Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
trage aer fals si se dezamorseaza,verifica toate tevile de la rezervor pana la pompa de injectie,restu tine de tainele meseriei
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ai verificat bujiile?
  • cristicristi93

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Bujiile le-am verificat si am schimbat 2pentru ca nu mergeau. Acum merg toate 4dar cauza tot nu o stiu. Am dus-o la 2 service-uri si mecanicii zic ca "nu stiu" ... ce fel de mecanici sunt nu stiu. Am schimbat si filtrul demotorina, am pus si supapa unic sens, am pus si para de amorsare si tot degeaba.. numai stiu ce sa-i fac.
  • illluminatus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Problema nu prea deranjanta sa zic asa . De cativa ani opelul meu porneste mai greu ( uneori la a doua cheie) doar primavara si toamna ...atunci cand temperatura de afara este intre 5 si 15 grade . Sub si peste aceste temperaturi porneste la sfert de cheie . Odata pornita si oprita imediat porneste la fel la sfert de cheie indiferent de temperatura. Cam ciudat nu ? Am ascultat pompa de motorina din rezervor la punerea contactului(are un bazait specific) de la punerea contactului pana la oprirea bazaitului dureaza cam 10 secunde . Uneori astept sa se opreasca bazaitul sau pun contactul de mai multe ori consecutiv si parca porneste mai repede . Repet vara si iarna ( chiar si la - 15 grade) porneste repede. Cam ce ar putea fi ?
Multumesc !
Skip ads

  • florin1983

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2013

  • Mesaj Privat
salut! Am si eu o alta problema...... Sad aveti idee ce poate fi "ceck
engine" aprins in bord,pornire
greoaie,fum alb si miros de noxe?
Am mers cativa km cu ea,am
oprit,repornit si se comporta
normal. Martorul nu mai apare. Multumesc!
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Cel mai bine trebuie pus un tester pe ea,e destul de greu sa stim ce ar putea fi fara tester.
  • claudia_p

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Buna,


Am un opel vectra B din '97, 1997cc, diesel, porneste dimineata, iar dupa 3 secunde se opreste si nu mai porneste decat trasa.....filtrul de motorina este gol si i-am montat si supapa de sens ( daca spun bine) sa nu se mai duca motorina, dar tot nu merge, am schimbat si filtrul de motorina si nimic.
Am cumparat si pompita manuala, nu as vrea sa o montez, as vrea sa rezolv problema nu sa o ameliorez. Ce ar putea fi? Va rog daca stiti ceva sa imi raspundeti.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Iti trage aer pe la capacul filtrului de motorina.
Poti schimba oringurile din capac, capacul cu totul sau pui filtru capsulat, metalic si ai scapat de griji.
Skip ads

  • claudia_p

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos!....O sa incerc, voi schimba capacul.
  • lucian_avl

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salutari ,ma tot uit aici la problemele de pornire si nu mai stiu de ce sa ma apuc sa desfac sau sa schimb,am o vectra c din 2005 ,1,9 cdti,120 cai,cum da putin frigul porneste greu ,am baterie noua ,bujii noi ,toate firele sunt bine puse la locul lor asa ca nu cred ca fura curent,se aude pompa de motorina cind pun contactul ,cind o pornesc invirte ,la un moment dat vrea sa porneasca insa mai invirte si tot asa de vreo 3 ori ,asta acum ,cind vine gerul raman pieton daca nu o rezolv .Mentionez ca pe tester nu se vede nimic si ii pun motorina extra de la petrom ,am pus si de la mol dar tot asa face.Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat ,am masina de vreo 4 luni ,am avut doar benzina timp de 9 ani .Asta e prima si ultima pe motorina la mn .Multumesc !
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Posibil sa ai probleme cu regulatorul de presiune de pe rampa.
Mergi la cineva care stie sa interpreteze valorile afisate de tester, nu doar sa stearga erorile.
Ai putea sa-l contactezi pe @dancuciureanu de exemplu.
  • lucian_avl

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2014

  • Mesaj Privat
multumesc mult !
Skip ads

  • claudia_p

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2014

  • Mesaj Privat
buna, revin si va spun ca i-am schimbat oringurile si in sfarsit merge....
  • andreisirbu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua ,
Va rog , daca ma poate ajuta cineva cu un sfat , daca a mai patit cineva :
Astra G Y20DTL, porneste extrem de greu dimineata ,fie vara fie iarna , daca o las in parcare cu botul in sus (rampa )
Daca sta cu botul in jos porneste imediat , fara niciun fel de problema .
De 2 ani am aceasta problema , acum sunt nevoit sa o rezolv din pricina penuriei de loicuri de parcare
Va multumesc
  • GTS-MAN

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara si "La multi ani tuturor !"
Sper sa primesc un raspuns cat mai repede pentru ca am o problema delicata : asa cum se vede si pe geam , afara este un viscol infernal iar eu nu am mai pornit masina de doua zile , timp in care s-a depus multa zapada si a coborat si temperatura in atmosfera sub 0 grade . Astazi am vrut sa pornesc masina cand surpriza mare : nici macar nu a invartit , s a chinuit vreo 2 secunde dupa care a luat o razna si s a si armat alarma singura . Se aprinde si simbolul de incarcare alternativa (un arc) si apoi se sting toate simbolurile ca si cum totul ar fi in regula dar masina nu da nici un semn ca ar putea porni .Deci nici nu invarte . Ideea este ca bateria are vreo 9 luni de zile iar aceasta problema am avut o si iarna trecuta si am rezolvat o schimband bateria si verificand releul care nu avea nici o problema. Bateria veche avea aproximativ 3 ani si ma gandesc ca undeva e o problema care imi mananca bateria , o descarca.Mentionez ca de aproximativ 5 luni imi apare la fiecare pornire simbolul cu cheia care stiu ca inseamna check engine. PROBLEMA CEA MAI MARE ESTE CA AM O ROATA PE PANA SI NU POT PLECA NICAIERI PANA NU O DUC LA O VULCANIZARE PENTRU CA E DESTUL DE GREU PE ACEASTA VREME SA SCHIMBI O ROATA (LOCUL DE PARCARE ESTE FOARTE IN SOSEA) DECI AS VREA SA INCERC O SOLUTIE CEVA DE MOMENT PANA REUSESC SA AJUNG LA UN SERVICE.. Daca din cele scrise mai sus reiese pentru cineva care ar fi problema ii multumesc anticipat !
Astept un raspuns urgent !
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Trebuie pus tester pe ea...iar aia cu ,,incarcarea alternativa,,?E o aberatie din partea ta ...aste e de fapt ....incarcarea bujiilor cu incandescenta.........!Cred ca tu nu prea ai habar de ce se intimpla la pornirea motorului tau pe timp de iarna!
  • GTS-MAN

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Da , adevarul este ca mecanica nu este punctul meu forte si nu m-a pasionat niciodata . Iar ceea ce am scris mai sus este clar o aberatie , am vrut sa zic incalzire alternativa(auxiliara) dar eram cu gandul la incarcare-descarcare baterie . Ce nu am scris mai sus este ca atunci cand pornesc masina prima data imi scoate un fum dens si gri dupa care functioneaza normal.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa te bazezi prea mult pe faptul ca bateria actuala are 9 luni. Me mi-a cazut una dupa numai 1 zi asa ca.....In alta ordine de idei ai incercat sa o pornesti cu un alt acumulator sau sa iei curent de la o alta masina. Eu unul asa as fi procedat daca as fi in situatia ta.
Dupa ce o pornesti verifica cat incarca alternatorul. Un multimetru nu cred sa coste mai mult de 40 de ron.

Succes
  • GTS-MAN

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns , asa voi face dupa Revelion primul lucru voi lua bateria si ma voi duce la un centru sa vedem in ce stare este si daca e cazul o voi incarca in primul rand apoi restul .

Multumesc inca odata !
  • doggfatther

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=FjSSXRGB9ss

Așa a pornit vectra mea z19dt cu nici o problema tehnicã dupã câteva zile la -20°c
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR