Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
La pornire da, nu imi zi ca ai pornit pana acum dizalu' fara ambreiaj calcat, fara stingerea becurilor, fara ca pompa din rezervor sa isi faca treaba. La oprire nu stiu ce sa cred, sunt curios si eu daca la oprire e mai sanatos cu ambreiaj calcat, chit ca, nu e in viteza.
Skip ads

  • ath2202

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Da, este adevarat, in felul asta reduci din frecare si implicit din efortul electromotorului. Cand ambreiajul este apasat, decuplezi volanta de cutie de viteza.
Uite un filmulet despre ambriaj, sper sa te ajute la intrebarea ta. http://www.youtube.com/watch?v=JRlPE3IpBSw
@jgyprime chiar nu merg cu ambreiajul apasat (conduc din 2004 si am cca 280-300.000 km pe sosele din Romania; toti mai sus spusesem ca fac chiar rapide debraierile, poate de-ici oboseala volantei).
  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am pornito si oprito doar cu ambreiaju calcat, dupa ce se stingeau beculetele (care se sting, unele se sting dupa pornire) si scoasa din viteza Very Happy
  • ath2202

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2011

  • Mesaj Privat
La oprire nu are relevanta, pentru ca este lucru mecanic efectuat invers, adica inertia volantei si a arborelui cotit este transmisa catre partea primara din cutie. Practic, cand iei contactul tu vrei sa opresti motorul, iar frecarea din prima parte a cutiei te ajuta putin sa franezi volanta, pe cand la pornire, frecarea din cutie se opune putin pornirii data de electromotor. Frecarea are rostul ei in viata de zi cu zi, insa nu te ajuta niciodata sa accelerezi! (aici ma refer la cresterea in turatie a volantei si implicit a arborelui cu tot cu compresie la pornire).
Stima
Skip ads

  • ath2202

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Mai are cineva datele de contact ale lui Horatiu? Mi le puteti da pe privat sau pe mail la catalin_gherghe22@yahoo.com Multumesc anticipat
  • florin cluj

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2014

  • Mesaj Privat
buna
am scris de ceva vreme pe acest topic in legatura cu problema mea de volanta si de ambreaj si toate previziunile s au adeverit, Dupa ce am facut schimbul am constatat urmatoarele. 1-- Nu mai tremura motorul cand apas pedala de ambreaj
2-- pedala e mai usoara la apasat cu mult (parca e un bebelus)
3-- ce e si mai important pana sa schimb volanta pe la 120 km/h tremura volanul la greu, am echilibrat rotile etc. si tot degeaba. Acum volanlul nu mai tremura si am primit comfirmarea si de la mecanic in legatura cu tremuratul volanului care se tragea de la volanta.
Cu pretul nu ma prea laud deloc 3600 cu manopera si piese LUK in Cluj
In timisoara am gasit pe la 4000-5000 toata afacerea (la doua service uri serioase) , caci eram in drum de la mare ,
  • Korleone

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Wow.. eu am schimbat-o cu 2500 la mine in Bacau, tot kit luk.. mai degrabã bateai drumul pana aici ca te mai ajungea 300 roni carburantul.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu confunda volanta de Z13... cu cea de Z19... Preturile difera, cea de 1.3 e mult mai scumpa, nu stiu de ce.
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
La 1,3 volanta e vreo 1700 lei , iar la 1,9 cam 1200 lei! Nu inteleg de sa iei 1,3 si nu 1,6 benzina, chiar nu are nici o satisfactie acest motor! E mai lesinat ca 1,6
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Volanta asta da cumva si o mica vibratie in zona pedalierului si un marait mai profund al motorului cand pleci de pe loc cu treapta 1?
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu nu!
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
La plecarea de pe loc in treapta 1 sau cand dau cu spatele, am o vibratie zgomotoasa atunci cand efectuez forfecarea. In celelalte trepte e totul in regula. Tin sa precizez ca, indiferent daca motorul este cald sau rece, atunci cand masina este pe liber la relanti..scoate niste zgomote metalice de frecare care se accentueaza atunci cand apas cam un sfert pedala de ambreiaj,...daca o apas pana la podea, zgomotele dispar....de asemenea cand aduc pedala de ambreiaj de la podea spre normal, cand trec de jumate' incep iarasi acele zgomote. Zgomotul nu este chiar atat de deranjant dar se aude destul de bine daca stau cu masina intr-o parcare unde este liniste fonica.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
La opelul tau doar mama omida poate ghici ce este...
Completeaza si tu amaraciunea aia de profil sa stim si noi ce opel ai.
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
1.3 cdti, 95 cp.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Astra H sau J Z13DTE ?
Te costa reparatia aproximativ 1000 E. Volanta-2000, disc+ placa- 1000, rulment - 700 + manopera.
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Astra J.
  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Recent a trebuit sa schimb si eu la Astra H, 2004, 1,7 cdti, 101cp, 240.000 km originali, kitul de volanta+ambreiaj de la LUK. Dupa multe cautari pe net, am facut comanda online de pe un site, + montat la un service, si toata operartia asta am scos din aprox 2400 lei. Tin sa precizez ca volanta si rulmentul era praf, dar placa de presiune si discul parca era noua, pe astea am schimbat degeaba. Am avut o problema ciudata cu amreiajul, am aflat ulerior motivul. Din cauza unor bucati rupte din volanta, ambreiajul se bloca din cand in cand, pur si simplu nu puteam schimba vitezele. Credeam ca rulmentul face figuri, am inceput cu schimbarea lichidului de frana, dar tot nu s-a remediat. Practic bucatile deprinse din volanta bloca tot amreiajul.
Dupa schimbarea kitului motorul merge mult mai lin, si parca ar trage putin mai bine.
Merita sa cautati piesele, sunt diferente mari ! La un moment dat mi-a fost recomandat si un "meserias" care reconditioneaza volanta cu masa dubla la pretul de 200 euro. Parerea mea este ca NU merita. Pretul pt volanta noua parca era in jur de 1100 lei.
  • nicushorm

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut,

Sunt aproximativ gata sa schimb si eu voalanta, kit + rulment.
Stie cineva daca e obligatoriu sa schimbi si simeringul de dupa volanta?
Unii zic ca da, altii ca nu. E specificat pe undeva ca ar trebui?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu are uzura il lasi acolo.
Cel mai bine vezi cand demontezi.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Schimba-l. Poate sa inceapa sa curga si dupa aceea trebuie bineinteles demontata cutia= alta manopera.
P.S. Banuiesc ca noul ambreiaj ar trebui sa te duca 100 000 km , n-are rost sa mai umbli acolo pentru un simering...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR