Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mihaiciocu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
iti dau eu opelul meu diesel si dami mie benzinaru ce an este masina ta ?
Skip ads

  • roby31

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Dupa o lunga perioada de ''probleme'' la Vectra mea Z19DT, in sfarsit s-a gasit defectul. Pornirea lunga era din cauza electomotorului.
in prima faza nu am vrut sa cred ca electromotorul e de vina pentru ca invartea dar se pare ca nu avea destula forta.
Deci daca aveti o pornire lunga si nu va apare pe test solutia eu va recomand sa verificati electromotorul.
Electricianul a spus ca periile, carbunii erau praf. M-a costat reparatia 150 la electromotor si 100 de lei schimbatul.
Spor.
  • M.D.

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc pt sugestie, dar am rezolvat problema. A fost electrovalva de pe pompa de inalte, cumparata de pe e piesa la pret de 400 lei. A meritat.
  • Dumitru Ionel

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Am un Astra G 1,7 CDTI. Porneste greu la cald si scoate mult fum negru cind o fortez Aveti vreo idee pe unde e buba?
Skip ads

  • CMady

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2017

  • Mesaj Privat
fofolino a scris:salut colegi!
ma confrunt de ceva vreme cu o problema la masina mea (vectra b, motor x20DTL).
Dimineata porneste greoi (nu foarte greu) dar da senzatia k ii este greu Sad si in plus nu se aprinde filamentul care indica bujiile...sincer nu l-am vazut niciodata de cand o am. iar atunci cand opresc motorul parca smuceste...in rest motorul se comporta bine, trage foarte bine, numai relantiul sta cam jos.
care sa fie problema? ce sa verific?


Aceeasi problema si la mine la un Astra 1.7 CDTI. Nu se aprinde martorul la bujii si porneste cam greu dar la prima cheie la rece,cu relantiul 2-3 secunde oscilant dupa care isi revine.La cald tot greu la a 4-5 invartire.Plus de-alta scoate fum negru.Am curatat Egr si clapeta acceleratie si foarte putin pe gura de la admisie,cu ea montata pe motor. Cine ne poate ajuta cu un sfat util? Testerul nu da nici o eroare,e totul ok. Daca ar fi ceva la bujii nu ar da pe tester?
  • Dumitru Ionel

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu am rezolvat-o, au fost injectoarele. am dus-o la atelier si in cinci ore a pornit ca noua
  • Vrancean Dragos

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Bunã, am si eu o problema cu un opel vectra c din 2002, 2.2 diesel, Y22DTR, la temperaturi joase se chinuie sa porneasca, plus ca imi apare si masinuta cu cheia de fiecare data cand pornesc la rece! Scoate fum alb spre negru, un gri mai degraba! Ce sa fie, am schimbat bujiile, am schimbat releul de bujii si tot imi face figuri. Poate stie cineva. Mulțumesc
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Dumitru Ionel a scris:Salut. Am un Astra G 1,7 CDTI. Porneste greu la cald si scoate mult fum negru cind o fortez Aveti vreo idee pe unde e buba?
..eu asa am rezolvat..+ aveam fum la pornire si ceck aprins cu eroare dupa care apoi disparea si totul era ok.succes.

vezi aici.http://www.youtube.com/watch?v=dNB3Xx60t_M
Skip ads

  • marik17

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Sal. Masina Asta G 2.0 dth. De ceva vreme porneste doar cu spay cand e calda si se mai opreste si in mers. Acum nu mai porneste deloc la cald. Erori aparute P1660 , P1631 ,P1345 si P0115. Dupa stergere au ramas p1651 , p1660 ,p1635,p0400. Ceva idei de ce nu porneste la cald ?
  • alin3ll

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salutare.imi cer scuze daca postez unde nu trebuie dar am si eu o problema cu masina mea si as avea nevoie de un sfat.este vb despre un opel astra g 2.o dti.akm un an mi-a picat pompa de injectie, am dus-o la reparat dupa care masina pornea dar daca statea mai mult gen o noapte se dezamorsa si pornea numai cu spray de pornire.akm doua zile a inceput din senin , in mers sa imi dea in nas ca si cand ramane fara motorina si sa scoata mult fum de culoare alba.ideea este ca nu se poate merge cu ea asa.ca eroare imi da 1220 mai exact cantitate insuficienta de combustibil.sa fie iarasi pompa de injectie de vina sau altceva?multumesc.
  • youngblood

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut,oameni buni!Am si eu un opel astra y17dt si am o problema...azi am vrut sa plec cu ea,am pornit-o si a ramas martorul de la baterie aprins.Cand sa plec,am observat ca nu mai am servo,asa ca am lasat-o in parcare.De vreo 2sapt am observat cand o porneam,ca porneste mai greu,invartea motorul de 2-3ori..m-am gandit ca e ceva normal fiind temperaturile de afara mai scazute din luna ianuarie.Tiind sa va spun ca baterie e inca in garantie inca o luna.As vrea sa-mi spuneti o parere,daca a m-ai intalnit cineva aceeasi problema.Va multumesc!
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

@youngblood

martorul cu bateria ramas aprins dupa pornire arata probleme cu incarcarea (alternatorul) - de obicei se defecteaza releul de incarcare dar nu este o regula (daca te pricepi poti masura cu aparatul de masura - trebuie intre 13,8 si 14,4 volti).

daca nu a mai incarcat alternatorul tot consumul electric al masinii a ramas pe baterie care s-a descarcat - de aici si pornirea mai greoaie si lipsa servo.

din cite stiu tipul asta de masina are incarcarea controlata de calculatorul masinii, e putin mai dificil de remediat decit cele clasice daca nu e din alternator problema, insa nu trebuie sa te sperii, de obicei prin schimbarea releului de incarcare se rezolva rapid si destul de ieftin.

- este tutorial de schimbare releu pe club opel.

verifica si cureaua de la alternator, sa fie in regula.
Skip ads

  • Traian12

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Acestea sunt :
-Dimineața, când motorul este rece il pornesc si între 1700-2000 de turații trepideazã motorul si zvâgnește masina, ce ar putea avea?
-Iar cea de-a ||-a problemã este chiar de astã-searã, cand am încercat sã pornesc motorul mi-a fãcut figura sa nu mai porneascã, dupa cam 10 incercãri a reusit sa porneascã, apoi când am lãsat masina la relantiu, s-a oprit.. a trebuit sã o țin turatã pentru a nu mi se opri.
-ÃŽntrebare : Știe cineva de la ce vin aceste douã probleme?
-Masina este un “Opel asta G, 1.7 DTI, 75 CP!” Km “200001”
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Daca tot ai un ...parc auto cumpara si tu un tester si vei gasi problemele...masinilor pe care vrei sa le vinzi!
  • MRogojanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2018

  • Mesaj Privat
salutare tuturor,am un opel vivaro din 2005,motor 2,5 ,3 ani a mers foarte bine,de ceva timp invarte putin mai mult inainte sa porneasca,indiferent ca e cald sau rece motorul,adica invarte de 4-5 ori si o ia,la prima cheie mereu,dar cu acest delay,am verificat bujiile,sunt bune,verificat releu,da semnal,tine putin dar da semnal,am scos mufa de la senzor temperatura,si a tinut bujiile cam 15 sec,dar tot asa a pornit,tester pus pe masina,nicio eroare,singurele erori care apar doar daca decuplez bateria sunt,sezorii ,cam toti,debitmetru,regulator presiune rampa,senzor presiune rampa,releu bujii,etc,dar odata sterse erorile nu mai apar nici dupa 3000 km,ma face sa cred ca nu e de la acesti senzori,si nu cred ca ar fi cedat toti odata,e prea de tot,am demontat senzorii care mi-au fost la indemana si i-am curata cu spary de contact,tot asa,singurul care nu am ajuns decat azi,dar nu am reusit sa montez la loc este senzorul de pe volanta,care nu se mai vedea acel mic varf de metal,atat era de imbacsit,avea si ceva aschii de
metalice,pilitura sa ii zic asa,l-am curatat,e canou acum ,dupa ce montez vad ce zice,totusi daca cineva are vreo idee,a mai patit asa ceva ,sa imi spuna si mie ,ca parca nu as da atatia bani pe atatia senzori si sa ma trezesc ca nu este de la ei,ar mai fi de verificat totusi si injectoarele,ca dupa pornire vreo 1-2 min are o foarte usaora intrerupere,abia sesizabila,dar daca o conduc de atata timp o percep
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

@MRogojanu

incearca si cu o baterie nou - nouta, doar de proba, nu spun ca e rezolvarea problemei dar as incerca.

sa fie noua si bine incarcata!
  • MRogojanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2018

  • Mesaj Privat
am montat si senzorul de la volanta ,tot asa a pornit,dar cu specificatia ca dadea ceva fum albastru,cee ce inainte nu dadea,pus din nou testerul pe ea,nimic,bateria invarte destul de bine,chiar repede,o sa incerc zilelea astea si cu una nou nouta,sa imi scot si asta din cap,am intrat pe valori real time pe tester,si ceea ce ma nedumereste este temperatura la combustibil,cam 51-55 grade dupa 5 min functionare,ce naiba ca nu o avea rezistenta de masina de spalat in rezervor,sau poate e cea de pe retur,nici nu stiu unde este pozitionata sonda inca,alta nelamurire este ca la arbore cotit &axa cu came,imi zice ca este 20 ms decalat,am vazut la un coleg de aici de pe forum diagnoza si arata 0,la acea valoare,in rest am la fel valorile,si inca un mic detaliu la cantitate comb injectat arata 7,4,si inca o valoare dedesupt de 10,2,consum instant 6,5,sonda temperatura apa pe bord imi arata full 4 linii,adica 90 grade,pe tester 70 grade,si ultima nelamurire mi se par e,incarcare 15,2,cam mult zic eu,dar nu consider acesta valoare reala,maine am sa verific cu un multimetru
  • MRogojanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2018

  • Mesaj Privat
salut din nou,va spun ce am mai incercat sa o fac sa porneasca normal la prima invatire a elecromotorului,deci,demontat egr,curatat,era oricum foarte curat,dat jos intercooler,verificat daca are ulei in el,nici gram,doar pe pereti un pic de mazga,spalat bine,pus la loc,baterie noua,dat jos turbina,schimbat miez,nu era deacolo dar nu imi pare rau ca oricum avea ceva joc dar nu incepuse sa piarda ulei,dovada ca nu am gasit ulei pe nicaieri,dat jos bujii si verificat cu fisele puse,am facut din sarma un dispozitiv sa fie toate legate ca pe masina,releul tine 7-8 sec cand e rece,si le-a inrosit corespunzator,deci eliminata si asta,dat jos senzol caxa cu came,curatat,verificat,excat cum scrie in carte,cu multimetru,montat la loc si verificate impulsurile,cu mici retineri,pt ca nu stiu cum funcioneaza real zic ca e asa si asa,spun asta pt ca dupa ce am montat totul la loc,parca mai invarte inca o data pana sa porneasca,si scoate acel foarte putin miros de motorina nearsa,cee ce ma face sa cred in continoare,acum dupa ce am curatat o gramada,verificat,si gasind undeva pe net o patanie similara dar nu aceeasi masina si motor,este ca senzorul de la axa cu came raspunde greu deaia si invarte de 3-4-5 ori si apoi ecu ca sa compenseze pornirea grea ii injecteaza mai multa motorina/,adica tine timpul de impuls mai lung ,automat intra mult mai multa motorina in camera de ardere pe care nu poate sa o arda,,nu stiu,e o iopteza,pt ca dupa ce porneste ,merge rotund motorul,fara trepidatii,,balbaieli sau alte chestii,sta turometrul fix la 850 ture,verificat si cu tester,totusi de unde credeti ca ar fi aceasta pornire greoaie,dar mereu la prima cheie?inca ceva,in autodata,imi spune ca si posibilitate ar fi senzor presiune rampa,senzor axa cu came,regulator presiune pompa,regulator presiune rampa,cel mecanic unde iese si returul,apropo de asta,de acest regulator mecanic din rampa,ce ma gandesc,in paralel cu ce am spus mai devreme,e curios faptul ca,la relantiu presiunea din pompa este undeva la 33000 +/-,cred ca 330 bari inseamna asta,cand o turez imi da si 65000,nu e oare mult prea mult?nu cumva regulatorul mecanic nu isi mai face treaba,si automat la cata preiune se creeaza,si o ms daca deschide injectorul tot intra mai mare cantitate de motorina decat daca ar avea 33000?,are cineva valorile reala ale acestui tip de motor sa le pot compara cu ale mele?G9U730 ?poate asa as reusi sa o fac,de service nu poate fi vb,no money,no time
  • patraulea2

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Salut colegi !
Am si eu un Opel Vivaro 1.6 125 CP din 2016 am cu ea 48 000. acum 3 saptamani dimineata la - 5* a pornit la a treia cheie si parca era tractor.
Azi la - 9* la fel nu a vrut sa o ia deloc,abea la a zecea chieie a pornit si atunci o tineam din pedala ca se oprea, nu dadea nici un semn ca ar porni. Am fost la reprezentanta si dupa 2 ore de stat Masina este perfecta Sad nu are nimic , cica sa pun motorina aditivata ( eu alimentez de la MOL )
Sa mai confruntat cineva cu o astfel de problema ?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Vom vedea cum porneste maine dimineata...! Posibil sa nu fie asa de perfecta...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR