Parola noua?


De vreo 2-3 saptamani, farul cu problema care inainte se "regla" singur, imi sta acum umezit non-stop Indiferent ca circul cu masina, ca nu circul....sta la fel , asa ca este clar ca trebuie sa fac ceva pana nu va fi prea tarziu asa ca vreau sa postez si pe aici sa nu am surpirze mai tarziu.

Masina este o Vectra C echipata cu becuri xenon (aftermarket presupun, asa am luat masina SH), si dupa cum vedeti si in poze...cel din partea dreapta imi sta cu umezeala in el ! Sad

Problema e de la capacul de cauciuc din spate.Cel care ti-a montat instalatia xenon nu a decupat bine si apare condensul astfel. Wink

Solutia silicon unde intra maldarul acela de fire.
Pai bine bine, daca e asa cum zici tu , nu ar fi trebuit sa se si usuce condensul din FAR ?
Lasa farul sa "respire" adica scoti capacul acela de cauciuc de preferat intr o zi mai calda si il lasi pana va disparea.
S-a mai discutat problema http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21311

Cum sa nu stii daca ai sau nu xenon aftermarket? Nu te-ai uitat niciodata de curiozitate ? Laughing
Nu e sigur original Smile Mai am si cateodata erori in CB ca nu s-ar aprinde, dar de fapt el sta aprins ....
deci nu e original. mergi la o programare cu Tech2 sa ii spuna "prostului" ca are xenon. asa am patit si eu atunci cand mi-a montat cineva xenonu' pe masina, am zis ca il bat ca mi-a dat xenoane proaste si el nu avea nici o vina saracu'
Arunca chinezariile alea si schimba cauciucurile sau ce a taiat/rupt neghiobu'.
Problem solved. Idea
elegance n-am inteles exact la ce te referi...

Ma poate ajuta careva de pe forum care sa si stea in Bucuresti cum sa scot mufa, sa las sa se usuce si apoi sa o pun la loc? (evident contracost daca ne intalnim!)

Eventual macar cu explicatii, caci eu m-am tot uitat si nu reusesc sa-mi dau seama cum sa le scot, e atat de mic locul acolo...

multumesc anticipat!
salut, la fel am patit si eu ... mi'am pus instalatia de xenon, iar capacele de cauciuc de la spate nu mai intrau din cauza firelor...A trebuit sa le decupeze ca sa stea prinse, iar asta este cauza aparitiei condensului...
Pai normal.. lucru facut la repezeala, numai sa va ia rapid banii, si gata. Nu ii mai intereseaza ce se intampla dupa aia.
poate fi si o fisura a farului undeva pe lateral sau pe interior,verifica bine si asta sau chiar pe la imbinarea geamului de plastic cu partea din spate a farului,pe la asa zisul mastic sau silicon transparent! am intalnit la cateva masini SH problema asta,au desfacut farul si nu l-au mai sigilat bine si de aceea aparea acel condens!
Tot citesc pe-aici si ma minunez Exclamation Oare cati din cei care scriu aici au avut un far in mana,..asa din pura curiozitate Question Nu de alta,dar sigur nu se ajungea in stadiul asta,...sa ne preocupe capace din spate,....etanseitatea,....sau mai stiu eu ce .Farul are fante de aerisire,deci nu este complet etans ! Daca va uitati pe dosul farului (vorbesc de Vectra b ),se observa niste dopuri de plastic cu gaura pe lateral.Acele dopuri daca le luati jos se observa acea gaura de aerisire a farului. Suntem multi pe-aici care ne preocupa acest subiect,multi am facut fel si fel de teste,...inclusiv eu,....si tot nu am gasit o explicatie logica.
Va multumesc pentru raspunsurile voastre! Dar eu din pacate degeaba ma uit la pozele astea caci nu ma pricep sa ma apuc sa le desfac, asa ca daca ma poate ajuta vreun user de pe forum care sa fie din Bucuresti, cu mare placere toata treaba va fi contra cost!

Numai sa fie de incredere si serios Smile

Astept in continuare raspunsurile voastre, sfaturi, etc! Sad
Salutare!
E unul am renuntat de tot la capacele si de faza lunga si de la cea scurta si totul e ok. Am scapat de condens.
Drumuri bune!
<Merlinboy> ! Acele poze au fost puse in scopul de a vedea cum arata un far (spatele farului) si de a vedea ca degeaba te stresezi cu etanseitatea ca pe spate are gauri de aerisire a farului facute din fabrica! Si apropo,Sorinel65,am incercat si varianta ta ,adica sa renunt la acele capace,....dar tot degeaba!Cu ...sau fara,..la fel se comporta!
Deci la mine este umed intr-una ca in fotografii (chiar si daca este inchisa masina), si a ramas asa de aproape o luna de zile ... becurile merg perfect, practic este sticla uda, de aceea am zis ca a fost condens inainte si acum este oarecum blocata iesirea....si nu stiu ce sa-i fac!
Baga masina intr-un garaj si desfa capacul de la bec din spatele farului.Ia un feon de par si baga aer cald pe gaura farului pe unde se introduce becul pana dispare tot condensul de pe sticla farului.si vezi dupa o zi-doua ce se intampla!
recent (acuma 2 zile) am achizitionat un Vectra C din 10.2006 (varianta cu facelift), are xenon din fabrica si farul stang este aburit. Problema este ca masina are condens acolo si daca sta, si daca merg cu ea. Nu dispare... si nu are "maldar de fire" sa ii pun silicon... are cineva vre-o problema similara? stie careva vre-o rezolvare?
Scoate capacul din spate de la bec si baga un uscator de par acolo dat pe maxim!
si dupa aia trebuie izolat pe undeva cu silicon?

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou