-au fost probleme. Sper s-o tina tot asa.
Ca idee, am avut asa:
- Condensor+filtru - 370 RON
- Manopera montare, test presiune, incarcare instalatie - 350 RON
- Plus banii aruncati in canal pe parcurs, despre care nu mai vorbesc.
Multumesc tuturor pentru raspunsuri!
ovidaxen
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Zafira 2009 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
PH71FAN
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
am revenit cu o problema ciudata la opelul meu: Z16SE : codul este P1482-Circuit releu 2 pentru ventilator-Semnal prea mic/circuit deschis .nu am inteles mai nimic din ce s-a discutat mai sus: A rezolvat cineva problema asta pana acum.?
pentru mine nu este o problema mare pentru ca nu o sa ajung sa imi porneasca treapta 2 de la ventilator,dar vreau sa scap de eroarea aceea din bord. si sa rezolv problema..
Ce trebuie sa schimb?
pentru mine nu este o problema mare pentru ca nu o sa ajung sa imi porneasca treapta 2 de la ventilator,dar vreau sa scap de eroarea aceea din bord. si sa rezolv problema..
Ce trebuie sa schimb?
ovidaxen
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Zafira 2009 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- danyelectronix
- *
- 26 mesaje
- din 04 Aug 2007
- Astra 2002 z16xe
- Iasi
danyelectronix
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2007
- Mesaj Privat
ovidaxen
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Zafira 2009 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
PH71FAN
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ratoiu2001
- **
- 285 mesaje
- din 28 Sep 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
ratoiu2001
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salutare tuturor. Ca aproape toata lumea din acest topic am o belea cu aerul conditionat. Dupa incarcarea instalatiei in maxim 2 saptamani peirdeam tot freonul. Am avut defect senzorul de la treptele de viteza ale ventilatoarelor, scapa freon prin el. Am zis bun, am scapat. Am fost la cineva care se ocupa numai cu asa ceva, mi-a facut un test de etansare cu vreo 16 bari si dupa 20-25 de minute aveam aceeasi valoare. Dar dupa vreo 200 km de mers deja baga cald. Ce credeti ca ar putea fi?
- petricavlad37
- ***
- 553 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 553
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
- petricavlad37
- ***
- 553 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 553
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
- petricavlad37
- ***
- 553 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 553
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Mamaaaa asta a fost un mesaj cu ecou?
Daca vrei sa gasesti locul pe unde iese ai varianta de un plin facut cu freon +marker UV dupa ceva timp luata la puricat cu lampa cu UV altfel doar presupuneri.Poate pierde pe la Oring-uri,presetupa compresor garnituri compresor. cum spui tu,sonde, si de cele mai multe ori pori pe radiatorul ( condensorul) de ac .
Daca vrei sa gasesti locul pe unde iese ai varianta de un plin facut cu freon +marker UV dupa ceva timp luata la puricat cu lampa cu UV altfel doar presupuneri.Poate pierde pe la Oring-uri,presetupa compresor garnituri compresor. cum spui tu,sonde, si de cele mai multe ori pori pe radiatorul ( condensorul) de ac .
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Se vad de fiecare data...conditia este sa mearga instalatia inainte cateva zile si sa se caute cu atentie ,eu cu asta ma ocup si nu dau gres niciodata....este adevarat situatiile cand sunt pierderi de la cateva luni in sus o reprogramez peste 2 saptamani o luna si apare pana si pe condensorul ala cu probleme de la Opel.