Parola noua?


mihaita-florin a scris: sal ! am si eu un opel vectra C limuzina , motor 1.9DT , 120cp , diesel din 2006 , masina o am din 2008 si am probleme la pornire mai exact din februarie 2011 cand a fost ger - 12 grade , am cam fortat-o sa porneasca si de atunci imi porneste la a 4 cheie foarte greu pe timpul rece iar pe timpul verii la a 2 cheie , tot in 2011 prin luna 05 am schimbat diodele si releul de incarcare la alternator.daca ma puteti ajuta cu un raspuns ,banuiesc ca ar fi bujiile inca nu am fost la mecanic cu masina dar din spusele mai multor persoane ar fi bujiile.....
Pina nu o pui pe tester nu vei sti ce are ....sunt doar presupuneri ,apropo asta nu e Dacie si o iei pe ghicite ,grija mare ,cauzele difera de la masina la masina
adi22bh a scris: salut lume!
am si eu o problema cu masinutza si cer pareri....
am o vectra gts 2007 (facelift) 150CP tdci opc line....si de un timp imi scoate fum albastru la pornire.... indiferent daca e vara sau iarna
Aici apar 2 situatii:
a). daca opresc motorul si il repornesc, lasand mai mult timp contactul pus, atunci nu mai apare acel fum
b). daca o las asa si merg mai departe atunci sunt ca o locomotiva....scoate fum de "colorez toata strada"
nu mai spun de mirosul pe care il lasa in urma... si imaginea...
Am fost in reprezentanta si nu prea stiu baietii clar care e problema, dar cica ar tb sa desfaca motorul sa curete injectoarele ca de acolo cred ei ca e baiul... motorina pe care o folosesc e de la omv si petrom. parca si consumul a crescut putin...
help pls! stie cineva?
posibil valva EGR
Am un opel vectra b 1,7 isuzu turbodiesel. Dupa ce pornesc motorul se cupleaza bujiile incandescente din nou si nu mai incarca la relantiu, trebuie sa turez ca se sa incarce. Daca poate sa ma ajute cineva sau daca a mai avut cineva problema asta? Are cineva schema electrica de la releu electronic de bujii?
pune si tu un tester ca sa avem ceva detali
[quote="vmeici"]Am un opel vectra b 1,7 isuzu turbodiesel. Dupa ce pornesc motorul se cupleaza bujiile incandescente din nou si nu mai incarca la relantiu, trebuie sa turez ca se sa incarce. Daca poate sa ma ajute cineva sau daca a mai avut cineva problema asta? Are cineva schema electrica de la releu electronic de bujii?verifica releul de incarcare alternator,bujiile mai stau aprinse citeva secunde dupa pornire.
Salut! am si eu o rugaminte la voi, am o vectra din 94' diesel si nu vrea sa mai porneasca, am schimbat bateria bujiile au 7 luni. Invarte cureaua de distributie da nu porneste aveti vreo idee?
NU vrea? Foarte rau ,nu te stie de sef si noi nu stim ce motorizare ai si mai ales ce simptome ....asa ca nu porneste Evil or Very Mad
Doru Lucian a scris:
toly18_cool1988 a scris: buna ziua am si eu o problema la opelul meu am un opel din 2005 cu un motor de 2.0 ti,de ceva timp imi merge foarte urat ,cand o pornesc dimineata sau cand e rece motorul cand o pornesc merge in trei pana se incalzeste si scoate un fum in mers zici ca e locomotiva iar daca in mers o accelerez putin imi da suturi merge smucit,de ce oare?
Question Question Question
posibil EGR blocat defect ,etc etc .dupa simtome se pare ca nu se creeaza corect amestecul aer\combustibil ,EGRul baga gaze arse in sistem si arderea nu mai e corecta.

Si eu am aceeasi masina si exact aceeasi problema insa nu ii dau deloc de cap! Plus k dimineata porneste la prima cheie indiferent de prima cheie,dar dak rulez vreo 15-20 de km si dp aceea opresc si nu o mai pornesc cam 1-2 ora,nu mai porneste decat la a 3-4.a cheie... Nush ce sa mai fac k nu ii au delok de cap.
drg1990 a scris:
Doru Lucian a scris:
toly18_cool1988 a scris: buna ziua am si eu o problema la opelul meu am un opel din 2005 cu un motor de 2.0 ti,de ceva timp imi merge foarte urat ,cand o pornesc dimineata sau cand e rece motorul cand o pornesc merge in trei pana se incalzeste si scoate un fum in mers zici ca e locomotiva iar daca in mers o accelerez putin imi da suturi merge smucit,de ce oare?
Question Question Question
posibil EGR blocat defect ,etc etc .dupa simtome se pare ca nu se creeaza corect amestecul aer\combustibil ,EGRul baga gaze arse in sistem si arderea nu mai e corecta.

Si eu am aceeasi masina si exact aceeasi problema insa nu ii dau deloc de cap! Plus k dimineata porneste la prima cheie indiferent de prima cheie,dar dak rulez vreo 15-20 de km si dp aceea opresc si nu o mai pornesc cam 1-2 ora,nu mai porneste decat la a 3-4.a cheie... Nush ce sa mai fac k nu ii au delok de cap.

indiferent de temperatura scuze...
Salut! am si eu o rugaminte la voi, am o vectra din 94' diesel 1.7 si nu vrea sa mai porneasca, am schimbat bateria, bujiile au 7 luni. Invarte cureaua de distributie dar nu porneste decat trasa!
Dupa cum zici tu, ori bateria pe care ai schimbat-o nu este suficient de puternica sa dea peste cap motorul cu trebuie, ori atunci este posibil ca, compresia sa fie foarte slaba si fiind frig afara ai rezultatul pe care l-ai afisat mai sus. Consulta un mecanic bun!
Am incercat tot nu vrea, cineva mi-a zis ca s-ar putea sa sa am bendixul blocat dar din moment ce invartea cureaua nu cred, crezi ca e posibila si varianta asta?

(Salut! am si eu o rugaminte la voi, am o vectra din 94' diesel 1.7 si nu vrea sa mai porneasca, am schimbat bateria, bujiile au 7 luni. Invarte cureaua de distributie dar nu porneste decat trasa! )
Salut! Pentru toti cei care au probleme cu bujiile si vor sa-si cumpere altele am un sfat: NU cumparati de la reprezentanta! Astazi 30.01.2012, am fost la Rucom Craiova, sa-mi cumpar o bujie originala GM. Pe langa pretul de 83 lei, am primit o bujie BERU. (la orice magazin de piese auto, nu costa mai mult de 60 lei. pe net - 50lei). Normal ca am intrebat: stiti, nu trebuia sa fie GM?! In replica mi s-a si raspuns: Pai GM nu fabrica piese, iar asta e originala! Ce, nu ai mai cumparat amortizoare GM si pe ele scria Sachs?! (scria Sachs, dar mai aveau si un aptipild GM lipit langa). Am plecat cu inima indoita ca am fost pacalit si ca bujia nu era una originala, insa in momentul in care am ajuns la mecanic si am scos vechea bujie arsa, am citit cum pe ea scria BERU............ spre surprinderea mea....
Trageti voi concluziile...legate de bujii............precum si amortizoare!.
P.S.: am cumparat bujii pentru ca am vectra c din 2003, motor y20dth. In ultimele 7 luni a inceput sa porneasca putin mai greu la inceput(din cand in cand, asta), iar in ultimele zile foarte greu cand avea motorul rece, indiferent de remperatura de afara. In plus imi arata si pe bord indicatorul cheia si masina inainte de pornire, lucru care s-a confirmat: doua bujii arse.
deep_fry a scris: Salut! Pentru toti cei care au probleme cu bujiile si vor sa-si cumpere altele am un sfat: NU cumparati de la reprezentanta! Astazi 30.01.2012, am fost la Rucom Craiova, sa-mi cumpar o bujie originala GM. Pe langa pretul de 83 lei, am primit o bujie BERU. (la orice magazin de piese auto, nu costa mai mult de 60 lei. pe net - 50lei)....

Beru se pun din fabrica si sunt foarte bune. Ai platit mai mult da, e comisionul reprezentantei ce vrei ?
Acum stii cum se face, data viitoare le schimbi tu. Very Happy
Asa este. Reprezentanta ce sa-i faci? insa cu doua luni in urma imi spusasra ca sunt 60 lei(aceleasi bujii). Acum cand m-am dus si intrebat prima data mi-a spus ca sunt 100lei. Question cand i-am amintit de am discutat in urma ca aproximativ doua luni, a zis ca imi face o reducere: 83 lei! Ca mai apoi sa-mi spuna ca sunt pe un nou cod si ca asa au venit, la pretul asta. Acum iti dai seama ca a doua bujie nu am mai luat-o de la ei, ci de la topspeed. 55 lei. Smile
salut, am o vectra B Y20dth si dimineata sau dupa ce sta cateva ore nepornita mai ales cand e frig, porneste greu si imi apare in bord "check engine", care dispare dupa cateva minute! stie cineva ceva despre asta?
pana_azzaro a scris: salut, am o vectra B Y20dth si dimineata sau dupa ce sta cateva ore nepornita mai ales cand e frig, porneste greu si imi apare in bord "check engine", care dispare dupa cateva minute! stie cineva ceva despre asta?

Ai cel putin o bujie arsa. Te poti convinge la o diagnoza.
Schimba toate bujiile, pe vremea asta bujiile bune fac toti banii.
problema e ca facea asa si imediat dupa c am schimbat bujiile si inainte! si mai e faza ca daca o las peste noapte "cu botu in sus" intr`o panta de exemplu, porneste greu dimineata! nush ce sa`i fac! mentionez ca pompa de injectie a fost schimbata Smile
ah, si cand tot se chinuie ea sa porneasca, da cu fum mult!
pana_azzaro a scris: ah, si cand tot se chinuie ea sa porneasca, da cu fum mult!

Ai schimbat furtunasele de retur si simeringurile de injectoare ?
Carcasa filtrului ai verificat-o ?

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou