sorin_bms
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2011
- Mesaj Privat
- Alyn93
- ***
- 564 mesaje
- din 14 Aug 2011
- Astra 2001 Z16XE
- Buzau
Alyn93
- Mesaje scrise: 564
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
albatrosz
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2015
- Mesaj Privat
Vreau sa zic mai intai ca am folosit functia CAUTA, toata lumea se plange ca ba relantiul e prea mare, ba e prea mic, ba fluctueaza dar nimeni nu spune care e turatia normala la relanti Intrebarea mea e urmatoarea: Care este turatia motorului la relanti, ma intereseaza in special la motoarele de 1800 cmc , [b]citita de pe turometru cu motorul cald.
Astept raspunsuri cu codul motorului si relantiul...[/quote]
Astept raspunsuri cu codul motorului si relantiul...[/quote]
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
Am si eu o problema dar cu alta masina, nu opel (forumul acelei marci are vreo 100 membrii). Are motor 1.5 benzina iar la relanti sta la 1000, uneori putin peste 1000 iar cand schimb, in momentul cand decuplez acul urca cu vreo 200 ture fata de turatia dinainte sa schimb. Care ar putea fi problema/problemele? Tin sa precizez ca masina trage foarte bine, nu are niciun beculet aprins pe bord, nu da fum.
Alin.xnk
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2015
- Mesaj Privat