Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Motorina romaneasca.
A mea a pornit oarecum mai usor dar primele 10 sec. nu am putut sa o accelerez. Pedala nu avea nici un efect. Binenteles, fara eroare.
Skip ads

  • GTS-MAN

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Bravo , pentru o masina cu 200.000 si in general pentru asa temperaturi eu zic ca a pornit foate bine.
  • doggfatther

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
de obicei invarte de 2-3 ori , dar n-a fost miscata de ceva timp si pe frigu asta .... oricum nu ma asteptam sa o ia asa greu
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ca un sfat:) daca tot nu ai pornit-o de cateva zile, pune contactul de mai multe ori, ca sa intre bujiile de mai multe ori; nu are rost sa o chinui cand afara sunt -20 grade; la aceste temperaturi prefer sa pun contactul de 3 ori, si niciodata nu o acelerez imediat dupa pornire:D
Skip ads

  • ilarie

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Buna bãieți!ma poate ajuta si pe mine cineva am un opel vectra gts 2004 motor 1.9 120cp azi dupa ce l-am pornit doar la a 3 cheie mi sa oprit.de vreo luna am schimbat filtru de motorina si parca masina nu mai trage bine.dupa ce l-am pornit Iara tot azi culmea nu se mai accelera dupa 5min mirosea urat a motorina nush ce sa cred ca in mecanici nu mai am încredere ..care știți ceva un sfat mi ar fi folositor ms
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ce motorizare ai?Ca noi nu stim?Nu putem ne dam cu presupusul?Si mai bine ar fi un tester pus pe el....
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara.....na belea ca am patit-o si eu si am cautat si nu am gasit...masina porneste foarte greu,,,exagerat de greu...si cu Opcom imi arata eroarea P0380-08....nu stiu ce ar trebui sa schimb...momentan miercuri schimb bujiile ...dar sigur nu vor mai fi probleme? Si mai am un alt cod P0002-75 ....s-a limitat la 2000rpm si nu a mai vrrut nimic....ajuns acasa pus Opcom copiat erorile si apoi o repornire si totul a ajuns la normal?Multumesc.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
P0380 Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction
P0002 Fuel Volume Regulator Control Circuit Range/Performance
ce vrei mai mult pentru o pornire grea,regulatoru de motorina si bujiile sau releu de la bujii
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
P0380 am gasit dar P0380-08...asta nu am gasit ?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
tase a scris:Buna seara.....na belea ca am patit-o si eu si am cautat si nu am gasit...masina porneste foarte greu,,,exagerat de greu...si cu Opcom imi arata eroarea P0380-08....nu stiu ce ar trebui sa schimb...momentan miercuri schimb bujiile ...dar sigur nu vor mai fi probleme? Si mai am un alt cod P0002-75 ....s-a limitat la 2000rpm si nu a mai vrrut nimic....ajuns acasa pus Opcom copiat erorile si apoi o repornire si totul a ajuns la normal?Multumesc.
Buna seara din nou,,,dupa ceva zile am rezolvat problema...Eroarea P0002-75 la mine a aparut din cauza injectoarelor.....la o proba pe retur s-a constatat ca dadea prea mult ...regulatorul si apoi senzorul trimiteau informatii eronate la ECU ...care la rindul lui taia alimentarea si o limita la 2000RPM....deci nu va apucati sa schimbati ...REGULATORUL de presiune ca se prea poate sa aveti probleme cu injectoarele care dau o mare cantitate pe retur........totul de la motorina de .....MARE CALITATE ....din ROMANIA!!!!!
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
nicunicu a scris:P0380 Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction
P0002 Fuel Volume Regulator Control Circuit Range/Performance
ce vrei mai mult pentru o pornire grea,regulatoru de motorina si bujiile sau releu de la bujii
Ce facema daca ma luam dupa erori??Schimbam regulatorul=900 de lei Bosch schimbam senzorul =250 de lei.....iar dupa aia mergeam frumos si faceam injectoarele.....NU VA MAI LUATI STRICT DUPA TESTER....mai treceti si la mecanica ,clasica....de acolo s-a pornit ..de la motorul diesel simplu si apoi a aparut electronica!!!!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Si bujiile colegu`? A disparut eroarea ?
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eroarea a disparut cind am schimbat bujiile.....dar asta nu are legatura cu ,codurile pe care le-am gasit ......am scris pe forum....
  • Gelu67

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Sunt nou înscris pe forum. Urmãresc discuțiile de mai bine de 1 an, mai precis de când mi-am cumpãrat un Opel, anterior aveam și am în continuare o Dacia 1310.
Pe scurt, în luna oct. 2013 am cumpãrat o mașinã, respectiv Opel Vectra C Caravan din 2004 cu motor Z19DTH de 150 cp (110 kw), cu 143000 km la bord și de atunci a început aventura mea în diesel.
Am schimbat tot ce ține de consumabile, respectiv filtre, ulei, antigel, distribuția și cureaua de accesorii. Mai precis tot ce mi-au recomandat cei de la service-ul Autoa, din București, preferând sã merg la un service specializat Opel, cel puțin așa am crezut eu de cuviințã la acel moment.
Toate bune și frumoase pânã de curând, cu mici intervenții, explorãri în lumea motoarelor, respectiv schimbat bujii incandescente (doar 1 mai era bunã și una mai rãsufla oarecum, dar și așa pornea foarte bine), termostat (nu se ridica temperatura decât pe la 70-75 grd., chiar și în condiții de varã), reparat unele motorașe care fãceau zgomot (cel de la clapeta aer și unul din farul drept), pus xenoane de 35W și 3500K) plus altele asemenea mici corecții. Gata, au început adevãratele probleme.
Mai precis, am parcat mașina undeva în curte la casa ce o construiesc dupã Crãciun, respectiv duminicã 28.12.2014. De luni a început viscolul, zãpadã multã și toate cele. A fost prinsã în zãpadã, și în curte, fiind destul de mare, nu am reușit sã deszãpezesc, decât acum 2 sãptãmâni, când a început sã se topeascã zãpada. Peste ea au trecut cele 2 valuri de frig extrem, cu temperaturi sub -20 gr.C, timp în care mașina nu a mai fost pornitã.
Sâmbãtã, 10 ian., am dat zãpada și am pornit mașina (cei drept cu strângere de inimã cã nu o mai pornisem de mult), dar totul a fost OK, mașina pornind ca și cum o oprisem de 5 minute. Am pornit-o și am lãsat-o pornitã, eu dând zãpadã în curte, sã eliberez calea de acces. Când m-am întors la mașinã, cca 10-15 min, motorul era oprit și nu mi-a venit sã cred. Am încercat sã o pornesc și nu a mai pornit. Am reîncercat la 3 zile și nu a pornit, bateria fiind încã viabilã. Sâmbãta urmãtoare, fiind decis sã sã verific filtrul de motorinã (crezând cã are apã și a înghețat), mai dau o cheie și ...surprizã!, pornește la sfert. Aștept cca 5 min și vreau sã o mișc din acel loc, când accelerez motorul se oprește și nici nu a mai vrut sã porneascã. Se învârtea motorul la automat, motorul se zdruncina din toate îmbinãrile, de parcã era într-un piston, și nu a mai pornit. Am desfãcut filtrul și era motorinã, deci nu cred cã acolo era buba, dar dacã tot am umblat l-am schimbat sâmbãta urmãtoare, cu unul comandat, respectiv Mann PU 723X. Am încercat sã o pornesc și tot așa, dãdea sã porneascã, se chinuia "într-un piston" și în final se oprea. Am încercat sã citesc codurile de eroare, cu un OP COM dar nu s-au putut citi când mașina nu pornea (Cel puțin așa dãdea mesajul, eroare de comunicație cu CIM-ul mașinii). În final am rãmas cu mașina nepornitã, fãrã coduri de eroare citite și, în final, și cu bateria descãrcatã dupã atâtea încercãri și acces la resursele electrice( portiere deschise, lumini interioare, etc).
AJUTOR! Vreau sã-mi spunã cineva dacã a mai auzit despre așa ceva, dupã ce a pornit din prima în douã sâmbete, ulterior sã nu mai porneascã, plus pãrerile voastre. Mulțumesc anticipat, și scuze pentru poveste, fiind prima datã am considerat cã este necesarã aceastã prezentare.

PS. Nu sunt din domeniu, dar în general mã pricep la tehnicã, chiar și motoare, mai puțin diesel-uri, la Dacie cu timpul mi-am fãcut toate intervențiile, fiind din 1999 și merge și acum impecabil, doar vârsta își spune cuvântul. Și în general țin la mașini, deci le îngrijesc și echipez corespunzãtor, "ca la carte", cu tot ce este necesar.
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Parerea mea e simpla cred ca circuitul de alimentare e sigur adica motorina se coagulata adica devine ca uleiul.
Asta ar fii singura problema care imi vine in minte.
Desfa la rezervor pompa de motorina si verifica sorbul.
  • valyvis100

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 1,9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Motorul 1,9/120CP este foarte pretentios la pornire, in sensul ca electromotorul trebuie sa aduca motorul la o anumita turatie (se pare ca si la 1,9/150CP).
Eu pana nu am reconditionat electromotorul nu am fost multumit de pornire. Cu toate acestea vreau sa-i mai trag o masa, se pare ca circuitul electric este deficitar din acest punct de vedere:
http://www.vectra-c.com/for...11045#post1611045

Verifica circuitul de alimentare cu motorina si mai ales pune o baterie incarcata full .
  • Gelu67

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Când am schimbat filtrul de motorinã, așa cum am spus și anterior, avea motorinã în cutia filtrului, de aceea am și dedus cã nu era problema de motorinã cu apã sau îngheț.
Mai mult, înainte de a pune noul filtru, am verificat dacã bagã pompa motorinã, respectiv am pus capãtul furtunului desfãcut (turul) într-un vas și am pus contact, pompa bãgând motorinã, ba chiar foarte multã, cã luasem contactul, vasul se umpluse și ea tot bãga, motiv pentru care m-am cam stropit cu ceva motorinã, eu încercând sã stopez jetul.
Ieri, am încercat iar sã o pornesc, cu curent de la Dacie, pe care am reușit sã o strecor pe lângã Opel, dar nu a pornit. Tot așa se chinuia.
Anterior vã spusesem cã, de fiecare datã când a pornit, de douã ori, la diferențã de o sãptãmânã, a pornit foarte ușor, la sfert, din prima cheie, fãrã a semnaliza vreo problemã, dar de fiecare datã s-a oprit ulterior din mers, dupã câteva minute de funcționare.
Astãzi încerc sã vin cu altcineva, de la un service din localitate, cu un tester, pentru a încerca sã citesc codurile de eroare, respectiv sã identific problema adevãratã.

Totuși, aș vrea sã primesc ceva pãreri avizate, a unor oameni cu oarecare experiențã într-ale motoarelor (diesel), pentru cã așa cu pãrerea ne putem da toți, dar nu rezolvãm nimic, și nici nu vreau sã mã apuc sã demontez/schimb componente importante ale motorului/sistemului de alimentare.
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Eu am fost electro-mecanic in România si nu isi da nimeni cu parerea colegii incearca sa te ajute.
Ve ce erori ai poate ai norocul sa fie doar stocate.
  • slay3rxd

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara , am si eu un opel Y20DTI motor 2.0 diesel , si nu mai vrea sa porneascs nici trasa , precizez ca am schimbat motorul , nu vrea sa porneasca , am desfacut conductele de la injectoare , imi ajunge motorina in toate injectoarele , dar nu arunca cu presiune .. cam incet zic eu , ramane sa desfac maine bujiile sa pun altele noi , am verificat conductele de la tur si retur , totul nou. Motorul invarte , dar parca invarte in gol nu da nici un semn Sad , Help somebody ?
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Ai schimbat motorul cu acelasi tip de motor?
Ai luat cipul si calculatorul?
La pompa de injecție ai calculator ai programat tot pana aici?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR