Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@vlase alex

acum am vazut filmuletul cu pornirea de la masina ta. Aproape la fel face si la mine. Vad ca la tine clipesc si luminile pe bord, semn clar ca bateria era dusa. Eu am schimbat bateria anul trecut dar din decembrie pana prin aprilie masina nu a mai fost folosita si nici bateria incarcata...ma gandesc ca e posibil ca frigul sa o fi stors de putere. O s-o pun pe un redresor sa vad daca se observa vreo schimbare.

Oricum, am mai studiat problema si am mai identificat niste cauze posibile. Le voi incerca pe masura ce fac rost de piese:

- furunele de retur de la injectoare
- T-urile de la furtunele de retur
- filtru motorina
- garnituri injectoare (sper sa nu spun prostii, in engleza am vazut ca le zice "injector seal");
- o valva care impiedica motorina sa revina in rezervor ("non return valve"); asta am vazut ca cica ar fi in pompa de motorina dar se poate si interpune pe furunul de retur (sper sa nu spun iar prostii, asta am citit).

Sa vedem ce-o sa iasa...
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ti-am tot zis sa pui o alta baterie preferabil noua. Daca nu are tensiunea potrivita la pornire face ca naiba motorul asta.
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Baieti am rezolvat problema cu pornitul greu. A fost mult mai ieftin si mai simplu decat speram. Demarorul a fost problema. Bucsele erau ovalizate si tija rotorului putin curbata,ceea ce imprima o miscare aiurea bendixului si scapa de pe volanta. 100 ron a costat distractia dar acum porneste brici.

Ce pot sa mai zic...felicitari baietilor de la service si sa le fie rusine celor de la Autoglobus Timisoara care s-au purtat jenant,la fel ca si prestatia lor dpdv profesional. Toti de acolo au zis ca volanta e de vina...iar eu numai ce o schimbasem,aveam 1000 km.
  • Serbanel

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Serbanel a scris:Si eu am cam aceeasi problema. La mine mi-a spus mecanicul care a facut schimbul de ulei si distributie ca este un senzor de vina (parca la pistoane) costa in jur de 200 ron. Inca nu l-am schimbat din lipsa de bani. Dupa ce il schimb o sa va scriu daca s-a imbunatatit situatia.


Problema rezolvata!
Am schimbat bateria 70 Ah - pornire 450 (avea 5 ani ) cu alta noua 80 Ah - pornire 750. Porneste la sfert.
Skip ads

  • ro.auto

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
khalet a scris:Salutare !

Cu toate ca am urmarit cu interes mai toate discutiile de pe forum, este prima oara cand vin si eu cu una ,sper sa ii gasesc rezolvarea aici.
Am un Vectra c 2005 Z19DT 88Kw/120cp, problema este ca dupa ce sta oprita 24 de ore nu mai porneste cum trebuie, si cand spun asta ma refer ca la prima cheie invarte cam de 9-10 ori pana porneste. Dupa ce pornesc motorul, il opresc imediat, incerc iarasi si porneste bine.
De specificat ca am fost la 4 testere, doar pe unul mi-a iesit un injector ce imi pierde presiune, asa ca am fost la Turcu, cred ca ati auzit de el, acolo insa, dupa testul cu eprubetele injectoarele au iesit bine... Smile (spre fericirea mea), am fost apoi la un service Dacia sa probez bateria, acolo mi-a spus ca este la limita(bateria) asa ca am fost si mi-am cumparat baterie, dupa 3 zile iarasi a inceput sa porneasca greu dupa o pauza mai consistenta.
Trebuie sa mai spun ca de obicei, in timpul zilei motorul porneste cand dupa 3 rotatii, cand dupa 6-7 rotatii, nu are nici o regula ( cald-frig) deci poate porni la sfert si dupa 5-6 minute sa invarta de 6-7 ori.
Astept parerile voastre si sfaturile...Multumesc


Am avut aceeasi problema dupa ce am schimbat filtrul de motorina. Mi-a comandat mecanicul filtru, l-a schimbat, iar a doua zi surpriza! Masina nu a mai pornit. Cred ca din cauza garniturilor sau ceva de genu' tragea aer.
REZOLVARE : Am cumparat o supapa de sens si am montat-o pe furtunul de tur, pana in filtru. De atunci nu mai am probleme.
  • Petrica Milos

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Buna baieti,
Am si eu o problema cu un vectra c motor 1.9 cdti 88kw 120cp masina este din 2005. Problema este ca de pe o zi pe alta porneste foarte greu(aproximativ 15 - 20 de secunde de dat la automat pana porneste) cand era frig afara motorul mergea si sacadat imediat dupa ce pornea ( aprox 5 min) acuma ca a venit caldura tot asa de greu porneste insa motorul nu mai sacadeaza. Am facut test la injectoare si sunt bune. la testul de opcom nu iese nimic. Am auzit ca la aceste motoare nu prea se pune problema de dezamorsase pentru ca au pompa in rezervor (pe care o aud de fiecare data cand pun contactul) Am pus bujii noi, am schmbat releul si nimic. avand in vedere ca ieri in Timisoara au fost 25 de grade tot greu a pornit.
Are cineva o idee ce ar putea fi?

Multumesc
  • Petrica Milos

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2013

  • Mesaj Privat
azi am verificat si curentul bateriei din meniul ascuns al computer-ului de bord si inainte sa o pornesc era la 12.7, iar in timpul pornirii nu a scazut sub 10,3V,
  • ro.auto

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Curentul in baterie trebuie sa fie intre 13,8 V - 14,2 V dupa pornire.
Skip ads

  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut baieti!
Nu mai deschid alt topic pt ca e aceeasi problema, astra h 2008, z 19dt,87000km reali, porneste greu dimineata,in rest functioneaza perfefect,motorul trage nu are balbe sau poticneli, am crezut ca problema este de la bujii iar acum cateva zile cand a fost facuta revizia au fost schimbate si bujiile,a pornit bine dupa asta, dar dimineata tot porneste greu.12.5 este tensiunea inainte de pornire si 14.2 pornita .are un cod de eroare 4005a de la egr la care s-a facut blind dar nu cred ca influenteaza asta( codul cred ca e memorat si nu s-a sters ca martorul cu cheita nu sta aprins).pana sa ajung la diagnoza pot sa mai verific si altceva? vreo sugestie?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Incearca sa o pui te tester sau fa un test injectoare..
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Luni sun la programare pt diagnoza la Andrei.Sper sa nu fie probleme la rampa,cu regulatorul de presiune, costa mult.Din ce am mai vazut in meniul secret ar fi un singur injector care "papa" mai mult ,sa fie din cauza lui?
  • cosmiN8801

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salutare. Am o Astra H 2005 1.7 cdti Z17DTH iar problema si nu-i mai dau de capat. De ceva vreme pornea mai greu la rece dimineata sau dupa mai mult timp de stationare(invarte 2-3min pana o ia si scotea un fum alb). Am dus-o la un service specializat pe opel...care mi-am gasit pompa de inalte cu probleme,am schimbat pompa,iar la scurt timp dupa asta la turatie mai mare peste 3500 imi apare martorul cheie si imi moare motoru inclusiv in mers. La acelasi service imi spune ca trebuie schimbat rampa injectoare cu tot cu senzor. Ajung la niste costuri destul de mari:( ...ceva pareri?
Skip ads

  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut,

@cosminN8801- ai incercat sa faci o diagnoza ca sa vezi ce cod de eroare ai? Daca ti se aprinde martorul, cel mai probabil ai si un cod stocat. Daca nu ai la indemana sa faci o diagnoza cu OpCom sau Tech 2, poti utiliza metoda din link-ul: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014.

Cauzele sunt multiple, dar cel mai bun punct de pornire ar fi o diagnoza. Nu cunosc motorul tau, nu sunt cel mai in masura sa iti dau sfaturi, dar poate asa iti rezolvi problema. Daca ai facut o diagnoza, posteaza codul ca sa te poata ajuta vreun coleg care s-a lovit de problema asta sau sa iti putem oferi o interpretare, o cauza pentru aparitia acelui cod de eroare.

https://www.clubopel.com/rez...3500&sa=Cauta - daca ai sa dai citire ai sa vezi ca sunt destul de multi colegi cu probleme asemanatoare ca si tine.

Spor si bafta.

L.E. - ia citeste postul asta, vezi daca ai aceleasi simptome, poate e supapa de la rampa comuna si nu trebuie sa schimbi toata rampa si cu tot cu senzor: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
L.E.1- https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=91354- numitor comun cu ce ai tu- oprirea motorului in mers dupa 3500 rpm- rezolvarea a fost inlocuirea conductei de motorina de la rampa comuna-nu strica sa verifici.
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Saptamana care vine sunt programat la diagnoza, o sa astept sa vad ce se intampla. Are doar 1 singura eroare ,am scris mai sus,nu sta nici un martor aprins care sa indice vreo defectiune , dupa ce porneste motorul merge perfect si masina se comporta normal.am tot citit forumul si nu stiu inca ce poate fi cauza,astept dupa diagnoza.
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Baieti poate ma mai sfatuiti cu ceva detalii, am observat in meniul ascuns in momentul in care o pornesc si invarte electromotorul tensiunea bateriei arata 12.3-12.5 si scade pana la 10-11v,dupa care porneste ,merge normal si incarca pana la 14.2, din ce ma pricep asta inseamna baterie cu probleme. Masina circula cam de 3-4 ori pe saptamana, are alarma de fabrica,e posibil ca in 3 ani bateria care a fost noua sa aibe probleme din cauza alarmei?sa consume alarma in timpul stationarii si sa descarce asa mult bateria?
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Problema s-a rezolvat prin reconditionarea electromotorului si a 2 injectoare.
  • flyer1sst

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ro.auto a scris:Curentul in baterie trebuie sa fie intre 13,8 V - 14,2 V dupa pornire.


...cu motorul pornit. Ala e curentul de incarcare baterie. Ce a spus el, este curentul bateriei - motor oprit
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca ai facut confuzie intre curent(A) si tensiune(v)...,se mai intimpla...!
  • flyer1sst

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
da. ai dreptate. e tensiune. M-a luat valul. am raspuns cum era Smile
  • roby31

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Dupa o lunga perioada de ''probleme'' la Vectra mea Z19DT, in sfarsit s-a gasit defectul. Pornirea lunga era din cauza electomotorului.
in prima faza nu am vrut sa cred ca electromotorul e de vina pentru ca invartea dar se pare ca nu avea destula forta.
Deci daca aveti o pornire lunga si nu va apare pe test solutia eu va recomand sa verificati electromotorul.
Electricianul a spus ca periile, carbunii erau praf. M-a costat reparatia 150 la electromotor si 100 de lei schimbatul.
Spor.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR