Parola noua?


bobina am schimbat-o, bujiile la fel.
imi afuma o bujie dupa 5-10 km numai.. bujia a2a de la stanga la dreapta;
erori:0300 0302 0351 0352 0353 0354
e posibil sa fie injectorul ala? daca da, cum se poate curata?
Injectorul sau o supapa care nu etanseaza perfect. Mergi la un mecanic sa-ti masoare compresia si te convingi.
P0300
Random/Multiple Cylinder Misfire Detected Random
P0302
Cylinder 2 Misfire Detected
P0351
Ignition Coil A Primary/Secondary Circuit Malfunction
Practic ar fi vorba de bobina de inductie, dar daca zici ca ai schimbat-o verifica contactele electrice de la injectoare
campary a scris: Injectorul sau o supapa care nu etanseaza perfect. Mergi la un mecanic sa-ti masoare compresia si te convingi.
P0300
Random/Multiple Cylinder Misfire Detected Random
P0302
Cylinder 2 Misfire Detected
P0351
Ignition Coil A Primary/Secondary Circuit Malfunction
Practic ar fi vorba de bobina de inductie, dar daca zici ca ai schimbat-o verifica contactele electrice de la injectoare

cum verific contactele de la injectoare?(unde sunt?)
imi apare o eroare 0302 de unde ar putea sa fie ce as putea sa fac.se mai aprinde si martorul gen robinet.multumesc
nela a scris: imi apare o eroare 0302 de unde ar putea sa fie ce as putea sa fac.se mai aprinde si martorul gen robinet.multumesc


Salut,

Si eu am aceeasi problema ca tine si nu stiu inca daca am rezolvat-o.Partial se pare ca e ok dar trebuie sa mai merg cu masina sa ma conving pentru ca la mine face cu intermitente.Incearca sa cureti EGR si sa schimbi filtrul de benzina.La mine pe langa 0301 0300 a mai aparut pe tester si o eroare de alimentare cu benzina la care nu mai stiu codul.Dupa ce am schimbat filtrul de benzina am golit tot ce era in el si i-am dat foc.Dupa ce a ars toata benzina a ramas apa jos.Concluzie:apa din benzina din filtrul de benzina ingheata la temperaturi joase si nu mai permite trecerea benzinei.EGR era foarte murdar ....
Apropo bujia o aveam si eu neagra pe pistonul 1 ca la mine eroarea ta e pe pistonul 1.
am schimbat filtrul de benzina.. egr-ul este dezactivat din cate stiu eu..
am fost la un mecanic si zice ca ar fi o supapa care nu lucreaza bine..
merge in 3 dupa ce se incalzeste putin..
KiD a scris: am schimbat filtrul de benzina.. egr-ul este dezactivat din cate stiu eu..
am fost la un mecanic si zice ca ar fi o supapa care nu lucreaza bine..
merge in 3 dupa ce se incalzeste putin..


Am auzit si eu la mine versiunea cu supapa dar pe langa asta am mai auzit o gramada: injectoarele , ECU, culbutorii(care la mine fac un zgomot).Si la mine a reaparut problema in dimineata asta si nu stiu cu ce sa continui..
sall. am descfacut bujiile si le-am gasit afumate pe toate.cineva mi-a zis ca poate fii de la cuplajul ala elastic din fata de la tobe pt ca pierde gaze pe langa el..si am tot eroare p0302
ziua buna !
eu aveam eroarea 0302 care a aparut in urma urcarii unei pante si motorul parea lipsit de vlaga pret de cateva secunde si facea toba ca o mitraliera dupa care si a revenit .asta se intampla asta iarna .i am schimbat bujiile dupa acest incident cu aceasta ocazie am obs ca bujia de pe cil 2 nu era stransa ori s a largit in timp , n am idee, dar am uitat sa cuplez bobina si dupa ce am dat vreo 3 contacte ,pana mi am dat seama , au mai aparut 0351...0354 care nu mai vor sa se stearga dupa metoda decuplarii bateriei.a incercat un prieten cu laptopul sa le stearga dar nu a reusit !dar masina a mai facut odata chestia asta de atunci chiar in zilele urmatoare dar de atunci nimic si asta de vreo 2 luni timp in care a avut o functionare ireprosabila cum eram obisnuit.intradevar nu i am mai curatat clapeta demult sa tot fie vreo 2-3 ani si egr niciodata spre rusinea mea plus probleme pe la evacuare care trebuie sa le remediez ;schimbare tobe cap coada .asta mai incolo ca deja am investit in faruri amortizoare placute frana, luneta (sparta din senin )
Si eu am aceiasi problema Cylinder 2 Misfire Detected am schimbat si Egr si tot la fel merge chiar nu a gasit nimeni rasp? am fost la mecanic a bagat-o pe tester am schimbat bujiile , a masurat compresia , am schimbat bobina de inductie, EGR-ul, am verificat catalizator...totul e ok...dar masina tot prost merge nici mecanicul care a lucrat la golden platin nu stie unde si la ce sa se mai uite...
si compresia buna zici ?asta ma gandeam sa o masor si eu poate o fi supape indoite zic si eu caci vede deseori masina 4-5000 de ture .la dat cu parerea e gratis .vad ca se schimba bujii bobine egr uri si ecu intr o veselie ca asa banuie nea mecanicul sau vre un mare meserias nu de alta da te subtiaza la portofel bani cu care un mec bun ar face cateva chestii bune la orice masina .la ce te referi ca merge prost ?a mea merge bine n are treaba dar afuma teava de esapament si cam consuma 12 in oras.
buratino28 a scris: ziua buna !
eu aveam eroarea 0302 care a aparut in urma urcarii unei pante si motorul parea lipsit de vlaga pret de cateva secunde si facea toba ca o mitraliera dupa care si a revenit .asta se intampla asta iarna .i am schimbat bujiile dupa acest incident cu aceasta ocazie am obs ca bujia de pe cil 2 nu era stransa ori s a largit in timp , n am idee, dar am uitat sa cuplez bobina si dupa ce am dat vreo 3 contacte ,pana mi am dat seama , au mai aparut 0351...0354 care nu mai vor sa se stearga dupa metoda decuplarii bateriei.a incercat un prieten cu laptopul sa le stearga dar nu a reusit !dar masina a mai facut odata chestia asta de atunci chiar in zilele urmatoare dar de atunci nimic si asta de vreo 2 luni timp in care a avut o functionare ireprosabila cum eram obisnuit.intradevar nu i am mai curatat clapeta demult sa tot fie vreo 2-3 ani si egr niciodata spre rusinea mea plus probleme pe la evacuare care trebuie sa le remediez ;schimbare tobe cap coada .asta mai incolo ca deja am investit in faruri amortizoare placute frana, luneta (sparta din senin )


da aceasi problema o am si eu acum, merge in 3 si am becu de check aprins, cei de la opel Timisoara mi-au zis sa segmentez motorul ca imi manaca ulei, si din acea cauza se paota sa imi afume o bujie, imi e ciuda ca nu mai stiu exact care bujie de pe ce injector era afumata, ideea e ca nu prea stiu ce sa fac, daca o pun iara pe tester imi vor spune ca trebuie segmentat ca data trecuta, ceea ce stiu si eu...daca manaca ulei....si manaca mult, numai ca ma costa vre o 2000 RON toata distractia...si cau rau de tot solutii alternative, in ultima is voi face asta,

dar ce sa fac sa mai merg o data la diagnoza? oare mai are rost?

mare nevoie de idei am acum:)
szilid el te poate rezolva ,vorbeste cu el.
salut,am si eu 2 coduri eroare si nu stiu ce inseamna 136 si 352 primul stiu ca e legat de sonda (bank1 sensor 02)-352 igniton coil cylinders 2 circuit malfuction-masina este un opel astra h 2005 z16xep-problema a inceput cand masina a inceput sa dea in nas dupa ce se incalzeste.am mers si am facut 3 testere si toti au pareri diferite,un mecanic zice bobina de inductie unu zice sonda lamda 2 si altu egr sincer eu nu inteleg nimik de la astia.dupa ce au tot umblat pe la bujii toti am patit ca intr-o zi sa pornesc masina si am avut un super tremurat la relanti si un mers zic eu in 3 pistoane oricum ceva de genul asta,am mers la tester si-mi zice ca e bobina dar nu e sigur?dupa ce am plecat de la tester am deschis capota si am inceput sa apas pe fire cand am miscat firele la mufa care se prinde de bobina de inductie masina si-a revenit din tremurat,problema e ca am codul asta 352 si as vrea sa-mi spuneti si voi o parere...
peoblema rezolvata-136 sonda lambda era rupt firul negru,sonda se vedea pe tester ca nu mai variaza.352-mufa a fost de vina la hopuri se deranja si nu mai facea contact bine.

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou