Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • butnaralin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2005

  • Mesaj Privat
salutari, am o corsa din 2003, motor de 1.0, 37.000 KM. De cateva zile, se aude un tzacanit, bataie ceva la motor. Asta se intampla daca apuc sa fac un drum mai lung sa se incalzeasca motorul. Daca motorul e rece, si prin oras nu se aude merge perfect. Nu simt nimic sa deranjeze la drum , insa daca o las la relanti suna destul de tare.

In cazul in care aveti habar ce ar putea fi, va rog da-ti o mana de ajutor.
Apropo, uliul e la nivel ok, e schimbat de 3.000 de km, apa este , totul e ok, dar totusi ceva are!

merci
Skip ads

  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
O presupunere=>Elicea ventilatorul electric de racire a radiatorului.
  • butnaralin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2005

  • Mesaj Privat
o sa verific si varianta asta!! mai ales ca sunetul ala , asa metalic se audde cand se incalzeste cand se incalzeste motorul si urca apa.

Cineva ar mai fi zis ca poate e vreun tachet, dar imi vine greu sa cred ca asta ar putea fi, desi nu exclud. Masina nu are km multi, si pedeasupra se aude doar dupa un timp de mers al motorului.

Merci oricum!
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiti am distributia pe lant sau pe curea?
Skip ads

  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Lant. Am acelasi motor ca tine si am schimbat-o (distributia, adica), deja (70.000 km) :p.
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu stiam daca este pe lant at tre schimbat mai tarziu sau se schimba la 70k km?
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
In mod normal, lantul ar trebui sa reprezinte cea mai fiabila si longeviva solutie... dar cum vorbim de Corsa si nu de BMW... Sad La tine care-i problema, tot clasicele (pentru Corsa) sunet de diesel si pierderi de putere?
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Zgomotul de Diesel am, numai ca inca sunt in 47.000Km cu el. unii zic ca este lantul altii zic ca este perfect normal la motor de 1.0. Nu pierd puterea numai am tzacaitul de diesel
Skip ads

  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Mda, banuiam... Problema ta (si a mea, dealtfel) a facut subiectul unei rechemari in service pt Corsa, mai ales modelele din primii ani.
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
hmmmm, cred ca o sa fac asta un pic mai incolo, fiind vorba de o chetuiala de 1200-1500RON Sad din cat am inteles tre schimbat destule lucruri la el pompa de apa,......,.....
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Avind in vedere inrudirea motoarelor Z10XE si Z12XE ma bag si eu ...

In cartea de reparatii nu am gasit "in clar" daca se schimba sau nu lantul de distributie dar daca la dieselul Y20DTI lantul se schimba la 150.000km pentru "motorasele" noastre 70.000km e adevarata risipa de bani sa schimbi distributia ... probabil nu se schimba niciodata . Wink
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Si eu stiam ca la distributia pe lant nu se schimba nimic, dar daca spuneti voi...
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
iso a scris:... daca la dieselul Y20DTI lantul se schimba la 150.000km ...

ai glumit, nu?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Z10XE distributia este pe lant si cele 2 repere se schimba la 120.000km cu tot cu cele 3 patine.
Toate motoarele astea de 1.0 in 3 cilindri parca sunt dezechilibrate. Asta e mersul lor... Ralanti foarte mic inclusiv la -30 totul este facut electronic, toba este curata aproape ca luceste pe interior numai putin condens scoate.
Vezi ca motorul este si pe Agila si pe Astra 1.2. Cele in 4 cilindri 1.2l merg mai putin zgomotos, putere mai mare dar consum pe masura.
Daca se merge usor fara accelerari bruste si frine de motor, mai economic adica si kilometrajul este real distributia tine lejer 200.000Km in schimb tacane de numa. La imputitii de taximetristi am vazut ca mai scot un segment-zala, rezolva ECU si ECM dau folia galbena jos si o vind la prosteala ca ar fi noua. Oricum volan, cauciuc pedale, etc se schimba si daca nu te pricepi esti turcu lui Vlad Tepes dar cu vaselina.


Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Joi 13 Dec, 2007 10:31 am, modificat de 2 ori in total
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
La Z10XE distributia este pe lant si cele 2 repere se schimba la 120.000km cu tot cu cele 3 patine.
Toate motoarele astea de 1.0 in 3 cilindri parca sunt dezechilibrate. Asta e mersul lor... Ralanti foarte mic inclusiv la -30 totul este facut electronic, toba este curata aproape ca luceste pe interior numai putin condens scoate.

Cum explici, atunci, ca, de cand am schimbat distributia, motorul toarce fara nici un tacanit metalic (idem la o Corsa noua)? Cat despre relanti, 900 rpm nu mi se pare nici mare dar nici mic... optim, as zice eu.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am observat si eu ca dupa 50-60.000km face zgomot lantul lucru care nu mi se pare normal cind ei spun ca se schimba la 120.000.
Tu la cit ai schimbat distributia ?
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Am observat si eu ca dupa 50-60.000km face zgomot lantul lucru care nu mi se pare normal cind ei spun ca se schimba la 120.000.
Tu la cit ai schimbat distributia ?


La 70.000 km
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sunt de acord cu Xenomorph, si la mine se aude tzacaitul.Si tot se vorbea de faza ca este de la echilibrul motorului, ok pot accepta, dar at de ce nu se aude la Matiz de ex?

Tre sa ne gandim la varianta asta, si la Xenomorph a disparut sunetul, si sincer pun in calendar opertia asta Smile
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ATENTIE ca vor sari pe voi aia care pretind ca lantul e vesnic... Twisted Evil
... si nu o sa aveti scapare... Embarassed
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Oricum vroiam sa schimb distributia in viitor dar ma-ti convins ca e cazul mai devreme sa nu mai astept sa ajunga la 120.000.
Daca o schimbi tu ai baza in ea ca cine stie ce ai pe masina...
In plus la motorasele astea de 1.0 si datorita injectoarelor, debitmetrului slabe motorul merge in "hopuri" nu are accelerare lina si de aici provine o uzura inerenta a distributiei.
Mai mult, daca vrei sa tisnesti in intersectie e cam greu ca masina are 1 tona si motorul 1l. Matiz si Tico au motoare de 0.8l dar masina este mai usoara, Tico de exemplu are 655kg.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR