Parola noua?


Cat mai curand vreau sa achizitionez inca o calibra .Am si eu o intrebare pt persoanele pricepute la marirea puterii motorului.........care dintre modelele din titlu ar fi mai fiabil care are un cuplu mai bun si care este mai usor de dus la o putere cat mai mare........ Vreau sa pornesc un proiect cu calibra mea de vis....momentan am una cu motor c20xe......
sau pt cunoscatori ce spuneti un Mitsubishi FTO vs Calibra turbo 4x4 sau v6?
astept pareri si raspunsuri.....tin sa precizez k la tuning la motor nu ma prea pricep....
multumesc anticipat

off topic: imi cer scuze pt faptul k am lipsit atat de pe forumul si de la intalnirile de la clubopel.com,,,dar cand esti prin alte tzari timpul parca nu-ti mai ajunge.....prin aceasta cale tin sa ii salut pe toti cei cunoscuti si pe cei de pe forum
CALIBRA 2.0 ENGINE AND GEARBOX. THE ENGINE HAS BEEN DYNOD AT 300BHP.

THE ENGINE IS FITTED WITH A NEW STAGE 1 TURBO THAT HAS DONE LESS THAN A 100MILES

IT HAS A NEW 360 DEGREE THRUST BEARING, NEW HEAVY DUTY CLUTCH AND A BRAND NEW QUAFE LIMITED SLIP DIFF THAT HAS DONE LESS THAN 50 MILES.
motorul e la vanzare,daca te intereseaza
Oare? nuj ce sa zic.........si sa-l pun oare pe calibra asta in loc de c20xe? ma mai gandesc ..mai astept unele raspunsuri
ms oricum
Eu as merge pe V6...merge mult mai rotund motorul acesta si pe deasupra nici nu scuipa ulei cum obisnuieste cel turbo,sa nu mai vorbim de consum...si pentru 35cp in plus nu vad o mare satisfactie!
Da, intr-adevar, pentru 35 de cai...Da gandeste-te ca si acei 35 totusi se simt mai ales ca masina e 4*4...As merge pe LET
La lucrul acesta m-am gandit si eu ...la 4x4
Ca sa montezi si sistemul 4x4 pe o calibra care nu a fost de fabrica proiectata caroseria ptr asa ceva ai sa observi ca iti vine sa renunti la proiect...si sa montezi let-ul pe masina si sa nu fie 4x4 functional mai bn montezi un V6 ...asta e parerea mea si mi-o mentin!
Stai putin ca eu nu am de gand sa montez un motor pe calibra actuala....aceasta era doar o idee. Vreau sa cumpar alta pe care vreau sa o duc in cat mai multi cai posibil de banii de care dispun..si tocmai asta vreau sa aflu ce model ar fi mai potrivit de achizitionat pt a scoate cat mai multi cai cu bani mai putini..si care ar fi mai fiabil si mai convenabil
La o cali 4*4 cred ca ai putea ajunge usor la vreo 250 de cai. Dar gandeste-te ca e o masina veche, rulata...Ridicand puterea masinii fara sa faci modificarile necesare, piesele motorului ar putea ceda usor...Mai gandeste-te...Eu zic ca e suficient 204 cai plus ca e 4*4...Nu sunt multe masini care sa`i stea in fata...
si eu tot pe LET ma gandesc sa merg

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou