Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu! Asta e o tampenie cu izolatul! Sunt sute de feluri de faruri care au cate o gaurica pe undeva prin spate si nu mai fac nici un fel de condens! Usuca doar cu uscatorul!
Skip ads

  • Andrash

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Timis
  • Masina: Tigra 1996 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Okay, maine o sa fac si o sa postez sa va spun daca m-am scapat de el definitiv sau nu.
Multumesc de ajutor!
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ok,man! Eu unul asa am scapat de condens!
  • kerosen0007

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2010 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
@Merlinboy - pana la urma ai rezolvat?
finul meu are aceeasi problema cu farul de pe dreapta , aceeasi masina vectra c
ne-am gandit sa dam jos farul si sa-l studiem, desi o sa incercam si varianta cu feonul
Skip ads

  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
daca as stii unde sa ma duc sa nu ma usuce pt o problema din asta m-as duce...deocamdata vad ca merge si asa, din cate m-am uitat este doar pe o anumita parte, deci nu pe tot farul .. oricum chiar nu am cum sa desfac eu farul tot de unul singur si chiar nici nu stiu ce sa mai zic Sad Ideea este ca el practic sta acolo UMED indiferent ca masina e pornita/oprita, deci in sinea mea, dupa un rationament logic minim, practic a avut o gaurica si s-a astupat si acum e numai vid...
  • razvannicusor

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2010

  • Mesaj Privat
iti zic un test simplu de etansare. pui dopurile de unde se scot becurile. se da cu solutie formata din pur si apa si se sufla pe aerisitoarele de la far si vezi pe unde scoate bolboroci si acolo e neetans. sigur e pe undeva acolo unde se imbina sticla de la far cu corpul farului, ca asa am patit si eu
  • vali17kar

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE(EURO 4)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa par rautacios,...dar crede-ma ca eu am incercat toate variantele posibile,...am dat si sticla de pe far jos si l-am re-siliconat de 2 ori deja si tot aburit si cu pori de apa este.Plus ca , daca zici ca ai dat si tu farul jos,ai vazut si tu pe spate acele fante de aerisire.Deci,...farul,nu este complet etans,...mai repede cred ca-i ceva de domeniul paranormalului Rolling Eyes dar pana la urma cineva tot ii va da de cap,...ca doar no fi Adam Opel mai Einstein decat noi ..,......bine zic Question
  • cioby

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
parere mea e ca intra apa sau umiditate la far prin alt loc decat aerisirea iar in acel moment face condensul. daca farul n-ar avea nici o fisura sau alt locas decat cele prevazute n-ar trebui sa faca condens. trebuie identificata o eventuala fisura/crapatura, cat de mica o fi ea.
Skip ads

  • laurii

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Acum trei luni farul drep se incapatana sa planga in mod constant , am hotarat sa incep cu cea mai simpla metoda...scos ambele capace interioare si din cel de jos a curs apa, bun am zis sa stea citeva zile asa sa nu mai vad apa acolo pana-l dau jos, evident am uitat de el am sesizat ca nu mai face condens cind am completat lichid pt. parbriz ,motorasul de la atata apa e dus saracul, deci pana fac rost de altul sta fara protectie si e ok.
  • gvoicu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Sal
Am o vectra C 2004 si am o problema..facul dreapta bate aiurea..el se regleaza electric dar sistemul din interior (lupa aceea si mecanismul) nu sunt fixate acolo, "joaca" inauntru in toate directiile..oare se poate repara? sau gata, altul...cat despre condens si eu am probl aceasta si cred ca este de la lipsa capacului de cauciuc(pe care eu nu il am)
  • sorynel65

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 2007 z1,4xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
@gvoicu...
Am avut si eu aceeasi problema si am fost nevoit sa desfac farul ptr a fixa sistemul de reglare. Munca grea dar sa meritat.Altfel nu cred ca ai sa poti rezolva problema.
Cu privire la problema condensului cel mai bine, cel putin eu asa am procedat, scoase ambele capace de protectie, si cel din cauciuc si cel din plastic.
Drumuri bune!
  • danieel

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2007 19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am o Vectra C 2007 si acum o saptamana s-a ars becul la pozitie .....am desfacut capacul din spatele farului am schimbat becul si am pus totul la loc.....dupa cateva zile am vazut condens in far .....am verificat farul si capacul din spatele farului era cazut jos linga baterie ......am inercat sa il pun la loc si am avut impresia ca parca nu inchide perfect .....am tras de el usor si a cazut din nou .....am incercat sa il pun la loc dar de data asta,am invartit prin apasare spre interior pana am auzit un clik ......pe urma am tras de el si nu a mai cazut ...ideea este ca tre sa fie inchis ermetic pe acea garnitura...de atunci a disparut condesul ......probabil s-a uscat de la caldura de la bec....


Pt .Merlinboy unde sunt sagetiile rosii se pun capacele ....verifica sa fie bine inchise capacele..... la tine asa arata farul in spate.....banuiesc ca daca nu inchide perfect capacul , curentii reci de aer in timpul mersului intra in far si in contact cu caldura degajata de bec face condens
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
stiu ca e dupa 2 ani de la mesajul initial insa poate ajuta pe cineva solutia mea:
si eu am avut problema asta din cauza faptului ca capacul de caiciuc al farului (cel de la scurta) era pus gresit si noaptea cand vremea era mai umeda intra umezeala in far.
am pus masina intr-o zi calduroasa si cu soare cu botul spre sud-vest, evident intr-o zona unde sa bata soarele in far, si am lasat farul respectiv fara capacul de cauciuc toata dup-amiaza
cand inca mai era soare pe cer si batea sanatos in far am pus capacul de cauciuc la loc avand grija sa etanseze corect
am scapat definitiv de aceasta problema
a trecut mai bine de 1 an si jumatate de atunci si in respectivul far nu s-a mai vazut nici o picatura de umiditate
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
EU am cumparat faruri noi, DEPO, nu am avut bani de faruri GM, si mi se abureau ca naiba.. Iarna trecuta am mers cu cauciucul din spate scos(de la faza scurta) pt ca nu se mai abureau, dar acum de cand a dat ceata din nou face. Le-am scos, le-am uscat o noapte intreaga pe calorifer, si le-am siliconat marginile sticlei prin care patrunde lumina, am pus din belsug... Dupa ce s-a uscat siliconul, le-am pus pe masina, si nici in ziua de azi nu mai am treaba cu umezeala. Deci, daca aveti faruri noi, si se aburesc, de vina sunt fabricantii pentru ca nu baga silicon calumea la imbinari.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
sincer sa fiu, eu nici nu am idee ce far e pe masina insa sunt convins ca e de la vremea umeda...
solutia data de mine e aplicabila doar pe vremuri calde
mai poate fi solutie sa mergi un drum mai lung cu faza scurta (eventual si lunga) aprinse (sa se incalzeasca si sa se evapore apa) fara capac iar la sfarsitul drumului sa pui capacul pe far la loc...
ideea e ca acel condens trebuie lasat sa iasa afara prin incalzire si apoi pus capacul la loc.
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nici cu faza lunga nu functioneaza pt ca farurile de vectra au inaltime mare. Eu am avut supriza dupa ce se dezabureau de la sine, sa gasesc apa in el cat un pahar, deci nu este normal sa se abureasca niciodata farul. Daca ti se aburesc iar, incearca etansarea cu silicon la imbinarea geamului, peste tot, in asa fel incat sa nu prinda umezeala, de-acolo este cauza. La inceput nici eu nu am crezut, dar acum m-am lamurit Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR