Parola noua?


Salutare !

Cu toate ca am urmarit cu interes mai toate discutiile de pe forum, este prima oara cand vin si eu cu una ,sper sa ii gasesc rezolvarea aici.
Am un Vectra c 2005 Z19DT 88Kw/120cp, problema este ca dupa ce sta oprita 24 de ore nu mai porneste cum trebuie, si cand spun asta ma refer ca la prima cheie invarte cam de 9-10 ori pana porneste. Dupa ce pornesc motorul, il opresc imediat, incerc iarasi si porneste bine.
De specificat ca am fost la 4 testere, doar pe unul mi-a iesit un injector ce imi pierde presiune, asa ca am fost la Turcu, cred ca ati auzit de el, acolo insa, dupa testul cu eprubetele injectoarele au iesit bine... Smile (spre fericirea mea), am fost apoi la un service Dacia sa probez bateria, acolo mi-a spus ca este la limita(bateria) asa ca am fost si mi-am cumparat baterie, dupa 3 zile iarasi a inceput sa porneasca greu dupa o pauza mai consistenta.
Trebuie sa mai spun ca de obicei, in timpul zilei motorul porneste cand dupa 3 rotatii, cand dupa 6-7 rotatii, nu are nici o regula ( cald-frig) deci poate porni la sfert si dupa 5-6 minute sa invarta de 6-7 ori.
Astept parerile voastre si sfaturile...Multumesc
Din ce spui ar fi dezamorsarea instalatiei de alimentare cu motorina. Verifica imbinarile tutoror conductelor.

Citeste si aici http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=29011 e cam tot aia.
z19dt are pompa de joasa presiune in rezervor deci as zice ca nu e dezamorsarea de vina. Bujiile cum sunt?
bujiile verificale acolo poate fi problema.
Multumesc pentru promtitudinea de care dati dovada, am fost astazi la Radacini Opel de pe Calea Vitan iar acestia dupa o diagnoza cu Tech 2 in urma careia nu a iesit nici o problema mi-au raspuns ca nu pot fii decat doua variante... nu am retinut foarte bine dar una se refera la regulatorul de presiune de pe rampa comuna sau daca nu.....tot un fel de regulator de la pompa de injectie, sper sa nu ma insel cu cea de a doua varianta. Cat despre dezamorsare nu poate fii vorba ca modelul acesta are pompa de joasa presiune in rezervor si nu ar avea cum sa se dezamorseze.
Bujiile au 2 ani de cand au fost schimbate.....
Regulatorul si senzorul de presiune. Pe tester poti vedea valoarea solicitata si cea obtinuta.
Da dar nu se vede pe tester, porneste prost doar o data la cateva zile, nu stiu cand va face iar figura asta, nu pot lasa masina cateva zile in service sa o porneasca ei din cand in cand....poate inregistreaza ceva testerul.
Si daca se intampla sa o porneasca si sa nu fie pe faza, a doua oara porneste normal, la fel intreaga zi ce urmeaza.
Mi-a recomandat un service din chitila de diesel-uri unde mi-ar da jos rampa comuna sau ceva de genul asta... Am tot citit aici despre Maiandrei ca ar fii foarte bun, ca a deschis un service aici in Buc, ma gandeam sa dau o fuga pana la el inainte sa fac alte investigatii, poate nu este laudat degeaba. Merci pentru ajutor
Pana la urma nu am mai fost la nici un mecanic, am zis sa o las in voia ei pana imi va face probleme cu adevarat, abia atunci sa vad ce schimb, pentru moment imi pleaca tot timpul la prima cheie asa ca nu are rost sa bag bani in ea inutil.
Inca mai astept sfaturi, daca cineva a mai avut problemele astea la celasi model.......
Incearca sa pui dimineata contactul de doua ori.
l-am pus si de 3 ori..daca vrea o ia impecabil, daca nu......nu:(
Din cauza asta ma dispera ca nu are o regula dupa care sa urmaresc anumite componente, repet pe testerul de la Opel, Tech2 nu iese nimic
mi-au spus sa las masina acolo sa puna testul pe ea intr-o dimineata sau dupa mai mult timp oprita...dar masina poate sta zile fara ca ei sa prinda o pornire grea si nu am alta masina cu care sa merg in locul ei momentan.
Am avut 3 zile consecutive in care a pornit rau.....apoi vreo 5 in care a pornit bine...apoi cate una........nu mai inteleg nimic
Si nu are nici o legatura temperatura
Pana la urma cred ca o las sa pice de tot respectiva piesa care imi face zile amare.......atunci nu am cum sa nu o gasesc Smile
Aceeasi problema o am si eu. Am verificat furtunele si conexiunile si nu i-am dat de cap. Invirte si tinde sa porneasca dar nu poate, trebuie sa tin 10-15 sec cheia sa invirteasca electromotorul si de abia porneste. Mai am o problema: in momentul pornirii parca rupe ceva, se scutura, nu stiu cum sa exemplific. Am verificat si tampoanele si n-am gasit nimic. Masina din semnatura.
sebi4fc a scris: bujiile verificale acolo poate fi problema.

Pai daca ar fii bujiile nu ar trebuii sa imi apara un martor pe bord? sau ceva de genul asta?
si eu am aceasta problema
dar numai cand scade temperatura sub 0 grade si paraca merge in 3 pistoane
face un zgomot urat vreo 2-3 secunde . dupa merege normal
am verificat bujiile,furtunasele de la injectoare nimic
un mecanic mi a spus ca se blocheaza un injector(pastila din capul injectorului)
cand este temp peste 0 grade porneste si dupa o sapt fara probleme
cred ca am si bateria prea slaba ptr iarna(are 60 ah) la 1.9 cdti 88 kw.......
Sad
categoric bateria este prea slaba, pentru o functionare optima ar trebuii peste 75 ah....Cat despre injector mai bine ai merge la un specialist pe alimentare sa ti-l testeze ca daca ar fii fost sa ma iau dupa toti mecanicii insemna sa schimb injectoarele de mult....
Se poate ca bateria slaba sa nu invarta destul de repede motorul si cate un injector ramane blocat cateva secunde.
imprumuta o baterie mai puternica de la un prieten si incearca atunci, trebuie sa elimini cauza asta apoi sa te gandesti mai departe....
Bateria pentru Z19 DT este de 70 Ah in carte.
bateria este ceea originala
asa a venit masina si are 5 ani deja
de unde am adus masina nu este iarna si poate de aia este asa mica la amperaj
ma gandeam sa mi cump una de 79-80 ah
am sa vad cu cine pot sa schimb bateria sa vedem cum porneste cand da frigul....
Si eu am cam aceeasi problema. La mine mi-a spus mecanicul care a facut schimbul de ulei si distributie ca este un senzor de vina (parca la pistoane) costa in jur de 200 ron. Inca nu l-am schimbat din lipsa de bani. Dupa ce il schimb o sa va scriu daca s-a imbunatatit situatia.
Si la mine are aceeasi pornire defectuoasa INSA NU LA RECE ci la CALD - adica dimineata porneste perfect insa daca se incalzeste motorul si vreau sa pornesc din nou parca se smulge motorul din locul lui asa urat porneste. La fel, si eu am fost la mai multe service-uri (inclusiv la maiandrei) si nu i s-a dat de cap.

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou