Parola noua?


ati avut probleme cu volanta la opel? acum am venit din service si ni s-a spus ca e dusa volanta....pretul e destul de mare....ati avut asa probleme?
Motor de 1.9,nu?
opel astra H 1.7 CDTI 2005
Tocmai am schimbat-o eu. Era plina de pilitura.. freaca ceva pe acolo. Daca tot am desfacut am schimbat totpe acolo (volanta, kit ambreiaj, rulment presiune).
Piesele le-am luat foarte ieftin de la Horatiu.
rstefan a scris: Tocmai am schimbat-o eu. Era plina de pilitura.. freaca ceva pe acolo. Daca tot am desfacut am schimbat totpe acolo (volanta, kit ambreiaj, rulment presiune).
Piesele le-am luat foarte ieftin de la Horatiu.

la ce pret ai ajuns cu toata "distractia"? cat piesele si cat manopera?
intradevar pretul este destul de mare, dar oricum pica foarte greu,ca sa-ti dau un sfat daca scimbi volanta schimba tot kitul de ambreiaj inclusiv rulmentul care de multe ori vine separat.la toate dieselurile moartea volantei se datoreaza incinsului,mers prea sportiv,drumurile dese la munte sau mersul in stil de femeie.


Ultima modificare facuta de catre marian_k07 la Mie 20 Oct, 2010 6:51 pm, modificat 1 data in total
rstefan a scris: Tocmai am schimbat-o eu. Era plina de pilitura.. freaca ceva pe acolo. Daca tot am desfacut am schimbat totpe acolo (volanta, kit ambreiaj, rulment presiune).
Piesele le-am luat foarte ieftin de la Horatiu.




ce inseamna f ieftin? pretul pe care mi l-a spus tipul de la service e ceva de genul 1900 volanta+ rulmentul+ placa de presiune+ manopera= 3.000 lei.
daca le-ai gasit mai ieftine, zi-mi si mie cine e horatiu....
merci
A costat 280 euro volanta, 180 euro placa+disc+rulment si 400 RON manopera. Practic m-au costat toate piesele cat era volanta in magazin.. Very Happy
Volanta si rulmentul au fost Luk si kitul de ambreiaj Sachs. Din cate am inteles depinde si de seria de la sasiu..

@lucfelice: da un search pe forum si vei gasi datele de contact ale lui Horatiu. Daca nu te descurci da-mi un semn si ti le dau pe PM.
am dat comanda de piese la Horatiu...sper sa fie intr-adevar ok...
am si eu un un astra h din 2006 1.7 cdti. am observat ca in mers sau atunci cand calc pedala de ambreiaj ca sa schimb vitezele vibreaza(pedala). e posibil sa inceapa volanta sa se strice? si cand schimb din a 1-a intra 2... masina vibreaza un pic daca ii dau pedala un pic mai brusc la acceleratie.
Suna mai degraba a tampon motor/cutie uzat. Mergi la un service sa iti faca o constatare.
marian_k07 a scris: sau mersul in stil de femeie.

Off-topic si fara nicio intentie sa stric topicul:
Ce inseamna "mersul in stil de femeie": subturat, supraturat, cu piciorul pe frana, cu piciorul pe ambreiaj?
sal.adica da drumul intr-un timp mai lung la ambreiaj,asta duce la incinsul ambreiajului.
marian_k07 a scris: sal.adica da drumul intr-un timp mai lung la ambreiaj,asta duce la incinsul ambreiajului.
. nu conduc eu in stil de femeie... sau cum o fi.. ma gandeam ca ambreiajul asa o fi de la motor.. am observat ca vibreaza si in stationare daca apas un pic pe ea. in schimb turatia motorului la relanti nu se modifica daca apas ambreiajul in stationare.e posibil sa tin ambreiajul calcat mai mult.. nu sunt invatat cu masini asa lente.(celellte pe care le0am avut daca dadeam mai rapid piciorul de pe ambreiaj ma cam bruscau si riscam sa ii mai dau vreun sut cuiva)
salutare tuturor,e pentru prima data cand intru pe acest forum,sa va explic prblema mea
am un opel astra h caravan 2005 1,7 cdti 101cp,l-am cumparat de un an si 7 luni,sincer sa fiu nu prea am timp sa ma misc cu el f.mult si cu toate astea abea am reusit ca in tot acest timp sa fac vreo 9mii de km,problema e ca de la o vreme incoace, pedala de ambreiaj pe la jumatatea cursei face ca bataia motorului sa se amplifice,un mecanic mi-a zis ca ar putea fi volanta,ce parere aveti si daca ar fi asa cica e bine sa schimbi tot kit-ul de ambreiaj cu volanta cu tot,stiti cumva unde le-as gasi mai ieftine?multumesc
Mecanicul a avut dreptate: sunt semnele unei volante pe duca. Cati km are masina? banuiesc ca in jur de 150 k km Rolling Eyes Ca sa schimbi volanta trebuie sa demontezi cutia de viteze sau motorul...asadar se recomanda schimbarea intregului kit: volanta+rulment+placa presiune+ disc ambreiaj. Asta, ca sa nu platesti de 2 ori manopera Rolling Eyes Pretul kitului este undeva in jur de 2900 Ron iar manopera in jur de 500. Deocamdata mai poti merge cu masina...mai ales daca zici ca nu prea circuli mult. In timp zgomotul se va amplifica si iti vei da seama ca trebuie sa treci peste acesta reparatie. Succes Wink

P.S. ti-am mutat mesajul la locul potrivit
am o problema asemanatoare la un astra h 1.7 cdti 74kw motor Dth parca... de 2-3 zile am observat ca la ridicarea ambreiajului mai ales cand schimb din treapta 1 in 2 pe la jumatatea cursei unde cupleaza incepe sa se auda un zgomot ciudat un fel de tacanit si vibreaza si el putin...posibil sa fie volanta ? iar masina este foarte zgomotoasa si la relanti se aude foarte urat parca ar fi tractor...are vreo legatura cu volanta sau scap mai usor cu vreun tampon sau ceva nu ma prea pricep.ms
in legatura cu aceastra volanta... sa presupunem ca tocmai am achizitionat-o ... la fel si kitul de ambreiaj si rulmentul...
ce sanse as avea sa dau cutia jos s-a inlocuiesc piesele si sa remontez cutia.... precizez ca am o astra h 1.9 dth cutie manuala in 6 trepte.
p.s. "1"- am rampa, scule sa imi pun si sub perna, scripete, etc....
p.s. "2' - am si manualul de reparatie in lb. romana dar nu iti detaliaza despre aceasta actiune.
Pai daca te pricepi...ai toate sansele Wink Daca nu...mai bine nu te apuci Rolling Eyes
Sn4k32004 a scris: in legatura cu aceastra volanta... sa presupunem ca tocmai am achizitionat-o ... la fel si kitul de ambreiaj si rulmentul...
ce sanse as avea sa dau cutia jos s-a inlocuiesc piesele si sa remontez cutia.... precizez ca am o astra h 1.9 dth cutie manuala in 6 trepte.
p.s. "1"- am rampa, scule sa imi pun si sub perna, scripete, etc....
p.s. "2' - am si manualul de reparatie in lb. romana dar nu iti detaliaza despre aceasta actiune.

eu nu iti recomand sa umbli singur...chiar daca ai scule...sunt niste trucuri pe care doar mecanicii le stiu ,poti pune kitu si la service si sa iti dea buleala dar macar te poti plange cuiva ca nu a iesit cum trebuie , asa daca iti faci tu si gresesti tot la ei ajungi ...si eu am probleme si ma ingrozeste faptul ca trebuie sa dau aproape 4000 ron...dar asta e

PS. sa schimbi si lichidul de frana , pt ca rulmentu e hidraulic si pierde lichid la schimbare...eu am schimbat la o corsa 2004 benzina si am demontat calandru punte tot...a ramas doar motorul prins in 2 tampoane restu tot jos absolut to roti pivoti calandru ...deci nu te baga singur cutia e infinit mai mare si mai grea ...succes

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou