Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • velicu zaharia

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Era vorba de alimentare pe parte electrica. Sunt multe interpretari la P1651 . Cel pe care il am m-a ajutat
Skip ads

  • niculaeseicostantin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Frontera 2000 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Am un opel frontera b 2200 dizel din 2000 iar de cand sa racit afara am foarte mari probleme la pornit,dupa 3,4,5 incercari o ia ,imi ese un fum foarte negru si nu mi se accelereaza pina se incalzeste mai mult de 3000.am verificat bujiile sunt ok in bord nu mi se aprinde nimic am verificat turbo,am schimbat un devimetru de aier,dar nimic e la fel,..ce as mai putea face ?
  • adrianmardare

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Combo 1995 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2016

  • Mesaj Privat
. Opel combo 1995 motor isuzu 1.7 injectoare clasice .poneste dimineata si la - 10 grade la a 2-3 a cheie dar cu aceleratia calcata la maxim.
Cand e cald motorul la fel trebuie sa calc aceleratia altfel invart degeaba de se duce bateria
Alta problema mai am. Cand dau cheie dupa o tura doua de invartit scapa electromotorul caraie altfel cred ca ar porni mai usor. Un pic de aer are pe instalatie da foarte putin am pompa de amorsat( para din aia ce strangi de ea)
Am desfacut electromotorul si par ok bucsile totusi imi lipsea un prezon lung ce trece prin stator si-mi comprima capacul statorului pe stator pastrandu i pozitia normala. In fine am facut un prezon cu o filiera dintr un fier mort sa spun dar cred ca nu strange bine. Toate consumabilele, filtre , ulei plus bujii incandescente .
Ce as mai putea face la electromotor, curatat, decapat, uns la sfarsit cu vaselina ?
Ce problema crede ti ca are de pleaca sfert cand e cald cu aceleratia calcata tare?

bineinteles ca iau repede piciorul, nu-s de acord pornirea cu motorul in ture
  • iliescuu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salut all vreau si eu sa cumpar o pompa de injectie pentru un opel vectra b 2.0 dti din 2001 cu cod 015 dar vreau decat partea mecanica a pompei fara calculator va rog mult nr meu este 0772287356
Skip ads

  • sima.gabriel

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Incerc sa intreb si eu ceva.
Am un vectra C Z19DTH si problema e in felul urmator:
-Dimineata cu motorul rece porneste foarte bine, nu face figuri deloc.
-dupa ce se incalzeste si ajunge apa la 80 de grade porneste putin mai greu, adica invarte mai mult, dar porneste.
-Astazi a fost prima oara cand mi-a ajuns apa la 90 de grade, opresc motorul pentru aproximativ 3 minute, revin in masina si porneste la a 4-a cheie.
Dadeam la automat se auzea sunetul ca porneste si cand dadeam drumu la cheie se oprea de fiecare data. Abia a 4-a oara a pornit.
Am facut testul de injectoare cu 2 zile inainte de a se intampla asta si totul este ok, nu sunt deviatii foarte mari de la unul la celalalt. Tija swirl este ok, functioneaza normal. Pe tester nu am nici un fel de eroare.
Alte idei ce ar putea fi? Ceva senzor vibrochen, ax came?

EDIT: Masina este fara DPF
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie sa verifici cu un tester, presiunea in rampa de injectoare cand nu porneste.
Verifica si bateria. Am vazut o astfel de problema rezolvata cu schimbarea bateriei.
  • romi89

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salut.sunt nou in acest forum.tocmai mi am cumparat o vectra 1.9 tdi din 2006 si am probleme cu pornirea si la rece si la cald.am schimbat senzorul de la distributie cu distributiw cu tot k imi dadea pe tester defect dar nimic tot l fel nu pirneste.si am depistar k daca scot mufa de la senzorul de temperatura de vine pe galerie cu 2 pini verde pornesc termocuplwle si poeneste masina.specific ca nici acul din bord nu mi se ridica.se ridica putin doar cand sta la relanti pe loc iar cand plec cu ea cade de tot
  • sima.gabriel

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2015

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Trebuie sa verifici cu un tester, presiunea in rampa de injectoare cand nu porneste.
Verifica si bateria. Am vazut o astfel de problema rezolvata cu schimbarea bateriei.

Bateria e de 72ah, cumparata noua in octombrie 2015 si folosita pe un vw polo pana in decembrie cand am luat vectra. Voi incerca sa verific si presiunea in rampa cand e motorul rece si cand e cald sa vad daca sunt diferente semnificative.
La Op-com, presiunea care trebuie verificata este "common rail desired pressure" si common rail actual pressure", corect?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Da. A doua trebuie sa fie egala cu prima.
  • sima.gabriel

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am facut astazi o diagnoza si intradevar se dezamorseaza pe undeva. Se pare ca daca e motorul cald se dezamorseaza mult mai repede.
Filtrul de motorina nu stiu cand a fost schimbat, deci il voi schimba acum daca tot sunt probleme cu dezamorsarea.
Acum care ar fi ordinea de verificare?

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Valorile trebuiesc citite atunci cand cuplezi electromotorul si nu porneste.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Fã un test de presiune dacã zici ca prinde aer pe undeva
Skip ads

  • sikidavid

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua, tuturor! As vrea o informatie corecta. Ce se intampla cand pun pe pompa o parte electrica cu cod 015, in loc de 011. Doar partea electrica. imi da eroare? sau mai multe? trebuie sa iasa motorina prin conducte?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Se intampla sa nu porneasca.
Iti da P1651, P1345 si P1631.
  • kosty2

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2016

  • Mesaj Privat
sicutz a scris:Am un Opel Vectra C facelift din 2007, 1.9 cdti 120cp, 190000km, adusa din afara d 1 an, bine intretinuta(ulei, filtre schimbate la 10000km).
In ultimul timp de cand au mai scazut temperaturile porneste mai greu se chinue la prima cheie, uneori fiind necesara a 2'a, pot sa zic ca are toane cand vrea porneste la sfert. Am fost la tester cu ea nu am nici o eroare dar comresia o arata d 30%.
Care ar putea fi cauzele?
Va multumesc!
poate sa fie de la injectoare.sau senzorul de pompa
  • alin_hateg

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Buna! Am si eu o problema pe care n-am mai intalnit-o expusa de nimeni, asa ca va rog, ceva opinii. La Vectra mea (2000 diesel), porneste greu dimineata, indiferent de temperature de afara, chiar daca intra bujiile incandescente, iar la pornire, scoate mult fum alb. Intamplator am observant ca daca las contactul pus 8-10 secunde si dupa aceea dau la automat porneste foarte bine si nu mai scoate nici fum. Care sa fie explicatia?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Dezamorsare a circuitului de motorina.
Verifica furtunasele de retur injectoare, oring surub blocare pompa si carcasa filtru motorina.
  • alin_hateg

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am verificat. Dezamorsarea iese din discutie, faptul ca tin contactul pus 10 secunde nu actioneaza nici o pompa, sau altceva care sa faca vreo amorsare.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu actioneaza ca n-ai pompa in rezervor. Daca lasi pe contact, iti tine bujiile alimentate mai mult timp si ajuta la pornire.
Cand vei descoperi pe unde trage aer in instalatie sa ne-anunti. Very Happy
  • alin_hateg

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Pai alimentarea bujiilor nu se intrerupe cand se stinge martorul din bord?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR